Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η Amazon έχει ξεπεράσει 150 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως

Η Amazon έχει ξεπεράσει 150 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως


 
Η Amazon συγκέντρωσε 45,7 δισεκατομμύρια δολάρια στις πωλήσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος στο 4ο τρίμηνο του 2019, φθάνοντας στο προηγούμενο υψηλό των 39,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 4ο τρίμηνο του 2018, ανά απελευθέρωση κερδών. Ο τομέας αυξήθηκε κατά 15% σε ετήσια βάση (εξαιρουμένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών), γεγονός που αποτελεί μια απότομη πτώση από την αύξηση κατά 22% που σημείωσε το τρίτο τρίμηνο του 2019. Ωστόσο, αντιπροσωπεύει μια μικρή επιτάχυνση από την αύξηση κατά 14% Q4 2018, και δεδομένου του όγκου των εσόδων της Amazon που εισέρχονται κατά το τέταρτο τρίμηνο χάρη στην περίοδο των διακοπών, η ετήσια σύγκρισή του μπορεί να είναι πιο σχετική.
 
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος Jeff Bezos ανακοίνωσε ότι η Amazon αριθμεί τώρα πάνω από 150 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, ενώ περισσότεροι καταναλωτές ενώνουν την Prime στο Q4 του 2019 από ποτέ άλλοτε. Ο Bezos συζήτησε για τελευταία φορά τον αριθμό των πρωταρχικών μελών του e-tailer τον Απρίλιο του 2018, όταν αποκάλυψε ότι η παγκόσμια βάση συνδρομητών του είχε ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια. Αυτό υποδηλώνει ότι η Amazon έχει προσθέσει περίπου 50 εκατομμύρια βασικούς συνδρομητές σε λιγότερο από δύο χρόνια και μπορεί να σημαίνει ότι θα συνεχίσει να αυξάνει το πρόγραμμα αρκετά γρήγορα.
 
Η προσέλκυση της Prime στις νέες αγορές, όπως η Βραζιλία, έχει σίγουρα ενισχύσει τις τάξεις του προγράμματος, αλλά δύο νέες αξίες μπορεί επίσης να ευθύνονται για την επιτυχία του Prime. Η Amazon ανήγγειλε την αλλαγή τον Απρίλιο του 2019 και έχει αυξήσει τον αριθμό των επιλέξιμων προϊόντων και τον αριθμό των αγορών που το perk είναι διαθέσιμο από τότε, με αποκορύφωμα τον αριθμό των προϊόντων Amazon που παραδίδονται στις Η.Π.Α. στο 4ο τρίμηνο του 2019.
 
Η παροχή δωρεάν ημερήσιας παράδοσης μπορεί να πείσει περισσότερους καταναλωτές να εγγραφούν στην Prime: το 77% των Αμερικανών καταναλωτών ανέφερε ότι η ελεύθερη παράδοση είναι το κλειδί για να τους προτρέψει να κάνουν online αγορά. Και καθώς η Amazon προσθέτει μονοήμερη παράδοση για περισσότερα προϊόντα και αγορές, το perk θα μπορούσε να φέρει ακόμα περισσότερους συνδρομητές της Prime προς τα εμπρός.
  Οι παραγγελίες παράδοσης τροφίμων Amazon από την Amazon Fresh και Whole Foods υπερδιπλασιάστηκαν το 4ο τρίμηνο του 2019 σε ετήσια βάση και ένα βασικό κομμάτι της αυξανόμενης δημοτικότητάς της μπορεί να σχετίζεται με την πρόσφατη κίνηση της Amazon για την κατάργηση του τέλους 14,99 δολ. κατά τη χρήση του Amazon Fresh πάνω από το τέλος συνδρομής του Prime.
 Αυτό πιθανόν να προσελκύσει τους καταναλωτές να εγγραφούν στην Prime γιατί, αφαιρώντας το πρόσθετο τέλος, η Amazon άρχισε να παρέχει δωρεάν παράδοση σε παντοπωλεία για τους συνδρομητές της Prime που έζησαν από τα 500 περίπου καταστήματα της Whole Foods, κάτι που δεν έκανε προηγουμένως, προσθέτοντας νέα αξία σε Prime, που μπορεί να έχουν ιδιαίτερη επιρροή καθώς το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα ηλεκτρονικά παντοπωλεία αυξάνεται.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Σε λίγες μέρες ξεκινάει το Πανελλήνιο Συνέδριο για τα Οικονομικά και τις Πολιτικές της Υγείας 2024

Η Novartis καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η Bayer Ελλάς :Προάγοντας την καινοτομία και την τεχνολογική μετάβαση στην υγεία

Για 4η χρονιά η Bayer Ελλάς συμμετείχε στο 4ο Φόρουμ Καινοτομίας, με θέμα «Η Καινοτομία πυλώνας της τεχνολογικής μετάβασης», που πραγματοποιήθηκε στις 13-14 Νοεμβρίου 2024 στο Ίδρυμα Ευγενίδειο.

Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ»

Αύριο 21 Νοεμβρίου, 11:00πμ στο Royal Olympic Hotel (Αίθουσα Templar’s Hall) διεξάγεται το 3ο Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ» που διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας (ΕΕΔΥΥ) σε συνεργασία με την εταιρεία CMT Prooptiki.

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Your browser does not support the video tag. Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε […]

AstraZeneca Ελλάδας: Βράβευση με Silver στα HR Awards για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την χρήση AI

Silver Award στην κατηγορία Best Digital Transformation Programmes, για το πρωτοποριακό της πρόγραμμα «Η αρχή της εποχής της Τεχνητής Νοημοσύνης και ο ρόλος των AI Ambassadors» απέσπασε η AstraZeneca Ελλάδας στα HR Awards 2024.

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας 2024: Δράσεις για ενημέρωση & ευαισθητοποίηση του κοινού

13-15 Νοεμβρίου 2024: Δωρεάν συμβουλευτική, προληπτικές εξετάσεις και ενημερωτικές ομιλίες για το κοινό σε συνεργασία με Δήμους της Αττικής Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία (ΕΠΕ) τιμά την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας (12/11), υλοποιώντας ενημερωτικές δράσεις για το κοινό, προκειμένου να αυξηθεί η επαγρύπνηση για αυτή τη σοβαρή νόσο, που μπορεί να προσβάλει οποιονδήποτε

Close Icon