Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η Bayer εγκαινιάζει συνεργασία με τη διαφημιστική MullenLowe

Η Bayer εγκαινιάζει συνεργασία με τη διαφημιστική MullenLowe


Ο κλάδος της υγείας των καταναλωτών της Bayer προώθησε τον διαφημιστικό της κατάλογο με την προσθήκη της εταιρείας Interpublic Group MullenLowe. Το πρακτορείο κέρδισε τη νέα επιχείρηση μετά από μια ανταγωνιστική ανασκόπηση της εταιρείας από την Bayer, καθώς αποσκοπεί στην εδραίωση και τον εκσυγχρονισμό του παγκόσμιου μάρκετινγκ.

Ένας εκπρόσωπος της Bayer Consumer Health δήλωσε ότι η MullenLowe θα ασχοληθεί με εμπορικά σήματα βασισμένα στις στρατηγικές επιχειρησιακές μονάδες της φαρμακοβιομηχανίας και θα περιλαμβάνει το συμπλήρωμα βιταμινών Berocca, την αντιμυκητιακή κρέμα Canesten και την αντιμετώπιση του Rennie. Αυτό το χαρτοφυλάκιο σημάτων χειρίστηκε προηγουμένως από την JWT. Η ανάθεση ξεκινάει τον Ιανουάριο του 2020 και θα διεκπεραιωθεί από τα γραφεία της MullenLowe στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Άλλοι οργανισμοί -συμπεριλαμβανομένου του BBDO του Ομίλου Omnicom, ο οποίος χειρίζεται σήματα όπως η Ασπιρίνη και η Claritin- θα συνεχίσουν επίσης να εργάζονται στα εμπορικά σήματα καταναλωτών της Bayer. Η Bayer αγόρασε τις επιχειρήσεις καταναλωτών της Merck & Co. το 2014, αλλά έκτοτε, η διαίρεση αποτέλεσε αντικείμενο πολλών φημών. Μετά από πολλούς βηματισμούς για μια ολόκληρη πώληση τμήματος, η Bayer αντ ‘αυτού πέρυσι πώλησε δύο μεγάλες μάρκες από την Merck-Coppertone για αντιηλιακή φροντίδα και τα προϊόντα φροντίδας ποδιών του Dr. Scholl-σε δύο χωριστές προσφορές για συνολικά 1,14 δισεκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Σε λίγες μέρες ξεκινάει το Πανελλήνιο Συνέδριο για τα Οικονομικά και τις Πολιτικές της Υγείας 2024

Η Novartis καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η Bayer Ελλάς :Προάγοντας την καινοτομία και την τεχνολογική μετάβαση στην υγεία

Για 4η χρονιά η Bayer Ελλάς συμμετείχε στο 4ο Φόρουμ Καινοτομίας, με θέμα «Η Καινοτομία πυλώνας της τεχνολογικής μετάβασης», που πραγματοποιήθηκε στις 13-14 Νοεμβρίου 2024 στο Ίδρυμα Ευγενίδειο.

Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ»

Αύριο 21 Νοεμβρίου, 11:00πμ στο Royal Olympic Hotel (Αίθουσα Templar’s Hall) διεξάγεται το 3ο Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ» που διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας (ΕΕΔΥΥ) σε συνεργασία με την εταιρεία CMT Prooptiki.

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Your browser does not support the video tag. Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε […]

AstraZeneca Ελλάδας: Βράβευση με Silver στα HR Awards για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την χρήση AI

Silver Award στην κατηγορία Best Digital Transformation Programmes, για το πρωτοποριακό της πρόγραμμα «Η αρχή της εποχής της Τεχνητής Νοημοσύνης και ο ρόλος των AI Ambassadors» απέσπασε η AstraZeneca Ελλάδας στα HR Awards 2024.

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας 2024: Δράσεις για ενημέρωση & ευαισθητοποίηση του κοινού

13-15 Νοεμβρίου 2024: Δωρεάν συμβουλευτική, προληπτικές εξετάσεις και ενημερωτικές ομιλίες για το κοινό σε συνεργασία με Δήμους της Αττικής Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία (ΕΠΕ) τιμά την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας (12/11), υλοποιώντας ενημερωτικές δράσεις για το κοινό, προκειμένου να αυξηθεί η επαγρύπνηση για αυτή τη σοβαρή νόσο, που μπορεί να προσβάλει οποιονδήποτε

Close Icon