Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

H Nestle, το άνοιγμα στα δερματολογικά και οι νέες επιχειρηματικές κινήσεις

H Nestle, το άνοιγμα στα δερματολογικά και οι νέες επιχειρηματικές κινήσεις

της Νικολέτας Ντάμπου


Η Nestle μόλις πέντε χρόνια μετά την εξαγορά της Galderma, προχωρά σε νέες επιχειρηματικές κινήσεις. Γι το λόγο αυτό βρίσκεται σε αποκλειστικές συνομιλίες για την πώληση μονάδας δερματολογικών προϊόντων σε μια κοινοπραξία με επικεφαλής τον ιδιωτικό μετοχικό κεφάλαιο EQT Partners για 10,2 δισ ελβετικά φράγκα (10,1 δισεκατομμύρια $). Η τιμή είναι πολύ υψηλότερη από τις προηγούμενες φήμες που έκαναν λόγο για 7 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα.

Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Κατά το κλείσιμο, τα εμπορικά σήματα, όπως η τοπική θεραπεία της ακμής Epiduo, τα αισθητικά προϊόντα όπως ο το Restylane και τα Proactiv και Cetaphil-μαζί με περίπου 5.000 brands – πιθανόν να εγκαταλείψουν τη Nestlé.

Η Nestlé, η οποία προχώρησε στην ιατρική περιποίηση, έκλεισε 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια για να πάρει τον πλήρη έλεγχο του Galderma από τη L’Oréal το 2014. Αυτό ήταν μέρος της προσπάθειας της εταιρείας να διαφοροποιηθεί πέρα ​​από την υποτονική επιχείρηση τροφίμων και να βαδίσει βαθύτερα στον πιο κερδοφόρο τομέα της υγείας.

Για να εκπληρώσει περαιτέρω αυτή τη φιλοδοξία, προχώρησε σε συμφωνία ύψους 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων με τη Valeant για να κερδίσει πολλά καλλυντικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένης της Restylane. Οι δύο συμφωνίες ανέφεραν ότι η Nestlé έκανε “σοβαρή επέκταση των δραστηριοτήτων της στον τομέα της υγείας”, δήλωσε ο Jon Cox, αναλυτής του Kepler Cheuvreux, στους Financial Times τότε.

Ωστόσο, η πορεία της Nestle στο χώρο των δερματολογικών προϊόντων δεν ήταν η αναμενόμενη. Το franchise δεν έφτασε ποτέ στις αρχικές προσδοκίες της εταιρίας για ανάπτυξη. Καθώς αγωνίστηκε ενάντια στον κοινό ανταγωνισμό, η εταιρεία το 2017 περιέκοψε 450 θέσεις εργασίας σε μια εγκατάστασηστη Γαλλία και έκλεισε ένα ελβετικό εργοστάσιο που έκανε το Daylong αντηλιακό, μεταξύ άλλων δερματικών προϊόντων.

Η Nestlé ενώνει μερικές άλλες μεγάλες εταιρείες που αποσύρονται από την δερματολογία. Η Bayer πούλησε το χαρτοφυλάκιο της συνταγογραφούμενης δερματολογίας της στην ολλανδική εταιρεία LEO Pharma το 2018. Ο γερμανικός όμιλος, εν μέσω μιας γενικής αναδιοργάνωσης, απλώς υπέγραψε συμφωνία με τον ιδιοκτήτη της Nivea Beiersdorf για να εκποιήσει το αντιηλιακό του Coppertone για 550 εκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η Σιωπηλή Νόσος: Μια σειρά podcasts που ρίχνει φως στον Διαβήτη Τύπου 2

AstraZeneca Ελλάδας: Βράβευση με Silver στα HR Awards για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την χρήση AI

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας 2024: Δράσεις για ενημέρωση & ευαισθητοποίηση του κοινού

13-15 Νοεμβρίου 2024: Δωρεάν συμβουλευτική, προληπτικές εξετάσεις και ενημερωτικές ομιλίες για το κοινό σε συνεργασία με Δήμους της Αττικής Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία (ΕΠΕ) τιμά την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας (12/11), υλοποιώντας ενημερωτικές δράσεις για το κοινό, προκειμένου να αυξηθεί η επαγρύπνηση για αυτή τη σοβαρή νόσο, που μπορεί να προσβάλει οποιονδήποτε

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

Η Nestlé μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών της για το έτος καθώς αγωνίζεται να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς της, αφού οι υψηλότερες τιμές εξέτρεψαν τους καταναλωτές από την αγορά επώνυμων προϊόντων.Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό;

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Your browser does not support the video tag. Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Close Icon