Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Novartis Hellas:«Γράμματα από ένα καλύτερο μέλλον» το moto της νέας εκστρατείας για την πανδημία

Novartis Hellas:«Γράμματα από ένα καλύτερο μέλλον» το moto της νέας εκστρατείας για την πανδημία

«Γράμματα από ένα καλύτερο μέλλον» είναι το moto της νέας κοινωνικής εκστρατείας της Novartis Hellas για το δεύτερο κύμα της πανδημίας Covid-19 που βρίσκεται σε εξέλιξη στην Ελλάδα .



Με αφορμή το δεύτερο κύμα της πανδημίας Covid-19 που βρίσκεται σε εξέλιξη στη χώρα μας, η καμπάνια έχει σαν στόχο την ενίσχυση της υπευθυνης στάσης όλων των πολιτών, σχετικά με την τήρηση των απαραίτητων μέτρων προστασίας και ασφάλειας ενάντια στον νέο κορωνοϊό. Με δημιουργικό εύρημα την αγνή, καθαρή, κριτική αλλά και βαθιά αισιόδοξη ματιά ενός παιδιού, παρουσιάζεται το διαφορετικό καλοκαίρι που περάσαμε φέτος, μέσα από ένα spot διάρκειας 104 δευτερολέπτων, που δημιουργήθηκε για αποκλειστική χρήση στα social media από την Novartis Hellas. 

 


Στο ημερολόγιο ενός μικρού κοριτσιού, η περιγραφή τυπικών καλοκαιρινών στιγμών συνοδεύεται από τα μέτρα προστασίας που τηρούσε η ίδια και η οικογένειά της, ώστε να μη θέσουν σε κίνδυνο τους εαυτούς τους και τους γύρω τους. Κατά την αφήγηση, ξεχωρίζουν λέξεις που καθεμιά ξεκινά από διαφορετικό γράμμα, και το αλφαβητάρι που δημιουργείται ζωντανεύει εικόνες της νέας πραγματικότητας που όλοι βιώνουμε.Η ευαίσθητη ισορροπία μεταξύ της παιδικής αθωότητας και των πρωτόγνωρων συνθηκών, γεννά ένα μήνυμα αισιοδοξίας και η τελική προτροπή «να μην ξεχνάμε όλα τα σημαντικά πράγματα», αποτελεί το κλειδί για ένα καλύτερο και πιο ασφαλές μέλλον.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την ταινία στον παρακάτω βίντεο :

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η Novartis Hellas επένδυσε €467 εκατομμύρια στην ελληνική κοινωνία

Novartis: Μοναδική αυτοχορηγούμενη θεραπεία για την σκλήρυνση κατά πλάκας  

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Your browser does not support the video tag. Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε […]

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας 2024: Δράσεις για ενημέρωση & ευαισθητοποίηση του κοινού

13-15 Νοεμβρίου 2024: Δωρεάν συμβουλευτική, προληπτικές εξετάσεις και ενημερωτικές ομιλίες για το κοινό σε συνεργασία με Δήμους της Αττικής Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία (ΕΠΕ) τιμά την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας (12/11), υλοποιώντας ενημερωτικές δράσεις για το κοινό, προκειμένου να αυξηθεί η επαγρύπνηση για αυτή τη σοβαρή νόσο, που μπορεί να προσβάλει οποιονδήποτε

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Chiesi “We Act-Day” 2024: Μία ακόμα πράξη ευθύνης για το περιβάλλον

Περιβαλλοντικές Δράσεις της Chiesi Hellas στη Λίμνη της Καστοριάς .Η Chiesi Hellas, επέλεξε αυτή τη χρονιά την όμορφη πόλη της Καστοριάς για την υλοποίηση των ετήσιων δράσεων του εταιρικού προγράμματος «We Act-Day».

Close Icon