Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η Bayer εγκαινιάζει συνεργασία με τη διαφημιστική MullenLowe

Η Bayer εγκαινιάζει συνεργασία με τη διαφημιστική MullenLowe

Ο κλάδος της υγείας των καταναλωτών της Bayer προώθησε τον διαφημιστικό της κατάλογο με την προσθήκη της εταιρείας Interpublic Group MullenLowe. Το πρακτορείο κέρδισε τη νέα επιχείρηση μετά από μια ανταγωνιστική ανασκόπηση της εταιρείας από την Bayer, καθώς αποσκοπεί στην εδραίωση και τον εκσυγχρονισμό του παγκόσμιου μάρκετινγκ.

Ένας εκπρόσωπος της Bayer Consumer Health δήλωσε ότι η MullenLowe θα ασχοληθεί με εμπορικά σήματα βασισμένα στις στρατηγικές επιχειρησιακές μονάδες της φαρμακοβιομηχανίας και θα περιλαμβάνει το συμπλήρωμα βιταμινών Berocca, την αντιμυκητιακή κρέμα Canesten και την αντιμετώπιση του Rennie. Αυτό το χαρτοφυλάκιο σημάτων χειρίστηκε προηγουμένως από την JWT. Η ανάθεση ξεκινάει τον Ιανουάριο του 2020 και θα διεκπεραιωθεί από τα γραφεία της MullenLowe στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Άλλοι οργανισμοί -συμπεριλαμβανομένου του BBDO του Ομίλου Omnicom, ο οποίος χειρίζεται σήματα όπως η Ασπιρίνη και η Claritin- θα συνεχίσουν επίσης να εργάζονται στα εμπορικά σήματα καταναλωτών της Bayer. Η Bayer αγόρασε τις επιχειρήσεις καταναλωτών της Merck & Co. το 2014, αλλά έκτοτε, η διαίρεση αποτέλεσε αντικείμενο πολλών φημών. Μετά από πολλούς βηματισμούς για μια ολόκληρη πώληση τμήματος, η Bayer αντ ‘αυτού πέρυσι πώλησε δύο μεγάλες μάρκες από την Merck-Coppertone για αντιηλιακή φροντίδα και τα προϊόντα φροντίδας ποδιών του Dr. Scholl-σε δύο χωριστές προσφορές για συνολικά 1,14 δισεκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Sanofi Ελλάδας: Εκδήλωση για την προαγωγή της ισότητας των φύλων

Το εργοστάσιο της Boehringer Ingelheim προάγει τη βιώσιμη διαχείριση νερού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η Καινοτομία, κινητήριος δύναμη για την υγεία και την οικονομία

Τον καθοριστικό ρόλο της καινοτομίας και των συνεργειών στη βελτίωση των υγειονομικών αποτελεσμάτων, στην ενίσχυση της οικονομίας και στη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας, ανέδειξε η Kavita Patel, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Roche Hellas για Ελλάδα & Κύπρο, στην ομιλία της στο πάνελ «Innovating Health Care: The future of life sciences in Greece», στο πλαίσιο του συνεδρίου […]

Συμμετοχή 32 στο 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εφαρμοσμένης Φαρμακευτικής

Με τη συμμετοχή ομιλητών, καθηγητών Φαρμακευτικής και Ιατρικής από τα 3 Τμήματα Φαρμακευτικής της χώρας και από Ιατρικές Σχολές, καθώς και διακεκριμένων επιστημόνων υγείας, θα πραγματοποιηθεί το 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εφαρμοσμένης Φαρμακευτικής, στις 15 & 16 Μαρτίου 2025, στο ξενοδοχείο Porto Palace, στη Θεσσαλονίκη.

Στο επίκεντρο των επενδύσεων η RAFARM

Η RAFARM διαθέτει υψηλή τεχνογνωσία στην ανάπτυξη σύνθετων στείρων γενοσήμων φαρμάκων, εξειδίκευση στα οφθαλμικά σκευάσματα, και επενδύει στην εξαιρετικά εξειδικευμένη ομάδα ερευνητών.

Εκδήλωση της Sanofi Ελλάδας για επένδυση στις Κλινικές Μελέτες 

Σε μια σημαντική εκδήλωση, η Sanofi Ελλάδας είχε την τιμή να υποδεχτεί τον Υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, και την Πρέσβειρα της Γαλλίας στην Ελλάδα, Laurence Auer, στην πρώτη τους κοινή επίσκεψη στα γραφεία της εταιρείας, όπου παρουσιάστηκε η μακροχρόνια δέσμευση και επένδυση της Sanofi Ελλάδας στην Έρευνα και Ανάπτυξη μέσω των Κλινικών Μελετών, το όραμά […]

H σημασία κατανόησης της παχυσαρκίας ως νόσου

Στις 4 Μαρτίου 2025, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παχυσαρκίας, η εταιρεία ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ - ΛΙΛΛΥ διοργάνωσε μία σημαντική εκδήλωση Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για την Παχυσαρκία, στο Θέατρο Νέος Ακάδημος στην Αθήνα. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν να αναδείξει τη σημασία της σωστής κατανόησης της παχυσαρκίας ως νόσου και να ενισχύσει την ενημέρωση για τις πραγματικές διαστάσεις της.

Διήμερο Συνέδριο Αθλητιατρικής

Διήμερο Συνέδριο Αθλητιατρικής «Sports Medicine 360°» στις  14 & 15 Μαρτίου  στον Φάρο, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).

Close Icon