Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Χρυσό Βραβείο AstraZeneca : Καμπάνια με τίτλο «Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές»

Χρυσό Βραβείο AstraZeneca : Καμπάνια με τίτλο «Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές»

Χρυσό Βραβείο απέσπασε η AstraZeneca για την καμπάνια ενημέρωσης  «Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές» στα Patient Partnerships Awards 2022


Το Χρυσό Βραβείο έλαβε η AstraZeneca για την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τον σακχαρώδη διαβήτη και τις επιπλοκές του «Ο Διαβήτης Έχει Δύο πλευρές» στα φετινά Patient Partnerships Awards. H επιτροπή αξιολόγησης του διαγωνισμού ξεχώρισε την πρωτοβουλία που υλοποίησε η AstraZeneca, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, της Ελληνικής Εταιρείας Εσωτερικής Παθολογίας και της Ελληνικής Νεφρολογικής Εταιρείας, αναγνωρίζοντας τη σημασία της για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των συνανθρώπων μας που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη.

Με κεντρικό μήνυμα «Ο διαβήτης έχει δύο πλευρές, αυτή που δεν βλέπεις επηρεάζει την καρδιά και τους νεφρούς», η καμπάνια ενημέρωσης της AstraZeneca έχει ως στόχο να αναδείξει την επιτακτικότητα της έγκαιρης διάγνωσης τόσο του διαβήτη, όσο και των πιο συχνών επιπλοκών του, οι οποίες είναι η καρδιακή ανεπάρκεια και η χρόνια νεφρική νόσος και να παρακινήσει το κοινό να απευθυνθεί στον θεράποντα ιατρό του για τη διεξαγωγή των απαραίτητων εξετάσεων.

«Ο ασθενής και η βελτίωση της ποιότητας ζωής του βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο των δράσεων της AstraZeneca. Με την εκστρατεία ενημέρωσης “Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές” θέλουμε να ευαισθητοποιήσουμε τους συνανθρώπους μας για τις επιπλοκές του σακχαρώδους διαβήτη και την ανάγκη ελέγχου από τους θεράποντες ιατρούς ώστε οι επιπλοκές αυτές να προληφθούν ή να αντιμετωπισθούν αποτελεσματικά.  Το Χρυσό Βραβείο που κέρδισε η AstraZeneca μας γεμίζει με χαρά, υπερηφάνεια και ευθύνη να συνεχίσουμε το έργο μας. Ευχαριστώ εκ μέρους όλων των ανθρώπων της AstraZeneca για την τιμητική αυτή διάκριση», ανέφερε ο κ. Νίκος Τριανταφύλλου, CVRM Business Unit Director της AstraZeneca.

Ο θεσμός Patient Partnerships Awards τιμά κάθε χρόνο επιχειρήσεις του κλάδου της υγείας, πανεπιστημιακά ιδρύματα, ΜΚΟ, καθώς και εταιρείες και φορείς ανεξαρτήτως κλάδου, που επενδύουν σε συνεργασίες για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών και των ευάλωτων πληθυσμών, την ενημέρωση, την πρόληψη, την εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση του κοινού, επιβραβεύοντας τις βέλτιστες πρακτικές τους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το κοκτέιλ αντισωμάτων της AstraZeneca

AstraZeneca : Διάκριση για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα’’ Προστατεύουμε το περιβάλλον με πράξεις’’

Άλμα Ζωής: Απολoγισμός Α' Κύκλου «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2022

Τα δεκατέσσερα κρίσιμα φάρμακα κατά της COVID-19

Η υβριδική ανοσία προσφέρει την καλύτερη προστασία έναντι της Covid

Θετικός στον κορωνοϊό ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Naftali Bennett

Η AstraZeneca προχωρά στην ανάπτυξη συσκευών εισπνοής

Εγκρίθηκε στην Βρετανία η προληπτική θεραπεία COVID της AstraZeneca

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Η νέα καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

Με το αιχμηρό μήνυμα «Δυστυχώς γι' αυτούς που δείχνουν δεν υπάρχει θεραπεία. Ευτυχώς για τον HIV υπάρχει θεραπεία», η Gilead Sciences Ελλάδας παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS, αποδομώντας τα κοινωνικά στερεότυπα και αναδεικνύοντας την αναγκαιότητα σωστής ενημέρωσης για τον HIV.

Η AstraZeneca Ελλάδας «Προστατεύει το Περιβάλλον… με Πράξεις» και προσθέτει οξυγόνο με τη φύτευση 8.000 δέντρων

H AstraZeneca Ελλάδας, μένοντας πιστή στη δέσμευσή της ως προς τις αρχές της βιωσιμότητας και της προστασίας του περιβάλλοντος, φυτεύει και φροντίζει συνολικά 8.000 δέντρα σε όλη την Ελλάδα μέσα στο 2024.

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε η Pfizer αφορούν σε διαφορετικές πρωτοβουλίες που αποσκοπούν […]

Close Icon