Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Φαρμακευτικές Καταναλωτής: Όταν οι διαφημίσεις φαρμακευτικών σκευασμάτων κρύβουν μια παγίδα

Φαρμακευτικές Καταναλωτής: Όταν οι διαφημίσεις φαρμακευτικών σκευασμάτων κρύβουν μια παγίδα

Η διαφήμιση θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως εργαλείο για τη βελτίωση της ευαισθητοποίησης των ασθενών προτού πάνε στον γιατρό



Φαρμακευτικές Καταναλωτής: Ενώ έμεναν στο σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι είδαν περισσότερες φαρμακευτικές διαφημίσεις από ποτέ. Όχι μόνο σε τηλεοράσεις, αλλά σε υπολογιστές και κινητές συσκευές. Το αποτέλεσμα; Να είναι περισσότερο ενημερωμένοι οι καταναλωτές όταν απευθύνονται στους γιατρούς. Αυτό είναι μια νίκη για τις φαρμακευτικές και θα μπορούσαν να ανακοινώσουν καλύτερα αποτελέσματα για τους ασθενείς. Αλλά υπάρχει μια παγίδα. Οι καταναλωτές που παρακολουθούν διαφημίσεις και αναζητούν πληροφορίες για την υγεία στο διαδίκτυο τώρα σχεδόν εξίσου ζυγίζουν τις γνώσεις τους με τις προτάσεις των γιατρών.


Ενώ περισσότεροι από τους μισούς (53%) θεωρούν την προτεινόμενη θεραπεία του γιατρού τους ως κορυφαία , το 45% πιστεύει ότι το διαδίκτυο είναι επίσης σημαντική πηγή, σύμφωνα με έρευνα της ψηφιακής πλατφόρμας μάρκετινγκ DeepIntent. «Οι πληροφορίες που είναι διαδικτυακές και διαθέσιμες στους ασθενείς έχουν σχεδόν ίσο βάρος με τις πληροφορίες που παρέχει ο πάροχος υγειονομικής περίθαλψης», δήλωσε ο Chris Paquette, Διευθύνων Σύμβουλος της πλατφόρμας DeepIntent, προσθέτοντας ότι «δεν είναι τόσο απλό πια όσο όταν ο πάροχος ή ο συνταγογράφος συνιστούσε το φάρμακο». Πρέπει πραγματικά να περιβάλλουμε τον ασθενή με ενισχυτικά μηνύματα λειτουργίας του φαρμάκου. “Η DeepIntent παρουσίασε τη μελέτη για να καθορίσει την επίδραση της διαφήμισης DTC στην ευαισθητοποίηση, την εκπαίδευση και την αλληλεπίδραση με γιατρούς.

Σε γενικές γραμμές, οι καταναλωτές είναι ανοιχτοί σε φαρμακευτικές διαφημίσεις, σύμφωνα με την εταιρεία. Περίπου το 50% των ανθρώπων δήλωσαν ότι είναι χρήσιμο να βλέπουν διαφημίσεις για ιατρική πάθηση που έχουν βιώσει. Ένα άλλο εύρημα επισήμανε την ενίοτε προσεκτική προσέγγιση της φαρμακευτικής διαφήμισης. Οι μισοί Αμερικανοί λένε ότι η διαφήμιση που βλέπουν για φάρμακα δεν έχει καμία σχέση με αυτούς. Ωστόσο, πολλοί περισσότεροι εκτιμούν την αξία των διαφημίσεων στο να κάνουν τους ασθενείς πιο ενημερωμένους – το 75% είπε ότι η καλύτερη εκπαίδευση για τους ασθενείς θα οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα.

“Υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για τις φαρμακευτικές να βελτιώσουν τον τρόπο που κάνουν τη στόχευση, δήλωσε ο Paquette.

Μία από τις ευκαιρίες είναι η συντονισμένη ανταλλαγή μηνυμάτων με επαγγελματικό μάρκετινγκ σε γιατρούς και με καταναλωτική εμπορία σε ασθενείς. Εκτός από την τρέχουσα μελέτη, η έρευνα μελέτης περιπτώσεων DeepIntent δείχνει ότι οι συγχρονισμένες καμπάνιες – που προσεγγίζουν ασθενείς και γιατρούς περίπου την ίδια ώρα πριν από τις επισκέψεις – έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση των συνταγών έως και 35%. «Η εστίαση σε αυτήν τη σχέση γιατρού – ασθενούς, η ενίσχυση αυτής της σχέσης, πρέπει να είναι ο στόχος. Η διαφήμιση θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως εργαλείο για τη βελτίωση της ευαισθητοποίησης των ασθενών προτού πάνε στον γιατρό», δήλωσε ο Paquette.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Οι ψηφιακές διαφημίσεις ‘συνταγή’ επιτυχίας των φαρμακοβιομηχανιών

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Πώς διαμορφώνεται το φαρμακευτικό μάρκετινγκ την εποχή του COVID-19

Αυξάνονται οι διαφημιστικές δαπάνες των φαρμακευτικών λόγω αμερικανικών εκλογών

Οι τάσεις του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιριών για το 2020

H Novo προωθεί το Rybelsus, το πρώτο φάρμακο για το διαβήτη σε μορφή χαπιού

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Σε λίγες μέρες ξεκινάει το Πανελλήνιο Συνέδριο για τα Οικονομικά και τις Πολιτικές της Υγείας 2024

Σε λίγες μέρες ξεκινάει το Πανελλήνιο Συνέδριο για τα Οικονομικά και τις Πολιτικές της Υγείας 2024, που διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Οικονομικών της Υγείας (i-hecon) και την Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Οικονομίας & Πολιτικής της Υγείας (Ε.Ε.Ε.Ο.Π.Υ.), με την υποστήριξη πολλών επιστημονικών φορέων

Η Novartis καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024

Η Novartis ανέβηκε τρεις θέσεις, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στον Δείκτη Access to Medicine για το 2024.Ο δείκτης τονίζει την ηγετική θέση της Novartis στην έρευνα, την ανάπτυξη και τη διακυβέρνηση της πρόσβασης, με την εταιρεία να καταλαμβάνει την πρώτη θέση σε αυτές τις κατηγορίες.

Η Bayer Ελλάς :Προάγοντας την καινοτομία και την τεχνολογική μετάβαση στην υγεία

Για 4η χρονιά η Bayer Ελλάς συμμετείχε στο 4ο Φόρουμ Καινοτομίας, με θέμα «Η Καινοτομία πυλώνας της τεχνολογικής μετάβασης», που πραγματοποιήθηκε στις 13-14 Νοεμβρίου 2024 στο Ίδρυμα Ευγενίδειο.

Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ»

Αύριο 21 Νοεμβρίου, 11:00πμ στο Royal Olympic Hotel (Αίθουσα Templar’s Hall) διεξάγεται το 3ο Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ» που διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας (ΕΕΔΥΥ) σε συνεργασία με την εταιρεία CMT Prooptiki.

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Your browser does not support the video tag. Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε […]

AstraZeneca Ελλάδας: Βράβευση με Silver στα HR Awards για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την χρήση AI

Silver Award στην κατηγορία Best Digital Transformation Programmes, για το πρωτοποριακό της πρόγραμμα «Η αρχή της εποχής της Τεχνητής Νοημοσύνης και ο ρόλος των AI Ambassadors» απέσπασε η AstraZeneca Ελλάδας στα HR Awards 2024.

Close Icon