Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Νέα πρωτοβουλία για την αύξηση των ποσοστών εθελοντικής αιμοδοσίας

Νέα πρωτοβουλία για την αύξηση των ποσοστών εθελοντικής αιμοδοσίας

Η βιοφαρμακευτική εταιρεία Bristol Myers Squibb (BMS) Ελλάδας, πιστή στη δέσμευσή της να συμβάλλει έμπρακτα στη βελτίωση της ζωής των ατόμων με σοβαρές αιματολογικές διαταραχές, υλοποιεί σε συνεργασία με τη μη κερδοσκοπική πρωτοβουλία Bloode, ένα ετήσιο πρόγραμμα εθελοντικής αιμοδοσίας με τίτλο «Αιμείς για Αιμάς».


Σκοπός του προγράμματος είναι να συμβάλλει στην αύξηση του ποσοστού εθελοντικής αιμοδοσίας τόσο σε επίπεδο εργαζομένων της εταιρείας, όσο και σε επίπεδο τοπικής κοινωνίας, μέσω της διοργάνωσης δράσεων αιμοδοσίας και ευαισθητοποίησης για την αξία της δωρεάς αίματος.Η Ελλάδα ανήκει στις 6 ευρωπαϊκές χώρες που αδυνατούν να καλύψουν τις ανάγκες των ασθενών τους για αίμα. Χαρακτηριστικά, κάθε χρόνο, η χώρα μας χρειάζεται 550.000 – 600.000 μονάδες αίματος, ωστόσο μόλις 65% αυτών των αναγκών καλύπτεται από εθελοντές αιμοδότες. Ως φαρμακευτικός οργανισμός με ισχυρή παρουσία στην Αιματολογία, η Bristol Myers Squibb αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στην προσπάθεια για αύξηση των αποθεμάτων αίματος στην Ελλάδα, υλοποιώντας εσωτερικές δράσεις αιμοδοσίας, αλλά και πρωτοβουλίες ευαισθητοποίησης κοινού.

Η πρωτοβουλία «Αιμείς για Αιμάς» αποτελεί το επόμενο βήμα σε αυτήν την παράδοση. Με την υποστήριξη της οργάνωσης Bloode, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη διοργάνωση 3 εσωτερικών δράσεων αιμοδοσίας κατά τη διάρκεια του έτους, στο πλαίσιο των οποίων οι εργαζόμενοι θα προσφέρουν αίμα για την ενίσχυση της Εταιρικής Τράπεζας Αίματος. Ενδεικτική της ισχυρής εταιρικής κουλτούρας εθελοντισμού, η τράπεζα αίματος της BMS Ελλάδος λειτουργεί εδώ και δύο δεκαετίες, καλύπτοντας τις ανάγκες των εργαζομένων και των οικείων τους προσώπων. Οι εν λόγω δράσεις θα πραγματοποιηθούν τις περιόδους που καταγράφονται οι μεγαλύτερες ελλείψεις στα αποθέματα αίματος σε εθνικό επίπεδο, δηλαδή Απρίλιο, Ιούλιο και Δεκέμβριο. Απώτερος στόχος των δράσεων αυτών είναι η αύξηση των αποθεμάτων της εταιρικής τράπεζας αίματος, ώστε η εταιρεία να είναι σε θέση να ανταποκρίνεται τόσο στις ανάγκες των εργαζομένων, αλλά και σε έκτακτες εκκλήσεις για μονάδες αίματος σε περιπτώσεις που κινδυνεύουν οι ζωές συνανθρώπων μας.

  • Επιπλέον, το πρόγραμμα περιλαμβάνει την υλοποίηση εσωτερικής καμπάνιας ενημέρωσης και υποστήριξης των εργαζομένων-εθελοντών αιμοδοτών, καθώς και την υποστήριξη της διοργάνωσης 3 ανοικτών δράσεων αιμοδοσίας σε συνεργασία με τον Δήμο Βριλησσίων.

Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε στους εργαζόμενους της εταιρείας στο πλαίσιο εσωτερικής ενημερωτικής εκδήλωσης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη (14 Ιουνίου). Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν από μέλη της ομάδας Bloode για το διογκούμενο πρόβλημα της ανεπάρκειας αίματος στην Ελλάδα και είχαν την ευκαιρία να θέσουν τις ερωτήσεις τους σε επαγγελματίες υγείας αναφορικά με θέματα προετοιμασίας πριν τη δωρεά αίματος.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η Bristol Myers Squibb αναδεικνύεται Best Workplace 2022

Καρκίνος δέρματος : Καμπάνια πρόληψης "Μια ελιά μπορεί να κάνει την διαφορά"

ΚΕΦΙ Επιστημονική Ημερίδα: Καρκίνοι του Πεπτικού Συστήματος

Θετική γνωμοδότηση για θεραπεία αποφρακτικής υπερτροφικής μυοκαρδιοπάθειας

Νέα θεραπεία για την αντιμετώπιση της αναιμίας

Διαπιστώθηκε ότι η ανοσοθεραπεία μετά από χειρουργική επέμβαση παρέχει σημαντικό διαρκές όφελος για ασθενείς υψηλού κινδύνου με ουροδόχο κύστη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Η νέα καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

Με το αιχμηρό μήνυμα «Δυστυχώς γι' αυτούς που δείχνουν δεν υπάρχει θεραπεία. Ευτυχώς για τον HIV υπάρχει θεραπεία», η Gilead Sciences Ελλάδας παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS, αποδομώντας τα κοινωνικά στερεότυπα και αναδεικνύοντας την αναγκαιότητα σωστής ενημέρωσης για τον HIV.

Η AstraZeneca Ελλάδας «Προστατεύει το Περιβάλλον… με Πράξεις» και προσθέτει οξυγόνο με τη φύτευση 8.000 δέντρων

H AstraZeneca Ελλάδας, μένοντας πιστή στη δέσμευσή της ως προς τις αρχές της βιωσιμότητας και της προστασίας του περιβάλλοντος, φυτεύει και φροντίζει συνολικά 8.000 δέντρα σε όλη την Ελλάδα μέσα στο 2024.

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε η Pfizer αφορούν σε διαφορετικές πρωτοβουλίες που αποσκοπούν […]

Close Icon