Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

GDPR: Καυτά πρόστιμα σε Cosmote, Vodafone και Wind

GDPR: Καυτά πρόστιμα σε Cosmote, Vodafone και Wind

Πρόστιμα επιβλήθηκαν στην Cosmote, Vodafone και Wind από την Αρχή προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα λόγω μη εφαρμογής του νέου Κανονισμού για τα προσωπικά δεδομένα-GDPR.

Η εφαρμογή του νέου Κανονισμού για τα προσωπικά δεδομένα από το Μάιο του 2018 δημιούργησε αυστηρότερο πλαίσιο λειτουργίας για τις επιχειρήσεις, προβλέποντας βαρύτατα πρόστιμα για τις εταιρείες που δεν έχουν εναρμονιστεί με όσα προβλέπονται. Ήδη η αρχή προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα έχει επιβάλλει πρόστιμα σε τρεις εταιρείες τηλεπικοινωνίας για παραβιάσεις που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα.

Ειδικότερα:

«Cosmote – Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε»

Στην «Cosmote – Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε» πρόστιµο 150.000 Ευρώ για παραβιάσεις των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 και του άρθρου 10 του ν. 2472/1997. Στην Αρχή είχε υποβληθεί πλήθος καταγγελιών αναφορικά µε ανεπιθύµητες τηλεφωνικές κλήσεις που πραγµατοποιούνται µε ανθρώπινη παρέµβαση και µε σκοπό την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών της εταιρείας. Στην απόφαση που έχει εκδώσει η Αρχή αναφέρει μεταξύ άλλων κατά το πρώτο εξάµηνο του 2017 πραγµατοποιήθηκαν συνολικά 16.611.108 κλήσεις σε τηλεφωνικούς αριθµούς που ανήκαν σε συνδροµητές, οι οποίοι τουλάχιστον 30 ηµέρες πριν την ηµεροµηνία της κλήσης είχαν εγγραφεί στο µητρώο «opt-out» του παρόχου τους. Επίσης διαπιστώθηκε ότι δεν τηρείται συστηµατικά κάποια συγκεκριµένη διαδικασία για την ικανοποίηση της ειδικής αντίρρησης των καλούµενων συνδροµητών, µη ορθή ενηµέρωση των καλούµενων συνδροµητών, μη ύπαρξη ορθής διαδικασίας για την τήρηση συγκαταθέσεων και τήρηση στοιχείων παλαιών συνδροµητών, τα οποία χρησιµοποιούνται για την εκ νέου προσέλκυσή τους στον όµιλο ΟΤΕ.

Vodafone

Η Αρχή επέβαλε (µε βάση τα άρθρα 19 παρ. 1 στοιχ. στ΄ και 21 του ν. 2472/1997 και 13 παρ. 1 και 4 του ν. 3471/2006) στη VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ Ανώνυµη Ελληνική Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών πρόστιµο 150.000 Ευρώ για παραβιάσεις των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 και του άρθρου 10 του ν. 2472/1997. Στην Αρχή είχε υποβληθεί πλήθος καταγγελιών αναφορικά µε ανεπιθύµητες τηλεφωνικές κλήσεις που πραγµατοποιούνται µε ανθρώπινη παρέµβαση και µε σκοπό την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών της εταιρείας VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ Ανώνυµη Ελληνική Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών (εφεξής και Vodafone ή υπεύθυνος επεξεργασίας).

Όπως αναφέρεται:

  1. H Vodafone δεν διασφαλίζει ότι από την εγγραφή ενός συνδροµητή στο µητρώο «opt-out» του παρόχου του, ενηµερώνονται όλα τα συστήµατα των συνεργατών της εντός διαστήµατος 30 ηµερών προκειµένου να εξαιρείται ο συγκεκριµένος τηλεφωνικός αριθµός από τις κλήσεις. 2. Η Vodafone δεν ελέγχει αποτελεσµατικά τους συνεργάτες της ως προς την
  2. Πλην της Omninet, όπως διαπιστώθηκε κατά τον έλεγχο, αλλά η Vodafone απάντησε επ’ αυτού στο υπόµνηµά της και έκτοτε ζητά και λαµβάνει και το µητρώο της Omninet. 15 υποχρέωση να τηρούνται οι σωστές διαδικασίες κατά τις προωθητικές ενέργειες τηλεφωνικών κλήσεων. Η Vodafone δεν έχει πραγµατοποιήσει κανέναν επιτόπιο έλεγχο σε συνεργάτη της
  3. ∆εν εφαρµόζονται αποτελεσµατικές διαδικασίες ως προς την τήρηση αρχείου ειδικών αντιρρήσεων, έτσι ώστε σε περιπτώσεις συνδροµητών, είτε της Vodafone είτε οποιουδήποτε άλλου παρόχου, να διασφαλίζεται ότι θα ικανοποιείται η αντίρρησή τους να δέχονται κλήσεις στο µέλλον για λογαριασµό της εταιρείας

WIND

Η αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικοιύ Χαρακτήρα επέβαλε τον Οκτώβριο του 2018 πρόστιμο 150.000 ευρώ στη Wind (µε βάση τα άρθρα 19 παρ. 1 στοιχ. στ΄ και 21 του ν. 2472/1997 και 13 παρ. 1 και 4 του ν. 3471/2006 για παραβιάσεις των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 και του άρθρου 10 του ν. 2472/1997).

Ειδικότερα:

  1. ∆ιαπιστώθηκε ότι πραγµατοποιήθηκαν πολυάριθµες κλήσεις σε τηλεφωνικούς αριθµούς καταχωρηµένους στα µητρώα «opt-out» για τις οποίες δεν υπήρχε ειδική συγκατάθεση
  2. ∆ιαπιστώθηκε ότι δεν τηρείται ορθή διαδικασία για την ικανοποίηση της ειδικής αντίρρησης των καλούµενων συνδροµητών
  3. .∆ιαπιστώθηκε µη ορθή ενηµέρωση των καλούµενων συνδροµητών (εύρηµα υπ’ αριθµ. 3), καθώς στα σενάρια ως προς το περιεχόµενο της επικοινωνίας δεν περιλαµβάνεται ενηµέρωση για την ταυτότητα του εκπροσώπου της εταιρείας για λογαριασµό της οποίας γίνεται η κλήση ούτε ενηµέρωση σχετικά µε τη δυνατότητα άσκησης του δικαιώµατος πρόσβασης 4.∆ιαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει ορθή διαδικασία για την τήρηση συγκαταθέσεων

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της AstraZeneca Ελλάδας κινούνται 100% με ηλεκτρικά οχήματα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Ν. Μπακατσέλος στο 23ο Ετήσιο Συνεδρίου Healthworld οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας

Οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας της χώρας: Η συνεργασία της πολιτικής ηγεσίας με τον ιδιωτικό τομέα, Η στήριξη της καινοτομίας .Ψηφιακός μετασχηματισμός

Η Diaverum ανακοινώνει το όραμα της για την ενίσχυση της νεφρικής φροντίδας στην Ελλάδα

 Diaverum, διεθνής όμιλος παροχής υπηρεσιών υγείας με έδρα τη Σουηδία και ηγέτιδα στον τομέα της νεφρικής φροντίδας παγκοσμίως, πραγματοποίησε συνέντευξη Τύπου την Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου, για να επισημάνει τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με το Εθνικό Σύστημα Υγείας για την αναβάθμιση της παροχής νεφρικής φροντίδας στην Ελλάδα, προς όφελος των ασθενών και των κοινοτήτων σε όλη τη χώρα.

Close Icon