Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η AbbVie στα 20 κορυφαία brands

Η AbbVie στα 20 κορυφαία brands

Η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie, έχοντας μόλις ενάμιση χρόνο ζωής, κατάφερε να κατακτήσει την εντυπωσιακή 20η θέση όσον αφορά στην αντίληψη της δύναμης του εμπορικού της σήματος (brand), συναγωνιζόμενη με τις 100 μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμιώς με βάση την κεφαλαιακή τους αξία, σύμφωνα με τον δείκτη FutureBrand Index 2014.

Για την ακρίβεια, η AbbVie ξεπέρασε καταξιωμένα παγκόσμια brands, όπως η Coca Cola, η Amazon και η Wal-Mart, ενώ τα πέντε κορυφαία εμπορικά σήματα σύμφωνα με τον δείκτη global brand strength, ήταν η Google, η Microsoft, η Disney, η Apple και η Samsung Electronics.

«Έχουμε σημειώσει φανταστική πρόοδο κατά τους πρώτους 18 μήνες μας ως AbbVie», δήλωσε ο Rick Gonzalez, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. «Έχουμε αναπτύξει μια ισχυρή, βιώσιμη, μακροπρόθεσμη στρατηγική, την οποία εφαρμόσαμε και υλοποιήσαμε άκρως αποτελεσματικά. Είναι μεγάλη ικανοποίηση να βλέπουμε το έργο και την επιτυχία μας να αναγνωρίζονται».

ΗΝωρίτερα, μέσα στο 2014, η AbbVie είχε καταταχθεί στην 8η θέση ως μία από τις πιο αξιόλογες εταιρείες στον κλάδο των φαρμακευτικών προϊόντων, σύμφωνα με το περιοδικό Fortune.

Η FutureBrand είναι μια κορυφαία εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και ο ετήσιος δείκτης της μετρά τη δύναμη του εμπορικού σήματος (brand), υπολογίζοντας τις αντιλήψεις της κοινής γνώμης ανάλογα με το τι αντιπροσωπεύει μια εταιρεία και του πόσο καλά αποδίδει σε σχέση με αυτό. Στη βάση αυτή, υπάρχουν ορισμένες εταιρείες των οποίων η δύναμη, όσον αφορά στην αντίληψη του κοινού, είναι σημαντικά μεγαλύτερη από την οικονομική τους δύναμη, με κορυφαία την Walt Disney, ενώ σε αυτές περιλαμβάνεται και η AbbVie.

Η αρχισυντάκτρια του Fast Company, Ariel Schwartz, σε ένα πρόσφατο άρθρο της σχετικά με την κατάταξη των εταιρειών, σχολίασε «Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι εμπορικά σήματα τα οποία απευθύνονται σε καταναλωτές, όπως η Google, η Apple και η Disney καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις. Είναι αξιοσημείωτο, όμως, ότι εταιρείες όπως η AbbVie, οι οποίες δεν πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας στο γενικό κοινό, κατάφεραν να συμπεριληφθούν στις κορυφαίες εταιρείες».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon