Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η Bayer εγκαινιάζει συνεργασία με τη διαφημιστική MullenLowe

Η Bayer εγκαινιάζει συνεργασία με τη διαφημιστική MullenLowe

Ο κλάδος της υγείας των καταναλωτών της Bayer προώθησε τον διαφημιστικό της κατάλογο με την προσθήκη της εταιρείας Interpublic Group MullenLowe. Το πρακτορείο κέρδισε τη νέα επιχείρηση μετά από μια ανταγωνιστική ανασκόπηση της εταιρείας από την Bayer, καθώς αποσκοπεί στην εδραίωση και τον εκσυγχρονισμό του παγκόσμιου μάρκετινγκ.

Ένας εκπρόσωπος της Bayer Consumer Health δήλωσε ότι η MullenLowe θα ασχοληθεί με εμπορικά σήματα βασισμένα στις στρατηγικές επιχειρησιακές μονάδες της φαρμακοβιομηχανίας και θα περιλαμβάνει το συμπλήρωμα βιταμινών Berocca, την αντιμυκητιακή κρέμα Canesten και την αντιμετώπιση του Rennie. Αυτό το χαρτοφυλάκιο σημάτων χειρίστηκε προηγουμένως από την JWT. Η ανάθεση ξεκινάει τον Ιανουάριο του 2020 και θα διεκπεραιωθεί από τα γραφεία της MullenLowe στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Άλλοι οργανισμοί -συμπεριλαμβανομένου του BBDO του Ομίλου Omnicom, ο οποίος χειρίζεται σήματα όπως η Ασπιρίνη και η Claritin- θα συνεχίσουν επίσης να εργάζονται στα εμπορικά σήματα καταναλωτών της Bayer. Η Bayer αγόρασε τις επιχειρήσεις καταναλωτών της Merck & Co. το 2014, αλλά έκτοτε, η διαίρεση αποτέλεσε αντικείμενο πολλών φημών. Μετά από πολλούς βηματισμούς για μια ολόκληρη πώληση τμήματος, η Bayer αντ ‘αυτού πέρυσι πώλησε δύο μεγάλες μάρκες από την Merck-Coppertone για αντιηλιακή φροντίδα και τα προϊόντα φροντίδας ποδιών του Dr. Scholl-σε δύο χωριστές προσφορές για συνολικά 1,14 δισεκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Συνεργασία του Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας και Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Η Bristol Myers Squibb έλαβε έγκριση για θεραπεία μεταστατικού ορθοκολικού καρκίνου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πολλαπλές διακρίσεις για την Novartis Hellas

8 βραβεύσεις για την ανθρωποκεντρική προσέγγιση και τις καινοτόμες πρωτοβουλίες της εταιρείας, με κορυφαία την αναγνώριση ως "Patient Partnerships Company of the Year".

Καινοτομία και εξατομικευμένες λύσεις από την Johnson & Johnson Innovative Medicine

Η Johnson & Johnson, μία από τις εταιρείες με ηγετικό ρόλο στον τομέα της υγείας παγκοσμίως, μπαίνει σε μία νέα εποχή με τη μετονομασία του φαρμακευτικού της τομέα σε Johnson & Johnson Innovative Medicine. Με γνώμονα την καινοτομία, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών, παρέχοντας εξατομικευμένες και πρωτοποριακές θεραπείες.

Το «προΣfΕΕρουμε» στο Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρίες

 Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας κοινωνικής υπευθυνότητας «προΣfΕΕρουμε», ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) και ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός (ΕΕΣ), επισκέφθηκαν το Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρίες στη Βούλα Αττικής (ΠΑΑΠΑΒ), με στόχο την ενίσχυση και ψυχολογική τόνωση των παιδιών με αναπηρίες που φιλοξενούνται εκεί.

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

Ο Πανελλαδικός Σύνδεσμος Μελών Επιχειρήσεων Εξωτερικών Υπηρεσιών Προστασίας και Πρόληψης (ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ), συμμετείχε δυναμικά στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία, που διοργανώθηκε από το ΕΛΙΝΥΑΕ στις 28 & 29 Νοεμβρίου. Η παρουσία του Συνδέσμου ανέδειξε τον καθοριστικό ρόλο των εξειδικευμένων φορέων στην προαγωγή της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων.

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

Close Icon