Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Το Vodafone TV γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό

Το Vodafone TV γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό

Το Vodafone TV γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό με τη δεύτερη σεζόν της σειράς Pablo.


Η δεύτερη σεζόν της σειράς Pablo, της πρώτης παιδικής σειράς με κεντρικό ήρωα ένα παιδί με αυτισμό επιστρέφει ανανεωμένη στην Ελλάδα μέσα από το Vodafone TV στις 2 Απριλίου, γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό και δίνοντας ένα ηχηρό μήνυμα για την αποδοχή και την συμπερίληψη.

Σε αυτόν τον νέο κύκλο της σειράς ο Pablo και οι φίλοι του ενημερώνουν το κοινό για τις προκλήσεις του αυτισμού μέσα από μικρές ιστορίες γεμάτες ομορφιά, ζωντάνια και φαντασία. Για τις ανάγκες μεταγλώττισης της σειράς επιλέχθηκαν μέσα από ακροάσεις τρία άτομα που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού ώστε να δώσουν φωνή στους πρωταγωνιστές. Έτσι, στον δεύτερο κύκλο ακούμε τον Απόστολη Μητρέλη στον ρόλο του Pablo, τη Μέλανη Ζαχαριάδη στον ρόλο του Λάμα και τον Κωνσταντίνο Χατζιάρα στον ρόλο της Καμηλοπάρδαλης. Η μεταγλώττιση πραγματοποιήθηκε στα Studios της Authorwave με σκηνοθέτρια τη Χρυσούλα Παπαδοπούλου και  υποστηρίχθηκε από τον εξειδικευμένο οργανισμό στη δημιουργία ιδανικών συνθηκών εξυπηρέτησης για άτομα με αναπηρία TheHappyAct.

  • Η σειρά “Pablo” αναδεικνύει τη διαφορετικότητα και εξερευνά το πώς τα άτομα με αυτισμό αντιλαμβάνονται τον κόσμο και τη ζωή γύρω τους. Κάθε επεισόδιο της σειράς διαρκεί περίπου 10′ και διηγείται μια διαφορετική πρόκληση της καθημερινότητας που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αυτισμό μέσα από τα μάτια του Pablo, συνδυάζοντας ζωντανή δράση και κινούμενα σχέδια.

Με άξονα την ισότιμη κοινωνική συμμετοχή για όλους/ες, που αποτελεί πυλώνα του εταιρικού σκοπού η Vodafone είναι μία από τις πρώτες εταιρείες στην Ελλάδα που κάνουν πράξη την ισότητα και τον σεβασμό απέναντι σε όλα τα άτομα, μέσα από μία σειρά πρωτοβουλιών, αλλά και πολιτικών που εφαρμόζει για τη διαφορετικότητα και την κοινωνική ενσωμάτωση. Ανάμεσα σε αυτές τις πρωτοβουλίες ξεχωρίζει και το νεοσύστατο Neurodiversity & Allies Network που στοχεύει στην ενημέρωση για ζητήματα συμπερίληψης και αποδοχής της Νευροδιαφορετικότητας στον εργασιακό χώρο, μέσα από τη δημιουργία ενός ασφαλούς δικτύου που παροτρύνει τους συναδέλφους να αναζητήσουν συμβουλές και υποστήριξη. Παράλληλα, το δίκτυο υποστηρίζει την παροχή συμβουλευτικής στη Διοίκηση για νέες δράσεις και πολιτικές ενσωμάτωσης νευροδιαφορετικών ατόμων, καθώς και πρωτοβουλίες με αντίστοιχο κοινωνικό αποτύπωμα.

Τα πρώτα επεισόδια του δεύτερου κύκλου θα ανέβουν αποκλειστικά στο Vodafone TV στις 2 Απριλίου, ενώ στην πλατφόρμα είναι διαθέσιμος και ο πρώτος κύκλος της σειράς κινουμένων σχεδίων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Το Ίδρυμα Vodafone δίπλα στους κατοίκους της Καστοριάς μέσω του Προγράμματος Τηλεϊατρικής

Η Κάτια Σταθάκη αναλαμβάνει εμπορική διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας

Market Pass πληρωμή: Αύριο πιστώνονται τα χρήματα - Μέχρι 15/3 οι αιτήσεις

To Vodafone Βusiness ανέλαβε το Market Pass

Εκδήλωση ενημέρωσης για τις εφαρμογές "Έξυπνες Πόλεις" του Vodafone Business & Δημόκριτος

Freedom Pass: Άνοιξε η πλατφόρμα για τα 50 δωρεάν GB για τους 15-17

Επάρκεια στις ψηφιακές δεξιότητές τους βλέπουν οι Έλληνες εκπαιδευτικοί

Vodafone: Πρόγραμμα τηλεϊατρικής εκμηδενίζει τις αποστάσεις

Πρόγραμμα τηλεϊατρικής: σε 100 απομακρυσμένες & ακριτικές περιοχές

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Η νέα καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

Με το αιχμηρό μήνυμα «Δυστυχώς γι' αυτούς που δείχνουν δεν υπάρχει θεραπεία. Ευτυχώς για τον HIV υπάρχει θεραπεία», η Gilead Sciences Ελλάδας παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS, αποδομώντας τα κοινωνικά στερεότυπα και αναδεικνύοντας την αναγκαιότητα σωστής ενημέρωσης για τον HIV.

Η AstraZeneca Ελλάδας «Προστατεύει το Περιβάλλον… με Πράξεις» και προσθέτει οξυγόνο με τη φύτευση 8.000 δέντρων

H AstraZeneca Ελλάδας, μένοντας πιστή στη δέσμευσή της ως προς τις αρχές της βιωσιμότητας και της προστασίας του περιβάλλοντος, φυτεύει και φροντίζει συνολικά 8.000 δέντρα σε όλη την Ελλάδα μέσα στο 2024.

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε η Pfizer αφορούν σε διαφορετικές πρωτοβουλίες που αποσκοπούν […]

Close Icon