Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η ανανεωμένη ταυτότητα της Johnson & Johnson

Η ανανεωμένη ταυτότητα της Johnson & Johnson

Η Johnson & Johnson ανακοινώνει μια νέα εποχή ως παγκόσμια εταιρεία υγειονομικής περίθαλψης με ανανεωμένη ταυτότητα


Το εμπορικό σήμα και η ταυτότητα καταδεικνύουν στον μέγιστο βαθμό το αίσθημα φροντίδας και ανθρωπιάς της Johnson & Johnson, ενώ παράλληλα αποτυπώνουν το πάθος και την αποφασιστικότητα της εταιρείας να βελτιώσει την υγεία των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Για περισσότερα από 135 χρόνια, η Johnson & Johnson (η «Εταιρεία») (NYSE: JNJ) παρέχει προϊόντα και λύσεις υγειονομικής περίθαλψης στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Τώρα, με αποκλειστική εστίαση στην καινοτομία στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης και στην αντιμετώπιση των πιο δύσκολων υγειονομικών προκλήσεων, η Εταιρεία μας ανανεώνει το εμπορικό της σήμα και ενώνει τόσο τον τομέα της ιατρικής τεχνολογίας όσο και τον φαρμακευτικό τομέα της υπό το εμπορικό σήμα Johnson & Johnson για να καταδείξει τη συνολική της δύναμη στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης.

 

Η ανακοίνωση αυτή σηματοδοτεί μία νέα εποχή για την Johnson & Johnson, η οποία αξιοποιεί την τεχνογνωσία στην καινοτόμο ιατρική και την ιατρική τεχνολογία για την πρόληψη, τη διαχείριση και τη θεραπεία πολύπλοκων ασθενειών και την εισαγωγή πιο έξυπνων, λιγότερο επεμβατικών και πιο εξατομικευμένων λύσεων.

«Η αποκλειστική εστίασή μας στην καινοτόμο ιατρική και τις λύσεις MedTech μας επιτρέπει να καινοτομούμε σε όλο το φάσμα της υγειονομικής περίθαλψης με τρόπους που καμία άλλη εταιρεία δεν μπορεί», δήλωσε ο Joaquin Duato, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος. «Η ενοποίηση των διαφορετικών μας επιχειρήσεων κάτω από το ανανεωμένο εμπορικό σήμα της Johnson & Johnson αντικατοπτρίζει τη μοναδική μας ικανότητα να επαναπροσδιορίζουμε την υγειονομική περίθαλψη μέσω της διαρκώς εξελισσόμενης καινοτομίας, παραμένοντας παράλληλα πιστοί στις αξίες μας και στο επίπεδο φροντίδας που οι ασθενείς και οι γιατροί περιμένουν από εμάς».

Προχωρώντας μπροστά, οι δύο τομείς της εταιρείας θα συνδέονται περισσότερο με το εμπορικό σήμα Johnson & Johnson. Με την πάροδο του χρόνου, η Janssen, ο φαρμακευτικός τομέας της Εταιρείας, θα ονομαστεί Johnson & Johnson Innovative Medicine και ο τομέας ιατρικής τεχνολογίας θα συνεχίσει να ονομάζεται Johnson & Johnson MedTech.

  • Ο τομέας των φαρμακευτικών προϊόντων μας οδηγεί εκεί που πηγαίνει η ιατρική εξέλιξη, αναπτύσσοντας πρωτοποριακές θεραπείες που βελτιώνουν ουσιαστικά το μέλλον της υγείας. Η Johnson & Johnson Innovative Medicine εφαρμόζει την απόλυτη επιστήμη με ευαισθησία για να αντιμετωπίσει με αυτοπεποίθηση τις πιο πολύπλοκες ασθένειες στους τομείς της Ογκολογίας, της Ανοσολογίας, της Νευροεπιστήμης, του Καρδιαγγειακού, της Πνευμονικής Υπέρτασης και του αμφιβληστροειδούς και να αναπτύξει τα δυνητικά φάρμακα του αύριο.
  • Ο τομέας της ιατρικής μας τεχνολογίας εργάζεται για την επίλυση των πιο πιεστικών υγειονομικών προκλήσεων στον κόσμο μέσω καινοτομιών στα πεδία της βιολογίας και της τεχνολογίας. Η Johnson & Johnson MedTech αξιοποιεί τη βαθιά τεχνογνωσία της στη χειρουργική, την ορθοπεδική, την όραση και τις επεμβατικές προτάσεις για την ανάπτυξη λύσεων στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης που είναι πιο έξυπνες, λιγότερο επεμβατικές και πιο εξατομικευμένες.

Η νέα ταυτότητα του εμπορικού σήματος της Johnson & Johnson βασίζεται στην κληρονομιά της εταιρείας, ενώ παράλληλα εκσυγχρονίζει βασικά στοιχεία για να αναδείξει την καινοτομία στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης με τρόπο που είναι περιεκτικός και ζωντανεύει τη ζεστή, στοργική φύση της εταιρείας.

 

  • Λογότυπο – Το νέο λογότυπο είναι απόλυτα εστιασμένο και εκσυγχρονισμένο για αυτό το επόμενο κεφάλαιο. Κάθε γράμμα είναι σχεδιασμένο με μια μόνο πινελιά, δημιουργώντας μια αντίθεση που δίνει μια αίσθηση απροσδόκητου και ανθρωπιάς. Η Εταιρεία θα υιοθετήσει τόσο τη μακρόχρονη όσο και τη βραχύχρονη εκδοχή του λογότυπου, επεκτείνοντας και δημιουργώντας μεγαλύτερη αξία γύρω από τη βραχύχρονη μορφή του «J&J», ώστε να εμφανίζεται με έναν πιο ευχάριστο, σύγχρονο τρόπο – ειδικά σε ψηφιακές διασυνδέσεις. Το εμπορικό σήμα θα εμφανίζεται επίσης σε κίνηση και θα ανταποκρίνεται σε διαφορετικά περιβάλλοντα.
  • Χρώμα – Η Johnson & Johnson θα συνεχίσει να αξιοποιεί το κόκκινο χρώμα, στηριζόμενη σε ένα ανανεωμένο, φωτεινό και σύγχρονο χρώμα που μιλάει για την ικανότητα να ανταποκρίνεται άμεσα στις προκλήσεις της υγείας, να εξελίσσεται με την εποχή και να δίνει τον ρυθμό.
  • Ampersand (σύμβολο &) – Το νέο ampersand αποτυπώνει τη στοργική, ανθρώπινη φύση. Παρουσιάζεται πλέον ως ένα πιο αναγνωρίσιμο σύμβολο σε παγκόσμιο επίπεδο και αντιπροσωπεύει το άνοιγμα του εμπορικού σήματος, καθώς και τις συνδέσεις που δίνουν ζωή στον σκοπό της Εταιρείας.
  • Καλλιτεχνική επιμέλεια – Το στυλ και η καλλιτεχνική επιμέλεια των δημιουργικών στοιχείων – τα οποία περιλαμβάνουν εικονογράφηση, φωτογραφία και άλλα – έχουν συνδυαστεί με τέτοιο τρόπο για να φέρουν ενέργεια, αισιοδοξία και να αναδείξουν συμμετοχικότητα, προσφέροντας παράλληλα μια μοναδική και ξεχωριστή προσέγγιση στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης.

«Η ταυτότητα του εμπορικού σήματος της Johnson & Johnson επικοινωνεί την τολμηρή προσέγγισή μας στην καινοτομία στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, παραμένοντας παράλληλα πιστοί στη φροντίδα που παρέχουμε για τους ασθενείς μας σε όλο τον κόσμο», δήλωσε η Vanessa Broadhurst, Εκτελεστική Αντιπρόεδρος Global Corporate Affairs. «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που ηγούμαστε της υγειονομικής περίθαλψης για περισσότερο από έναν αιώνα και εκμεταλλευόμαστε την επιστημονική μας δυναμική για να επηρεάσουμε βαθιά την υγεία της ανθρωπότητας».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Μόριο ζάχαρης στο μητρικό γάλα ενισχύει την ανάπτυξη του εγκεφάλου

Τα μικρά παιδιά προωθούν ή εμποδίζουν την έντονη σωματική δραστηριότητα στους γονείς;

Προτεινόμενη διαδικασία προσυμπτωματικού ελέγχου του καρκίνου του Πνεύμονα

Η έκθεση στην ατμοσφαιρική ρύπανση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αυξάνει τον κίνδυνο γρίπης

7 ιατρικές τεχνολογίες που θα μας απασχολήσουν στο μέλλον

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

Ο Πανελλαδικός Σύνδεσμος Μελών Επιχειρήσεων Εξωτερικών Υπηρεσιών Προστασίας και Πρόληψης (ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ), συμμετείχε δυναμικά στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία, που διοργανώθηκε από το ΕΛΙΝΥΑΕ στις 28 & 29 Νοεμβρίου. Η παρουσία του Συνδέσμου ανέδειξε τον καθοριστικό ρόλο των εξειδικευμένων φορέων στην προαγωγή της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων.

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Close Icon