Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

H Sun διαφημίζει το νέο φάρμακο κατά της ψωρίασης

H Sun διαφημίζει το νέο φάρμακο κατά της ψωρίασης

της Γεωργίας Σκιτζή 

Η Sun Pharmaceuticals  έκανε την πρώτη της τηλεοπτική διαφήμιση για τη θεραπεία της ψωρίασης με το Ilumya, αλλά αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη. Οι εθνικές τηλεοπτικές καμπάνιες αποτελούν πλέον στοίχημα για την πολυσυζητημένη ψωρίαση.

Αρχίζοντας το 2012 με τις αντι-TNF θεραπείες Stelara της Johnson & Johnson και την Humira της AbbVie, το 2013 το Amberg και το Enbrel της Pfizer, σχεδόν κάθε βιολογική θεραπεία κατά της ψωρίασης ξεκίνησε με εθνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Το φάρμακα νέας γενιάς κατά της ψωρίασης – και ο ανταγωνισμός που έχει δημιουργηθεί ανάγκασαν τις φαρμακοβιομηχανίες να στραφούν στις τηλεοπτικές καμπάνιες. Το Otezla της Celgene, το Cosentyx της Novartis, το Taltz του Eli Lilly και το Tremfya του Johnson & Johnson, ξεκίνησαν με μεγάλες τηλεοπτικές εκστρατείες. Η μόνη εξαίρεση ήταν το Siliq της Bausch Health, ο τρίτος στην αγορά αναστολέας IL-17 που εγκρίθηκε το 2017.

Το Ilumya, που εγκρίθηκε τον περασμένο Μάρτιο, είναι ένας αναστολέας της IL-23, όπως το Tremfya, το οποίο ξεκίνησε την τηλεοπτική διαφήμισή του πέρυσι. Σύντομα αναμένεται όμως να εγκριθεί και το risankizumab της AbbVie. Και δεδομένης της ιστορίας της AbbVie ότι επενδύει σε τηλεοπτικές διαφημίσεις για το Humira, δεν θα ήταν άλμα να περιμένουμε κάτι παρόμοιο όταν το risankizumab μπει δυναμικά στην αγορά. Η Eli Lilly βρίσκεται επίσης στο νέο κυνήγι φαρμάκων της ψωρίασης IL-23 με το mirikizumab στη δοκιμή φάσης 3.

Συνολικά, το 2018, τα εμπορικά σήματα ψωρίασης δαπάνησαν σχεδόν 375 εκατομμύρια δολάρια για τις εθνικές τηλεοπτικές αγορές, σύμφωνα με τα στοιχεία του iSpot.tv. . Συγκριτικά οι τηλεοπτικές καμπάνιες για τα αντικαρκινικά φάρμακα ξεπέρασαν τα 340 εκατομμύρια δολάρια και για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα ήταν πάνω από 585 εκατομμύρια δολάρια το 2018.

Εν τω μεταξύ, η νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Sun για το ilumya αναδεικνύει την ικανότητά της να προκαλεί μια γρήγορη απάντηση λέγοντας ότι “η πλειονότητα των ανθρώπων “καθάρισαν”” μετά από δύο δόσεις. H Sun αρνήθηκε να μιλήσει για τα σχέδια εμπορευματοποίησης και μάρκετινγκ για το Ilumya. Ωστόσο, η διαφημιστική εκστρατεία στοχεύει στην ευαισθητοποίηση για το Ilumya ως νέας θεραπευτικής επιλογής για μέτρια έως σοβαρή ψωρίαση.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon