Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Φαρμακευτικές Καταναλωτής: Όταν οι διαφημίσεις φαρμακευτικών σκευασμάτων κρύβουν μια παγίδα

Φαρμακευτικές Καταναλωτής: Όταν οι διαφημίσεις φαρμακευτικών σκευασμάτων κρύβουν μια παγίδα

Η διαφήμιση θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως εργαλείο για τη βελτίωση της ευαισθητοποίησης των ασθενών προτού πάνε στον γιατρό


Φαρμακευτικές Καταναλωτής: Ενώ έμεναν στο σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι είδαν περισσότερες φαρμακευτικές διαφημίσεις από ποτέ. Όχι μόνο σε τηλεοράσεις, αλλά σε υπολογιστές και κινητές συσκευές. Το αποτέλεσμα; Να είναι περισσότερο ενημερωμένοι οι καταναλωτές όταν απευθύνονται στους γιατρούς. Αυτό είναι μια νίκη για τις φαρμακευτικές και θα μπορούσαν να ανακοινώσουν καλύτερα αποτελέσματα για τους ασθενείς. Αλλά υπάρχει μια παγίδα. Οι καταναλωτές που παρακολουθούν διαφημίσεις και αναζητούν πληροφορίες για την υγεία στο διαδίκτυο τώρα σχεδόν εξίσου ζυγίζουν τις γνώσεις τους με τις προτάσεις των γιατρών.

Ενώ περισσότεροι από τους μισούς (53%) θεωρούν την προτεινόμενη θεραπεία του γιατρού τους ως κορυφαία , το 45% πιστεύει ότι το διαδίκτυο είναι επίσης σημαντική πηγή, σύμφωνα με έρευνα της ψηφιακής πλατφόρμας μάρκετινγκ DeepIntent. «Οι πληροφορίες που είναι διαδικτυακές και διαθέσιμες στους ασθενείς έχουν σχεδόν ίσο βάρος με τις πληροφορίες που παρέχει ο πάροχος υγειονομικής περίθαλψης», δήλωσε ο Chris Paquette, Διευθύνων Σύμβουλος της πλατφόρμας DeepIntent, προσθέτοντας ότι «δεν είναι τόσο απλό πια όσο όταν ο πάροχος ή ο συνταγογράφος συνιστούσε το φάρμακο». Πρέπει πραγματικά να περιβάλλουμε τον ασθενή με ενισχυτικά μηνύματα λειτουργίας του φαρμάκου. “Η DeepIntent παρουσίασε τη μελέτη για να καθορίσει την επίδραση της διαφήμισης DTC στην ευαισθητοποίηση, την εκπαίδευση και την αλληλεπίδραση με γιατρούς.

Σε γενικές γραμμές, οι καταναλωτές είναι ανοιχτοί σε φαρμακευτικές διαφημίσεις, σύμφωνα με την εταιρεία. Περίπου το 50% των ανθρώπων δήλωσαν ότι είναι χρήσιμο να βλέπουν διαφημίσεις για ιατρική πάθηση που έχουν βιώσει. Ένα άλλο εύρημα επισήμανε την ενίοτε προσεκτική προσέγγιση της φαρμακευτικής διαφήμισης. Οι μισοί Αμερικανοί λένε ότι η διαφήμιση που βλέπουν για φάρμακα δεν έχει καμία σχέση με αυτούς. Ωστόσο, πολλοί περισσότεροι εκτιμούν την αξία των διαφημίσεων στο να κάνουν τους ασθενείς πιο ενημερωμένους – το 75% είπε ότι η καλύτερη εκπαίδευση για τους ασθενείς θα οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα.

“Υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για τις φαρμακευτικές να βελτιώσουν τον τρόπο που κάνουν τη στόχευση, δήλωσε ο Paquette.

Μία από τις ευκαιρίες είναι η συντονισμένη ανταλλαγή μηνυμάτων με επαγγελματικό μάρκετινγκ σε γιατρούς και με καταναλωτική εμπορία σε ασθενείς. Εκτός από την τρέχουσα μελέτη, η έρευνα μελέτης περιπτώσεων DeepIntent δείχνει ότι οι συγχρονισμένες καμπάνιες – που προσεγγίζουν ασθενείς και γιατρούς περίπου την ίδια ώρα πριν από τις επισκέψεις – έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση των συνταγών έως και 35%. «Η εστίαση σε αυτήν τη σχέση γιατρού – ασθενούς, η ενίσχυση αυτής της σχέσης, πρέπει να είναι ο στόχος. Η διαφήμιση θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως εργαλείο για τη βελτίωση της ευαισθητοποίησης των ασθενών προτού πάνε στον γιατρό», δήλωσε ο Paquette.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Οι ψηφιακές διαφημίσεις ‘συνταγή’ επιτυχίας των φαρμακοβιομηχανιών

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Πώς διαμορφώνεται το φαρμακευτικό μάρκετινγκ την εποχή του COVID-19

Αυξάνονται οι διαφημιστικές δαπάνες των φαρμακευτικών λόγω αμερικανικών εκλογών

Οι τάσεις του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιριών για το 2020

H Novo προωθεί το Rybelsus, το πρώτο φάρμακο για το διαβήτη σε μορφή χαπιού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

Ο Πανελλαδικός Σύνδεσμος Μελών Επιχειρήσεων Εξωτερικών Υπηρεσιών Προστασίας και Πρόληψης (ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ), συμμετείχε δυναμικά στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία, που διοργανώθηκε από το ΕΛΙΝΥΑΕ στις 28 & 29 Νοεμβρίου. Η παρουσία του Συνδέσμου ανέδειξε τον καθοριστικό ρόλο των εξειδικευμένων φορέων στην προαγωγή της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων.

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Close Icon