Επιχειρηματικά

Φαρμακευτικές Καταναλωτής: Όταν οι διαφημίσεις φαρμακευτικών σκευασμάτων κρύβουν μια παγίδα

Φαρμακευτικές Καταναλωτής: Όταν οι διαφημίσεις φαρμακευτικών σκευασμάτων κρύβουν μια παγίδα
Η διαφήμιση θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως εργαλείο για τη βελτίωση της ευαισθητοποίησης των ασθενών προτού πάνε στον γιατρό

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Φαρμακευτικές Καταναλωτής: Ενώ έμεναν στο σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι είδαν περισσότερες φαρμακευτικές διαφημίσεις από ποτέ. Όχι μόνο σε τηλεοράσεις, αλλά σε υπολογιστές και κινητές συσκευές. Το αποτέλεσμα; Να είναι περισσότερο ενημερωμένοι οι καταναλωτές όταν απευθύνονται στους γιατρούς. Αυτό είναι μια νίκη για τις φαρμακευτικές και θα μπορούσαν να ανακοινώσουν καλύτερα αποτελέσματα για τους ασθενείς. Αλλά υπάρχει μια παγίδα. Οι καταναλωτές που παρακολουθούν διαφημίσεις και αναζητούν πληροφορίες για την υγεία στο διαδίκτυο τώρα σχεδόν εξίσου ζυγίζουν τις γνώσεις τους με τις προτάσεις των γιατρών.


Ενώ περισσότεροι από τους μισούς (53%) θεωρούν την προτεινόμενη θεραπεία του γιατρού τους ως κορυφαία , το 45% πιστεύει ότι το διαδίκτυο είναι επίσης σημαντική πηγή, σύμφωνα με έρευνα της ψηφιακής πλατφόρμας μάρκετινγκ DeepIntent. «Οι πληροφορίες που είναι διαδικτυακές και διαθέσιμες στους ασθενείς έχουν σχεδόν ίσο βάρος με τις πληροφορίες που παρέχει ο πάροχος υγειονομικής περίθαλψης», δήλωσε ο Chris Paquette, Διευθύνων Σύμβουλος της πλατφόρμας DeepIntent, προσθέτοντας ότι «δεν είναι τόσο απλό πια όσο όταν ο πάροχος ή ο συνταγογράφος συνιστούσε το φάρμακο». Πρέπει πραγματικά να περιβάλλουμε τον ασθενή με ενισχυτικά μηνύματα λειτουργίας του φαρμάκου. “Η DeepIntent παρουσίασε τη μελέτη για να καθορίσει την επίδραση της διαφήμισης DTC στην ευαισθητοποίηση, την εκπαίδευση και την αλληλεπίδραση με γιατρούς.

Σε γενικές γραμμές, οι καταναλωτές είναι ανοιχτοί σε φαρμακευτικές διαφημίσεις, σύμφωνα με την εταιρεία. Περίπου το 50% των ανθρώπων δήλωσαν ότι είναι χρήσιμο να βλέπουν διαφημίσεις για ιατρική πάθηση που έχουν βιώσει. Ένα άλλο εύρημα επισήμανε την ενίοτε προσεκτική προσέγγιση της φαρμακευτικής διαφήμισης. Οι μισοί Αμερικανοί λένε ότι η διαφήμιση που βλέπουν για φάρμακα δεν έχει καμία σχέση με αυτούς. Ωστόσο, πολλοί περισσότεροι εκτιμούν την αξία των διαφημίσεων στο να κάνουν τους ασθενείς πιο ενημερωμένους – το 75% είπε ότι η καλύτερη εκπαίδευση για τους ασθενείς θα οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα.

“Υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για τις φαρμακευτικές να βελτιώσουν τον τρόπο που κάνουν τη στόχευση, δήλωσε ο Paquette.

Μία από τις ευκαιρίες είναι η συντονισμένη ανταλλαγή μηνυμάτων με επαγγελματικό μάρκετινγκ σε γιατρούς και με καταναλωτική εμπορία σε ασθενείς. Εκτός από την τρέχουσα μελέτη, η έρευνα μελέτης περιπτώσεων DeepIntent δείχνει ότι οι συγχρονισμένες καμπάνιες – που προσεγγίζουν ασθενείς και γιατρούς περίπου την ίδια ώρα πριν από τις επισκέψεις – έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση των συνταγών έως και 35%. «Η εστίαση σε αυτήν τη σχέση γιατρού – ασθενούς, η ενίσχυση αυτής της σχέσης, πρέπει να είναι ο στόχος. Η διαφήμιση θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως εργαλείο για τη βελτίωση της ευαισθητοποίησης των ασθενών προτού πάνε στον γιατρό», δήλωσε ο Paquette.