Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η Amazon, η στρατηγική της και η επένδυση στην υγειονομική περίθαλψη

Η Amazon, η στρατηγική της και η επένδυση στην υγειονομική περίθαλψη

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Η Amazon θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την τεχνογνωσία της για να διακόψει τα πάντα από την αλυσίδα εφοδιασμού φαρμακευτικών προϊόντων μέχρι τη διαχείριση της Medicare. Η Amazon προσπαθεί να κυριαρχήσει περισσότερο απ’ ό, τι σε απευθείας σύνδεση λιανικό εμπόριο. Ο μεγαλοπρεπής ηλεκτρονικός εμπορικός τομέας αντιμετωπίσει σοβαρά την είσοδό του στην υγειονομική περίθαλψη, φέρνοντας μαζί του ένα μη παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο, υποδομή στον τομέα της εφοδιαστικής και της πληροφορικής και την αγάπη των πελατών.

Πολλοί υπάρχοντες γίγαντες της υγείας προσπαθούν να ανταγωνιστούν, ενώ άλλοι αναζητούν τρόπους για να αποδείξουν ότι μπορούν και να ξεπεράσουν την Amazon. Αλλά αυτή δεν είναι η πρώτη προσπάθεια της Amazon να μεταμορφώσει το χώρο. Μεταξύ 1999-2000, η ​​εταιρεία άρχισε να επενδύει χρήματα στο Drugstore.com με σχέδια να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου στον χώρο του φαρμακείου. Τελικά έτρεξε στον υπάρχοντα ιστό των μεσαζόντων, των ρυθμιστικών αρχών και άλλων, οι οποίες έθεσαν τις φιλοδοξίες του σε σταμάτημα.

Τώρα, η Amazon προσπαθεί και πάλι. Νωρίτερα φέτος, ανακοίνωσε κοινή επιχείρηση υγειονομικής περίθαλψης με την JPMorgan Chase και την Berkshire Hathaway. Πριν από τη συνεργασία, η εταιρεία εξαγόρασε το ηλεκτρονικό φαρμακείο PillPack για σχεδόν $ 1B. Αλλά δεν είναι η μόνη εταιρεία τεχνολογίας που επεκτείνεται στην υγειονομική περίθαλψη. Πολλοί προχωρούν στο χώρο, παίζοντας στα δυνατά τους σημεία: Το ορατό από τον ασθενή όραμα της Apple δίνει προτεραιότητα στους καταναλωτές, ενώ η Google συνεχίζει να εφαρμόζει την τεχνητή νοημοσύνη σε όλα, από τις ιατρικές συσκευές έως τις λύσεις διαχείρισης του τρόπου ζωής. Η Microsoft κατασκευάζει διαχείριση δεδομένων υγείας πάνω από την πλατφόρμα του cloud Azure.

Σε έρευνα για την υγειονομική περίθαλψη 2025 προέκυψε ότι ο πρώτος τεχνολογικός γίγαντας που θα είχε τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην υγειονομική περίθαλψη είναι η Google και στη συνέχεια η Amazon.

Όμως, καθώς ο γίγαντας ηλεκτρονικού εμπορίου μετακινείται στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, προκύπτουν πολλά ερωτήματα:

Ποιες στρατηγικές σκοπεύει να χρησιμοποιήσει η εταιρεία για να εισέλθει σε νέους στόχους, ειδικά εκείνους με εδραιωμένους ηγέτες στο χώρο;

Ποιες εταιρείες κινδυνεύουν περισσότερο για την είσοδο του Αμαζονίου; Ποια επιχειρηματικά μοντέλα θα καταστούν άνευ αντικειμένου αν η Amazon επιλέξει να εισέλθει στο χώρο;

Θα έχουν τα πλεονεκτήματα του Amazon – τα οποία έχουν λειτουργήσει καλά σε τομείς όπως το λιανικό εμπόριο – μεταφράζονται μέσω της υγειονομικής περίθαλψης, ή η εταιρεία είναι έξω από το στοιχείο της;

Είναι σωστό το χρονοδιάγραμμα; Ποιοι παράγοντες σήμερα θα επιτρέψουν στο Amazon να επιτύχει στην υγειονομική περίθαλψη;

Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα του CB Insights, ανακαλύπτουμε τον τρόπο με τον οποίο η Amazon προωθεί την υγειονομική περίθαλψη, εστιάζοντας στον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία αξιοποιεί την τρέχουσα στρατηγική της για να κινηθεί σε διαφορετικές περιοχές του χώρου.

Η ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΤΗΣ AMAZON’S HEALTHCARE

Καθώς η Amazon μπαίνει για δεύτερη φορά στην υγειονομική περίθαλψη, φέρνει στο τραπέζι αρκετές νέες δυνάμεις.

Η τρέχουσα κλίμακα και η εμβέλειά της είναι μεγαλύτερες από ποτέ. Η εταιρεία έχει ένα άμεσο πλεονέκτημα διανομής σε περισσότερους από 300 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες, 100 εκατομμύρια μέλη και περίπου 5 εκατομμύρια πωλητές στην περιοχή, οι οποίοι θα μπορούσαν να αποδειχθούν χρήσιμοι εάν θα αναπτύσσουν λύσεις για τις μικρές επιχειρήσεις. Συνεργαζόμενοι με την JPMorgan και την Berkshire Hathway, η Amazon διαθέτει πλέον μια ομάδα περισσότερων από 1.2 εκατομμυρίων υπαλλήλων – ποικίλες σε κοινωνικοοικονομική κατάσταση, γεωγραφία και ηλικία, μεταξύ άλλων – για να δοκιμάσουν τα προϊόντα της πριν από την απελευθέρωσή τους στο κοινό. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο όταν αναζητάτε λύσεις που λειτουργούν τόσο για ειδικές περιπτώσεις χρήσης (π.χ. διαχείριση χρόνιων ασθενειών) όσο και για απαιτήσεις πληθυσμού (π.χ. φαρμακευτική παράδοση).

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon