Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η ανανεωμένη ταυτότητα της Johnson & Johnson

Η ανανεωμένη ταυτότητα της Johnson & Johnson

Η Johnson & Johnson ανακοινώνει μια νέα εποχή ως παγκόσμια εταιρεία υγειονομικής περίθαλψης με ανανεωμένη ταυτότητα



Το εμπορικό σήμα και η ταυτότητα καταδεικνύουν στον μέγιστο βαθμό το αίσθημα φροντίδας και ανθρωπιάς της Johnson & Johnson, ενώ παράλληλα αποτυπώνουν το πάθος και την αποφασιστικότητα της εταιρείας να βελτιώσει την υγεία των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Για περισσότερα από 135 χρόνια, η Johnson & Johnson (η «Εταιρεία») (NYSE: JNJ) παρέχει προϊόντα και λύσεις υγειονομικής περίθαλψης στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Τώρα, με αποκλειστική εστίαση στην καινοτομία στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης και στην αντιμετώπιση των πιο δύσκολων υγειονομικών προκλήσεων, η Εταιρεία μας ανανεώνει το εμπορικό της σήμα και ενώνει τόσο τον τομέα της ιατρικής τεχνολογίας όσο και τον φαρμακευτικό τομέα της υπό το εμπορικό σήμα Johnson & Johnson για να καταδείξει τη συνολική της δύναμη στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης.


 

Η ανακοίνωση αυτή σηματοδοτεί μία νέα εποχή για την Johnson & Johnson, η οποία αξιοποιεί την τεχνογνωσία στην καινοτόμο ιατρική και την ιατρική τεχνολογία για την πρόληψη, τη διαχείριση και τη θεραπεία πολύπλοκων ασθενειών και την εισαγωγή πιο έξυπνων, λιγότερο επεμβατικών και πιο εξατομικευμένων λύσεων.

«Η αποκλειστική εστίασή μας στην καινοτόμο ιατρική και τις λύσεις MedTech μας επιτρέπει να καινοτομούμε σε όλο το φάσμα της υγειονομικής περίθαλψης με τρόπους που καμία άλλη εταιρεία δεν μπορεί», δήλωσε ο Joaquin Duato, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος. «Η ενοποίηση των διαφορετικών μας επιχειρήσεων κάτω από το ανανεωμένο εμπορικό σήμα της Johnson & Johnson αντικατοπτρίζει τη μοναδική μας ικανότητα να επαναπροσδιορίζουμε την υγειονομική περίθαλψη μέσω της διαρκώς εξελισσόμενης καινοτομίας, παραμένοντας παράλληλα πιστοί στις αξίες μας και στο επίπεδο φροντίδας που οι ασθενείς και οι γιατροί περιμένουν από εμάς».

Προχωρώντας μπροστά, οι δύο τομείς της εταιρείας θα συνδέονται περισσότερο με το εμπορικό σήμα Johnson & Johnson. Με την πάροδο του χρόνου, η Janssen, ο φαρμακευτικός τομέας της Εταιρείας, θα ονομαστεί Johnson & Johnson Innovative Medicine και ο τομέας ιατρικής τεχνολογίας θα συνεχίσει να ονομάζεται Johnson & Johnson MedTech.

  • Ο τομέας των φαρμακευτικών προϊόντων μας οδηγεί εκεί που πηγαίνει η ιατρική εξέλιξη, αναπτύσσοντας πρωτοποριακές θεραπείες που βελτιώνουν ουσιαστικά το μέλλον της υγείας. Η Johnson & Johnson Innovative Medicine εφαρμόζει την απόλυτη επιστήμη με ευαισθησία για να αντιμετωπίσει με αυτοπεποίθηση τις πιο πολύπλοκες ασθένειες στους τομείς της Ογκολογίας, της Ανοσολογίας, της Νευροεπιστήμης, του Καρδιαγγειακού, της Πνευμονικής Υπέρτασης και του αμφιβληστροειδούς και να αναπτύξει τα δυνητικά φάρμακα του αύριο.
  • Ο τομέας της ιατρικής μας τεχνολογίας εργάζεται για την επίλυση των πιο πιεστικών υγειονομικών προκλήσεων στον κόσμο μέσω καινοτομιών στα πεδία της βιολογίας και της τεχνολογίας. Η Johnson & Johnson MedTech αξιοποιεί τη βαθιά τεχνογνωσία της στη χειρουργική, την ορθοπεδική, την όραση και τις επεμβατικές προτάσεις για την ανάπτυξη λύσεων στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης που είναι πιο έξυπνες, λιγότερο επεμβατικές και πιο εξατομικευμένες.

Η νέα ταυτότητα του εμπορικού σήματος της Johnson & Johnson βασίζεται στην κληρονομιά της εταιρείας, ενώ παράλληλα εκσυγχρονίζει βασικά στοιχεία για να αναδείξει την καινοτομία στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης με τρόπο που είναι περιεκτικός και ζωντανεύει τη ζεστή, στοργική φύση της εταιρείας.

 

  • Λογότυπο – Το νέο λογότυπο είναι απόλυτα εστιασμένο και εκσυγχρονισμένο για αυτό το επόμενο κεφάλαιο. Κάθε γράμμα είναι σχεδιασμένο με μια μόνο πινελιά, δημιουργώντας μια αντίθεση που δίνει μια αίσθηση απροσδόκητου και ανθρωπιάς. Η Εταιρεία θα υιοθετήσει τόσο τη μακρόχρονη όσο και τη βραχύχρονη εκδοχή του λογότυπου, επεκτείνοντας και δημιουργώντας μεγαλύτερη αξία γύρω από τη βραχύχρονη μορφή του «J&J», ώστε να εμφανίζεται με έναν πιο ευχάριστο, σύγχρονο τρόπο – ειδικά σε ψηφιακές διασυνδέσεις. Το εμπορικό σήμα θα εμφανίζεται επίσης σε κίνηση και θα ανταποκρίνεται σε διαφορετικά περιβάλλοντα.
  • Χρώμα – Η Johnson & Johnson θα συνεχίσει να αξιοποιεί το κόκκινο χρώμα, στηριζόμενη σε ένα ανανεωμένο, φωτεινό και σύγχρονο χρώμα που μιλάει για την ικανότητα να ανταποκρίνεται άμεσα στις προκλήσεις της υγείας, να εξελίσσεται με την εποχή και να δίνει τον ρυθμό.
  • Ampersand (σύμβολο &) – Το νέο ampersand αποτυπώνει τη στοργική, ανθρώπινη φύση. Παρουσιάζεται πλέον ως ένα πιο αναγνωρίσιμο σύμβολο σε παγκόσμιο επίπεδο και αντιπροσωπεύει το άνοιγμα του εμπορικού σήματος, καθώς και τις συνδέσεις που δίνουν ζωή στον σκοπό της Εταιρείας.
  • Καλλιτεχνική επιμέλεια – Το στυλ και η καλλιτεχνική επιμέλεια των δημιουργικών στοιχείων – τα οποία περιλαμβάνουν εικονογράφηση, φωτογραφία και άλλα – έχουν συνδυαστεί με τέτοιο τρόπο για να φέρουν ενέργεια, αισιοδοξία και να αναδείξουν συμμετοχικότητα, προσφέροντας παράλληλα μια μοναδική και ξεχωριστή προσέγγιση στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης.

«Η ταυτότητα του εμπορικού σήματος της Johnson & Johnson επικοινωνεί την τολμηρή προσέγγισή μας στην καινοτομία στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, παραμένοντας παράλληλα πιστοί στη φροντίδα που παρέχουμε για τους ασθενείς μας σε όλο τον κόσμο», δήλωσε η Vanessa Broadhurst, Εκτελεστική Αντιπρόεδρος Global Corporate Affairs. «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που ηγούμαστε της υγειονομικής περίθαλψης για περισσότερο από έναν αιώνα και εκμεταλλευόμαστε την επιστημονική μας δυναμική για να επηρεάσουμε βαθιά την υγεία της ανθρωπότητας».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Μόριο ζάχαρης στο μητρικό γάλα ενισχύει την ανάπτυξη του εγκεφάλου

Τα μικρά παιδιά προωθούν ή εμποδίζουν την έντονη σωματική δραστηριότητα στους γονείς;

Προτεινόμενη διαδικασία προσυμπτωματικού ελέγχου του καρκίνου του Πνεύμονα

Η έκθεση στην ατμοσφαιρική ρύπανση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αυξάνει τον κίνδυνο γρίπης

7 ιατρικές τεχνολογίες που θα μας απασχολήσουν στο μέλλον

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Σε λίγες μέρες ξεκινάει το Πανελλήνιο Συνέδριο για τα Οικονομικά και τις Πολιτικές της Υγείας 2024

Σε λίγες μέρες ξεκινάει το Πανελλήνιο Συνέδριο για τα Οικονομικά και τις Πολιτικές της Υγείας 2024, που διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Οικονομικών της Υγείας (i-hecon) και την Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Οικονομίας & Πολιτικής της Υγείας (Ε.Ε.Ε.Ο.Π.Υ.), με την υποστήριξη πολλών επιστημονικών φορέων

Η Novartis καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024

Η Novartis ανέβηκε τρεις θέσεις, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στον Δείκτη Access to Medicine για το 2024.Ο δείκτης τονίζει την ηγετική θέση της Novartis στην έρευνα, την ανάπτυξη και τη διακυβέρνηση της πρόσβασης, με την εταιρεία να καταλαμβάνει την πρώτη θέση σε αυτές τις κατηγορίες.

Η Bayer Ελλάς :Προάγοντας την καινοτομία και την τεχνολογική μετάβαση στην υγεία

Για 4η χρονιά η Bayer Ελλάς συμμετείχε στο 4ο Φόρουμ Καινοτομίας, με θέμα «Η Καινοτομία πυλώνας της τεχνολογικής μετάβασης», που πραγματοποιήθηκε στις 13-14 Νοεμβρίου 2024 στο Ίδρυμα Ευγενίδειο.

Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ»

Αύριο 21 Νοεμβρίου, 11:00πμ στο Royal Olympic Hotel (Αίθουσα Templar’s Hall) διεξάγεται το 3ο Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ» που διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας (ΕΕΔΥΥ) σε συνεργασία με την εταιρεία CMT Prooptiki.

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Your browser does not support the video tag. Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε […]

AstraZeneca Ελλάδας: Βράβευση με Silver στα HR Awards για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την χρήση AI

Silver Award στην κατηγορία Best Digital Transformation Programmes, για το πρωτοποριακό της πρόγραμμα «Η αρχή της εποχής της Τεχνητής Νοημοσύνης και ο ρόλος των AI Ambassadors» απέσπασε η AstraZeneca Ελλάδας στα HR Awards 2024.

Close Icon