Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Φαρμακοβιομηχανία Covid: Δείτε πωλήσεις και κέρδη από τα εμβόλια

Φαρμακοβιομηχανία Covid: Δείτε πωλήσεις και κέρδη από τα εμβόλια

Ο Bourla είπε επίσης ότι σε αντίθεση με ορισμένες άλλες εταιρείες, η Pfizer δεν πήρε χρήματα από τους φορολογούμενους για την ανάπτυξη του εμβολίου της και ανέλαβε όλο τον κίνδυνο με μια επένδυση μεταξύ 1 δισεκατομμυρίου έως 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε έρευνα και ανάπτυξη.

Φαρμακοβιομηχανία Covid: Τα διάφορα εμβόλια Covid-19 που διανέμονται επί του παρόντος σε όλον τον κόσμο έχουν τη δυνατότητα να τερματίσουν τη χειρότερη πανδημία του αιώνα. Θα σημαίνουν επίσης εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις για τις φαρμακευτικές εταιρείες που τα κατασκευάζουν. Παρά την τιμή τους σε λιγότερο από 20 $ ανά δόση, η Pfizer (PFE) αναμένει ότι οι πωλήσεις του εμβολίου που ανέπτυξε με τη BioNTech (BNTX) θα ανέλθουν περίπου στα 15 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, με περιθώριο κέρδους σχεδόν 30%.

Τα εμβόλια συνήθως δεν είναι τα πιο κερδοφόρα προϊόντα στον κατάλογο της Φαρμακοβιομηχανίας, ειδικά σε σύγκριση με φάρμακα που χρησιμοποιούνται για τη θεραπεία χρόνιων παθήσεων. “Τα εμβόλια γρίπης είναι μια επιχείρηση με χαμηλότερο περιθώριο”, δήλωσε ο Seamus Fernandez, διευθύνων σύμβουλος της Guggenheim Securities. Υπάρχουν φυσικά εξαιρέσεις – συμπεριλαμβανομένου του εμβολίου Prevnar που προστατεύει τους ηλικιωμένους από πνευμονιοκοκκική πνευμονία, το οποίο ο Fernandez περιγράφει ως “εξαιρετικά επικερδές” για την Pfizer.

Και το εμβόλιο Covid του παρασκευαστή φαρμάκων είναι πιθανό να είναι ένας ακόμα μεγαλύτερος δημιουργός χρήματος. Η ανάπτυξη των εμβολίων ήταν ένα στοίχημα για όλες τις εταιρείες που προσπάθησαν, ακόμη και με τους περισσότερους κατασκευαστές φαρμάκων να δέχονται κυβερνητικά σήματα. “Θα ήταν μια φοβερή επιχείρηση αν το εμβόλιο είχε αποτύχει. Θα ήταν μια διαγραφή”, δήλωσε ο Φερνάντεζ. “Προφανώς για τις βιομηχανίες Pfizer και Moderna (MRNA) και Johnson & Johnson, η επιχείρηση πέτυχε αρκετά θεαματικά.” Αν και η Johnson & Johnson (JNJ) δήλωσε ότι θα παρέχει το εμβόλιο σε μη κερδοσκοπική βάση, αρκεί ο κόσμος να συνεχίζει να πάσχει από την πανδημία, αυτό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία δεν θα βγάλει ποτέ χρήματα από αυτήν.

Αυτό συμβαίνει επειδή υπάρχει μια υπόθεση μεταξύ εμπειρογνωμόνων και στελεχών των φαρμακευτικών εταιρειών ότι, ακόμη και μετά την επιδημία της πανδημίας, οι άνθρωποι θα πρέπει να λαμβάνουν ενισχυτικά πλάνα για να προστατευθούν από νέες παραλλαγές. “Οι γενετικές μεταλλάξεις εμφανίζονται φυσικά κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγής και της εξάπλωσης του ιού”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer Albert Bourla στην πρόσφατη πρόσκλησή του με αναλυτές. “Υπάρχει ένα όλο και πιο πιθανό σενάριο όταν θα μπορούσε να καταστεί απαραίτητο μέσα στα επόμενα χρόνια για την ενίσχυση των εμβολιασμένων COVID-19 με ένα εμβόλιο που κωδικοποιεί την παραλλαγή του spike.”

Αυτό θα σημαίνει ακόμα περισσότερες πωλήσεις – και περισσότερα κέρδη – από το εμβόλιο. Ο Albert Bourla υπερασπίστηκε τα κέρδη της Pfizer από το εμβόλιο, ακόμη και όταν η Johnson & Johnson το παρέχει σε μη κερδοσκοπική βάση. Τόνισε ότι σε φτωχότερες χώρες που δεν μπορούν να αντέξουν τη δόση κάτω των $20, το εμβόλιο παρέχεται μόνο με το κόστος. Ο Bourla είπε επίσης ότι σε αντίθεση με ορισμένες άλλες εταιρείες, η Pfizer δεν πήρε χρήματα από τους φορολογούμενους για την ανάπτυξη του εμβολίου της και ανέλαβε όλο τον κίνδυνο με μια επένδυση μεταξύ 1 δισεκατομμυρίου έως 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε έρευνα και ανάπτυξη.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Regeneron Roche κορωνοϊός: φαρμακευτικοί κολοσσοί ενώνουν δυνάμεις

Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο : Τα υπερκοστολογημένα φάρμακα στο επίκεντρο

H φαρμακοβιομηχανία αποτελεί την λύση στην ύφεση

Πολυεθνικές φαρμακευτικές: προτίθενται να προχωρήσουν σε ανακεφαλαιοποίηση των οφειλών του ελληνικού δημοσίου

Οι οικονομικές ανησυχίες, η καινοτομία και οι προοπτικές για την φαρμακοβιομηχανία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

Η Nestlé μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών της για το έτος καθώς αγωνίζεται να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς της, αφού οι υψηλότερες τιμές εξέτρεψαν τους καταναλωτές από την αγορά επώνυμων προϊόντων.Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό;

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Close Icon