Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η Bayer εγκαινιάζει συνεργασία με τη διαφημιστική MullenLowe

Η Bayer εγκαινιάζει συνεργασία με τη διαφημιστική MullenLowe

Ο κλάδος της υγείας των καταναλωτών της Bayer προώθησε τον διαφημιστικό της κατάλογο με την προσθήκη της εταιρείας Interpublic Group MullenLowe. Το πρακτορείο κέρδισε τη νέα επιχείρηση μετά από μια ανταγωνιστική ανασκόπηση της εταιρείας από την Bayer, καθώς αποσκοπεί στην εδραίωση και τον εκσυγχρονισμό του παγκόσμιου μάρκετινγκ.

Ένας εκπρόσωπος της Bayer Consumer Health δήλωσε ότι η MullenLowe θα ασχοληθεί με εμπορικά σήματα βασισμένα στις στρατηγικές επιχειρησιακές μονάδες της φαρμακοβιομηχανίας και θα περιλαμβάνει το συμπλήρωμα βιταμινών Berocca, την αντιμυκητιακή κρέμα Canesten και την αντιμετώπιση του Rennie. Αυτό το χαρτοφυλάκιο σημάτων χειρίστηκε προηγουμένως από την JWT. Η ανάθεση ξεκινάει τον Ιανουάριο του 2020 και θα διεκπεραιωθεί από τα γραφεία της MullenLowe στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Άλλοι οργανισμοί -συμπεριλαμβανομένου του BBDO του Ομίλου Omnicom, ο οποίος χειρίζεται σήματα όπως η Ασπιρίνη και η Claritin- θα συνεχίσουν επίσης να εργάζονται στα εμπορικά σήματα καταναλωτών της Bayer. Η Bayer αγόρασε τις επιχειρήσεις καταναλωτών της Merck & Co. το 2014, αλλά έκτοτε, η διαίρεση αποτέλεσε αντικείμενο πολλών φημών. Μετά από πολλούς βηματισμούς για μια ολόκληρη πώληση τμήματος, η Bayer αντ ‘αυτού πέρυσι πώλησε δύο μεγάλες μάρκες από την Merck-Coppertone για αντιηλιακή φροντίδα και τα προϊόντα φροντίδας ποδιών του Dr. Scholl-σε δύο χωριστές προσφορές για συνολικά 1,14 δισεκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Βαρυσήμαντη ομιλία του Σπύρου Φιλιώτη σε Φαρμακευτικό πάνελ του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών

Δυναμική Συμμετοχή της Sanofi στον διάλογο για το Μέλλον της Υγείας στο Φόρουμ των Δελφών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η Bayer παρουσίασε τη σημαντική πρόοδο που έχει σημειώσει στην Ε&Α

Κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης ετήσιας εκδήλωσης για τους δημοσιογράφους, «Pharma Media Day», η Bayer παρουσίασε τη σημαντική πρόοδο που έχει σημειώσει στην Ε&Α του Τομέα Φαρμάκων (Pharmaceuticals) και την κυκλοφορία νέων προϊόντων που απαντούν σε ακάλυπτες ιατρικές ανάγκες.

Για την Αξία και τη Φήμη της βραβεύτηκε η ELPEN

Βραβείο Αξίας και Φήμης στην κατηγορία Εξωστρέφεια έλαβε η ELPEN σε αναγνώριση της εξαιρετικά αποτελεσματικής και αποδοτικής στρατηγικής που εφαρμόζει για την προβολή τόσο της εταιρείας, όσο και του Ελληνικού Φαρμάκου.

Ο Fabrizio Bocchetti νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Merck για Ελλάδα και Κύπρο

 Η Merck, κορυφαία εταιρεία επιστημών και τεχνολογίας, ανακοινώνει ότι ο Fabrizio Bocchetti αναλαμβάνει τη θέση του Γενικού Διευθυντή, Πρόεδρου ΔΣ και Διευθύνοντος Συμβούλου της Merck για την Ελλάδα και την Κύπρο, με ισχύ από 1η Απριλίου 2025.

Η Καινοτομία, κινητήριος δύναμη για την υγεία και την οικονομία

Τον καθοριστικό ρόλο της καινοτομίας και των συνεργειών στη βελτίωση των υγειονομικών αποτελεσμάτων, στην ενίσχυση της οικονομίας και στη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας, ανέδειξε η Kavita Patel, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Roche Hellas για Ελλάδα & Κύπρο, στην ομιλία της στο πάνελ «Innovating Health Care: The future of life sciences in Greece», στο πλαίσιο του συνεδρίου […]

Close Icon