Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Ezat Azem : O νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Roche Hellas

Ezat Azem : O νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Roche Hellas

O νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Roche Hellas ακούει στο όνομα Ezat Azem .

O Ezat Azem αναλαμβάνει από τον Ιούλιο του 2019 την θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου και Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας., όπως ανακοίνωσε η Roche Hellas .


O κ. Azem διαδέχεται την Anne Nijs, η οποία εντάχθηκε στο δυναμικό της Roche Hellas τον Απρίλιο του 2015 και πλέον αναλαμβάνει νέα καθήκοντα στον Όμιλο Roche.Διαθέτει εμπειρία άνω των 20 ετών στον φαρμακευτικό κλάδο. Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία στη Roche από το Ισραήλ, όπου ανέλαβε μια σειρά από επιτελικές θέσεις, με αυξανόμενο βαθμό ευθύνης. Μεταξύ των ηγετικών θέσεων που ανέλαβε στη Roche Israel, το 2003 ανέλαβε το ρόλο του Marketing Director, ενώ το 2009 ορίστηκε Business Unit Director. Το 2015 ανέλαβε καθήκοντα Commercial & Strategic Director στη Roche Romania, ενώ από το 2017 διετέλεσε Γενικός Διευθυντής της Roche Slovenia.

«Με ιδιαίτερη τιμή και αίσθημα ευθύνης, αναλαμβάνω την ηγεσία της Roche Hellas. Θα έχω τη χαρά να συνεργαστώ με μια δυναμική ομάδα συναδέλφων, με στόχο να διατηρήσουμε την ισχυρή παρουσία της εταιρείας στη φαρμακευτική αγορά, συμβάλλοντας παράλληλα στην προσπάθεια να διασφαλίσουμε ότι οι ασθενείς στην Ελλάδα θα έχουν πρόσβαση στις καινοτόμες λύσεις υγείας που προσφέρουμε», ανέφερε ο Ezat Azem.

O Ezat κατέχει ακαδημαϊκούς τίτλους από την Ιατρική Σχολή Hadassa του Hebrew University (Ισραήλ) και το Recanati Business School του Tel Aviv University (Ισραήλ). Επίσης, έχει παρακολουθήσει ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα στο INSEAD Business School (Γαλλία) και στο London Business School (Ηνωμένο Βασίλειο).

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Η Σιωπηλή Νόσος: Μια σειρά podcasts που ρίχνει φως στον Διαβήτη Τύπου 2

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

AstraZeneca Ελλάδας: Βράβευση με Silver στα HR Awards για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την χρήση AI

Silver Award στην κατηγορία Best Digital Transformation Programmes, για το πρωτοποριακό της πρόγραμμα «Η αρχή της εποχής της Τεχνητής Νοημοσύνης και ο ρόλος των AI Ambassadors» απέσπασε η AstraZeneca Ελλάδας στα HR Awards 2024.

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας 2024: Δράσεις για ενημέρωση & ευαισθητοποίηση του κοινού

13-15 Νοεμβρίου 2024: Δωρεάν συμβουλευτική, προληπτικές εξετάσεις και ενημερωτικές ομιλίες για το κοινό σε συνεργασία με Δήμους της Αττικής Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία (ΕΠΕ) τιμά την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας (12/11), υλοποιώντας ενημερωτικές δράσεις για το κοινό, προκειμένου να αυξηθεί η επαγρύπνηση για αυτή τη σοβαρή νόσο, που μπορεί να προσβάλει οποιονδήποτε

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

Η Nestlé μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών της για το έτος καθώς αγωνίζεται να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς της, αφού οι υψηλότερες τιμές εξέτρεψαν τους καταναλωτές από την αγορά επώνυμων προϊόντων.Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό;

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Your browser does not support the video tag. Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Close Icon