Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

GDPR: Καυτά πρόστιμα σε Cosmote, Vodafone και Wind

GDPR: Καυτά πρόστιμα σε Cosmote, Vodafone και Wind

Πρόστιμα επιβλήθηκαν στην Cosmote, Vodafone και Wind από την Αρχή προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα λόγω μη εφαρμογής του νέου Κανονισμού για τα προσωπικά δεδομένα-GDPR.

Η εφαρμογή του νέου Κανονισμού για τα προσωπικά δεδομένα από το Μάιο του 2018 δημιούργησε αυστηρότερο πλαίσιο λειτουργίας για τις επιχειρήσεις, προβλέποντας βαρύτατα πρόστιμα για τις εταιρείες που δεν έχουν εναρμονιστεί με όσα προβλέπονται. Ήδη η αρχή προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα έχει επιβάλλει πρόστιμα σε τρεις εταιρείες τηλεπικοινωνίας για παραβιάσεις που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα.

Ειδικότερα:

«Cosmote – Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε»

Στην «Cosmote – Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε» πρόστιµο 150.000 Ευρώ για παραβιάσεις των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 και του άρθρου 10 του ν. 2472/1997. Στην Αρχή είχε υποβληθεί πλήθος καταγγελιών αναφορικά µε ανεπιθύµητες τηλεφωνικές κλήσεις που πραγµατοποιούνται µε ανθρώπινη παρέµβαση και µε σκοπό την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών της εταιρείας. Στην απόφαση που έχει εκδώσει η Αρχή αναφέρει μεταξύ άλλων κατά το πρώτο εξάµηνο του 2017 πραγµατοποιήθηκαν συνολικά 16.611.108 κλήσεις σε τηλεφωνικούς αριθµούς που ανήκαν σε συνδροµητές, οι οποίοι τουλάχιστον 30 ηµέρες πριν την ηµεροµηνία της κλήσης είχαν εγγραφεί στο µητρώο «opt-out» του παρόχου τους. Επίσης διαπιστώθηκε ότι δεν τηρείται συστηµατικά κάποια συγκεκριµένη διαδικασία για την ικανοποίηση της ειδικής αντίρρησης των καλούµενων συνδροµητών, µη ορθή ενηµέρωση των καλούµενων συνδροµητών, μη ύπαρξη ορθής διαδικασίας για την τήρηση συγκαταθέσεων και τήρηση στοιχείων παλαιών συνδροµητών, τα οποία χρησιµοποιούνται για την εκ νέου προσέλκυσή τους στον όµιλο ΟΤΕ.

Vodafone

Η Αρχή επέβαλε (µε βάση τα άρθρα 19 παρ. 1 στοιχ. στ΄ και 21 του ν. 2472/1997 και 13 παρ. 1 και 4 του ν. 3471/2006) στη VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ Ανώνυµη Ελληνική Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών πρόστιµο 150.000 Ευρώ για παραβιάσεις των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 και του άρθρου 10 του ν. 2472/1997. Στην Αρχή είχε υποβληθεί πλήθος καταγγελιών αναφορικά µε ανεπιθύµητες τηλεφωνικές κλήσεις που πραγµατοποιούνται µε ανθρώπινη παρέµβαση και µε σκοπό την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών της εταιρείας VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ Ανώνυµη Ελληνική Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών (εφεξής και Vodafone ή υπεύθυνος επεξεργασίας).

Όπως αναφέρεται:

  1. H Vodafone δεν διασφαλίζει ότι από την εγγραφή ενός συνδροµητή στο µητρώο «opt-out» του παρόχου του, ενηµερώνονται όλα τα συστήµατα των συνεργατών της εντός διαστήµατος 30 ηµερών προκειµένου να εξαιρείται ο συγκεκριµένος τηλεφωνικός αριθµός από τις κλήσεις. 2. Η Vodafone δεν ελέγχει αποτελεσµατικά τους συνεργάτες της ως προς την
  2. Πλην της Omninet, όπως διαπιστώθηκε κατά τον έλεγχο, αλλά η Vodafone απάντησε επ’ αυτού στο υπόµνηµά της και έκτοτε ζητά και λαµβάνει και το µητρώο της Omninet. 15 υποχρέωση να τηρούνται οι σωστές διαδικασίες κατά τις προωθητικές ενέργειες τηλεφωνικών κλήσεων. Η Vodafone δεν έχει πραγµατοποιήσει κανέναν επιτόπιο έλεγχο σε συνεργάτη της
  3. ∆εν εφαρµόζονται αποτελεσµατικές διαδικασίες ως προς την τήρηση αρχείου ειδικών αντιρρήσεων, έτσι ώστε σε περιπτώσεις συνδροµητών, είτε της Vodafone είτε οποιουδήποτε άλλου παρόχου, να διασφαλίζεται ότι θα ικανοποιείται η αντίρρησή τους να δέχονται κλήσεις στο µέλλον για λογαριασµό της εταιρείας

WIND

Η αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικοιύ Χαρακτήρα επέβαλε τον Οκτώβριο του 2018 πρόστιμο 150.000 ευρώ στη Wind (µε βάση τα άρθρα 19 παρ. 1 στοιχ. στ΄ και 21 του ν. 2472/1997 και 13 παρ. 1 και 4 του ν. 3471/2006 για παραβιάσεις των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 και του άρθρου 10 του ν. 2472/1997).

Ειδικότερα:

  1. ∆ιαπιστώθηκε ότι πραγµατοποιήθηκαν πολυάριθµες κλήσεις σε τηλεφωνικούς αριθµούς καταχωρηµένους στα µητρώα «opt-out» για τις οποίες δεν υπήρχε ειδική συγκατάθεση
  2. ∆ιαπιστώθηκε ότι δεν τηρείται ορθή διαδικασία για την ικανοποίηση της ειδικής αντίρρησης των καλούµενων συνδροµητών
  3. .∆ιαπιστώθηκε µη ορθή ενηµέρωση των καλούµενων συνδροµητών (εύρηµα υπ’ αριθµ. 3), καθώς στα σενάρια ως προς το περιεχόµενο της επικοινωνίας δεν περιλαµβάνεται ενηµέρωση για την ταυτότητα του εκπροσώπου της εταιρείας για λογαριασµό της οποίας γίνεται η κλήση ούτε ενηµέρωση σχετικά µε τη δυνατότητα άσκησης του δικαιώµατος πρόσβασης 4.∆ιαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει ορθή διαδικασία για την τήρηση συγκαταθέσεων

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon