Επιχειρηματικά

Fitbit google εξαγορά: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε το deal μετά από έρευνα 4 μηνών

Fitbit google εξαγορά: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε το deal μετά από έρευνα 4 μηνών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε την εξαγορά του Fitbit από την Google μετά από έρευνα τεσσάρων μηνών.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Fitbit google εξαγορά: Η μητρική εταιρεία της Google, Alphabet, ανακοίνωσε ότι απέκτησε την εταιρεία φορητών συσκευών τον Νοέμβριο του 2019, με τη συμφωνία αξίας περίπου 1,6 δισεκατομμυρίων £ (2,1 δισεκατομμύρια δολάρια). Ωστόσο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξέφρασε ανησυχίες ότι η συγχώνευση θα ενισχύσει περαιτέρω τη θέση του τεχνολογικού γίγαντα στις διαδικτυακές διαφημιστικές αγορές και ξεκίνησε έρευνα τον Αύγουστο του 2020. Η Google έχει αναλάβει μια σειρά δεσμεύσεων για την αντιμετώπιση των ανησυχιών της Επιτροπής, συμπεριλαμβανομένου ότι δεν θα χρησιμοποιεί δεδομένα υγείας και φυσικής κατάστασης που συλλέγει η Fitbit για το Google Ads. Η εταιρεία θα “διατηρήσει επίσης τον τεχνικό διαχωρισμό” από τα δεδομένα του Fitbit, τα οποία θα αποθηκευτούν σε ένα “data silo” ξεχωριστό από οποιαδήποτε άλλα δεδομένα της Google. Θα διατηρηθεί επίσης η πρόσβαση τρίτων στην πλατφόρμα Fitbit.

Ο Margrethe Vestager, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, δήλωσε: «Μπορούμε να εγκρίνουμε την προτεινόμενη απόκτηση του Fitbit από την Google, επειδή οι δεσμεύσεις θα διασφαλίσουν ότι η αγορά φορητών ειδών και ο νεοσύστατος ψηφιακός χώρος υγείας θα παραμείνουν ανοιχτές και ανταγωνιστικές. “Οι δεσμεύσεις θα καθορίσουν τον τρόπο με τον οποίο η Google μπορεί να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα που συλλέγονται για διαφημιστικούς σκοπούς, πώς θα διασφαλιστεί η διαλειτουργικότητα μεταξύ ανταγωνιστικών φορέων και Android και πώς οι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν να μοιράζονται δεδομένα υγείας και φυσικής κατάστασης, εάν το επιθυμούν.”


Στο επίκεντρο των ανησυχιών της Επιτροπής ήταν η πρόσβαση της Google σε αυξανόμενα επίπεδα δεδομένων, τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την εξατομίκευση των διαφημίσεων που εμφανίζει. Η έρευνα επικεντρώθηκε επίσης στη δυνατότητα της Google να περιορίσει την πρόσβαση των ανταγωνιστών στα δεδομένα υγείας και φυσικής κατάστασης που παρέχονται από το Fitbit, τα οποία είναι προς το παρόν διαθέσιμα μέσω ενός Web API. Οι περιορισμοί θα μπορούσαν να έρθουν «εις βάρος των νεοσύστατων επιχειρήσεων στον νεοσύστατο ευρωπαϊκό χώρο ψηφιακής υγειονομικής περίθαλψης», προειδοποίησε η Επιτροπή.