Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Το Vodafone TV γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό

Το Vodafone TV γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό

Το Vodafone TV γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό με τη δεύτερη σεζόν της σειράς Pablo.



Η δεύτερη σεζόν της σειράς Pablo, της πρώτης παιδικής σειράς με κεντρικό ήρωα ένα παιδί με αυτισμό επιστρέφει ανανεωμένη στην Ελλάδα μέσα από το Vodafone TV στις 2 Απριλίου, γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό και δίνοντας ένα ηχηρό μήνυμα για την αποδοχή και την συμπερίληψη.


Σε αυτόν τον νέο κύκλο της σειράς ο Pablo και οι φίλοι του ενημερώνουν το κοινό για τις προκλήσεις του αυτισμού μέσα από μικρές ιστορίες γεμάτες ομορφιά, ζωντάνια και φαντασία. Για τις ανάγκες μεταγλώττισης της σειράς επιλέχθηκαν μέσα από ακροάσεις τρία άτομα που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού ώστε να δώσουν φωνή στους πρωταγωνιστές. Έτσι, στον δεύτερο κύκλο ακούμε τον Απόστολη Μητρέλη στον ρόλο του Pablo, τη Μέλανη Ζαχαριάδη στον ρόλο του Λάμα και τον Κωνσταντίνο Χατζιάρα στον ρόλο της Καμηλοπάρδαλης. Η μεταγλώττιση πραγματοποιήθηκε στα Studios της Authorwave με σκηνοθέτρια τη Χρυσούλα Παπαδοπούλου και  υποστηρίχθηκε από τον εξειδικευμένο οργανισμό στη δημιουργία ιδανικών συνθηκών εξυπηρέτησης για άτομα με αναπηρία TheHappyAct.

  • Η σειρά “Pablo” αναδεικνύει τη διαφορετικότητα και εξερευνά το πώς τα άτομα με αυτισμό αντιλαμβάνονται τον κόσμο και τη ζωή γύρω τους. Κάθε επεισόδιο της σειράς διαρκεί περίπου 10′ και διηγείται μια διαφορετική πρόκληση της καθημερινότητας που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αυτισμό μέσα από τα μάτια του Pablo, συνδυάζοντας ζωντανή δράση και κινούμενα σχέδια.

Με άξονα την ισότιμη κοινωνική συμμετοχή για όλους/ες, που αποτελεί πυλώνα του εταιρικού σκοπού η Vodafone είναι μία από τις πρώτες εταιρείες στην Ελλάδα που κάνουν πράξη την ισότητα και τον σεβασμό απέναντι σε όλα τα άτομα, μέσα από μία σειρά πρωτοβουλιών, αλλά και πολιτικών που εφαρμόζει για τη διαφορετικότητα και την κοινωνική ενσωμάτωση. Ανάμεσα σε αυτές τις πρωτοβουλίες ξεχωρίζει και το νεοσύστατο Neurodiversity & Allies Network που στοχεύει στην ενημέρωση για ζητήματα συμπερίληψης και αποδοχής της Νευροδιαφορετικότητας στον εργασιακό χώρο, μέσα από τη δημιουργία ενός ασφαλούς δικτύου που παροτρύνει τους συναδέλφους να αναζητήσουν συμβουλές και υποστήριξη. Παράλληλα, το δίκτυο υποστηρίζει την παροχή συμβουλευτικής στη Διοίκηση για νέες δράσεις και πολιτικές ενσωμάτωσης νευροδιαφορετικών ατόμων, καθώς και πρωτοβουλίες με αντίστοιχο κοινωνικό αποτύπωμα.

Τα πρώτα επεισόδια του δεύτερου κύκλου θα ανέβουν αποκλειστικά στο Vodafone TV στις 2 Απριλίου, ενώ στην πλατφόρμα είναι διαθέσιμος και ο πρώτος κύκλος της σειράς κινουμένων σχεδίων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Το Ίδρυμα Vodafone δίπλα στους κατοίκους της Καστοριάς μέσω του Προγράμματος Τηλεϊατρικής

Η Κάτια Σταθάκη αναλαμβάνει εμπορική διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας

Market Pass πληρωμή: Αύριο πιστώνονται τα χρήματα - Μέχρι 15/3 οι αιτήσεις

To Vodafone Βusiness ανέλαβε το Market Pass

Εκδήλωση ενημέρωσης για τις εφαρμογές "Έξυπνες Πόλεις" του Vodafone Business & Δημόκριτος

Freedom Pass: Άνοιξε η πλατφόρμα για τα 50 δωρεάν GB για τους 15-17

Επάρκεια στις ψηφιακές δεξιότητές τους βλέπουν οι Έλληνες εκπαιδευτικοί

Vodafone: Πρόγραμμα τηλεϊατρικής εκμηδενίζει τις αποστάσεις

Πρόγραμμα τηλεϊατρικής: σε 100 απομακρυσμένες & ακριτικές περιοχές

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Your browser does not support the video tag. Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε […]

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας 2024: Δράσεις για ενημέρωση & ευαισθητοποίηση του κοινού

13-15 Νοεμβρίου 2024: Δωρεάν συμβουλευτική, προληπτικές εξετάσεις και ενημερωτικές ομιλίες για το κοινό σε συνεργασία με Δήμους της Αττικής Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία (ΕΠΕ) τιμά την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας (12/11), υλοποιώντας ενημερωτικές δράσεις για το κοινό, προκειμένου να αυξηθεί η επαγρύπνηση για αυτή τη σοβαρή νόσο, που μπορεί να προσβάλει οποιονδήποτε

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Chiesi “We Act-Day” 2024: Μία ακόμα πράξη ευθύνης για το περιβάλλον

Περιβαλλοντικές Δράσεις της Chiesi Hellas στη Λίμνη της Καστοριάς .Η Chiesi Hellas, επέλεξε αυτή τη χρονιά την όμορφη πόλη της Καστοριάς για την υλοποίηση των ετήσιων δράσεων του εταιρικού προγράμματος «We Act-Day».

Close Icon