Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

H Nestle, το άνοιγμα στα δερματολογικά και οι νέες επιχειρηματικές κινήσεις

H Nestle, το άνοιγμα στα δερματολογικά και οι νέες επιχειρηματικές κινήσεις

της Νικολέτας Ντάμπου

Η Nestle μόλις πέντε χρόνια μετά την εξαγορά της Galderma, προχωρά σε νέες επιχειρηματικές κινήσεις. Γι το λόγο αυτό βρίσκεται σε αποκλειστικές συνομιλίες για την πώληση μονάδας δερματολογικών προϊόντων σε μια κοινοπραξία με επικεφαλής τον ιδιωτικό μετοχικό κεφάλαιο EQT Partners για 10,2 δισ ελβετικά φράγκα (10,1 δισεκατομμύρια $). Η τιμή είναι πολύ υψηλότερη από τις προηγούμενες φήμες που έκαναν λόγο για 7 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα.

Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Κατά το κλείσιμο, τα εμπορικά σήματα, όπως η τοπική θεραπεία της ακμής Epiduo, τα αισθητικά προϊόντα όπως ο το Restylane και τα Proactiv και Cetaphil-μαζί με περίπου 5.000 brands – πιθανόν να εγκαταλείψουν τη Nestlé.

Η Nestlé, η οποία προχώρησε στην ιατρική περιποίηση, έκλεισε 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια για να πάρει τον πλήρη έλεγχο του Galderma από τη L’Oréal το 2014. Αυτό ήταν μέρος της προσπάθειας της εταιρείας να διαφοροποιηθεί πέρα ​​από την υποτονική επιχείρηση τροφίμων και να βαδίσει βαθύτερα στον πιο κερδοφόρο τομέα της υγείας.

Για να εκπληρώσει περαιτέρω αυτή τη φιλοδοξία, προχώρησε σε συμφωνία ύψους 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων με τη Valeant για να κερδίσει πολλά καλλυντικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένης της Restylane. Οι δύο συμφωνίες ανέφεραν ότι η Nestlé έκανε “σοβαρή επέκταση των δραστηριοτήτων της στον τομέα της υγείας”, δήλωσε ο Jon Cox, αναλυτής του Kepler Cheuvreux, στους Financial Times τότε.

Ωστόσο, η πορεία της Nestle στο χώρο των δερματολογικών προϊόντων δεν ήταν η αναμενόμενη. Το franchise δεν έφτασε ποτέ στις αρχικές προσδοκίες της εταιρίας για ανάπτυξη. Καθώς αγωνίστηκε ενάντια στον κοινό ανταγωνισμό, η εταιρεία το 2017 περιέκοψε 450 θέσεις εργασίας σε μια εγκατάστασηστη Γαλλία και έκλεισε ένα ελβετικό εργοστάσιο που έκανε το Daylong αντηλιακό, μεταξύ άλλων δερματικών προϊόντων.

Η Nestlé ενώνει μερικές άλλες μεγάλες εταιρείες που αποσύρονται από την δερματολογία. Η Bayer πούλησε το χαρτοφυλάκιο της συνταγογραφούμενης δερματολογίας της στην ολλανδική εταιρεία LEO Pharma το 2018. Ο γερμανικός όμιλος, εν μέσω μιας γενικής αναδιοργάνωσης, απλώς υπέγραψε συμφωνία με τον ιδιοκτήτη της Nivea Beiersdorf για να εκποιήσει το αντιηλιακό του Coppertone για 550 εκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon