Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Μην Κλείνεσαι – Μίλα για την ελκώδη κολίτιδα: Νέα διαδικτυακή πρωτοβουλία της Pfizer Hellas με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ΙΦΝΕ [vid]

Μην Κλείνεσαι – Μίλα για την ελκώδη κολίτιδα: Νέα διαδικτυακή πρωτοβουλία της Pfizer Hellas με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ΙΦΝΕ [vid]

Στο πλαίσιο της καμπάνιας ευαισθητοποίησης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ΙΦΝΕ (19/05), η Pfizer Hellas παρουσιάζει την νέα της διαδικτυακή πρωτοβουλία με το μήνυμα «Μην Κλείνεσαι. Μίλα για την ελκώδη κολίτιδα».

H Pfizer Hellas, με αφορμή τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Ιδιοπαθών Φλεγμονωδών Νοσημάτων Εντέρου (ΙΦΝΕ), που έχει καθιερωθεί η 19η Μαΐου, παρουσιάζει τρία νέα ενημερωτικά videos της καμπάνιας ευαισθητοποίησης με το μήνυμα «Μην Κλείνεσαι. Μίλα για την ελκώδη κολίτιδα», μέσα από τους επίσημους λογαριασμούς της εταιρείας στο YouTube και το Facebook.

Βασικοί στόχοι της εκστρατείας είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς που πάσχουν από ΙΦΝΕ, όπως είναι η Ελκώδης Κολίτιδα, αλλά και η παρότρυνση προς τους ίδιους τους ασθενείς να μιλήσουν στον γιατρό τους για να αντιμετωπίσουν τα συμπτώματα που επηρεάζουν σημαντικά την ποιότητα της ζωής τους.

Οι ασθενείς με ΙΦΝΕ, είναι κατά κύριο λόγο, νέοι, σε παραγωγική ηλικία, που θέλουν να είναι ενεργοί στην καθημερινότητά τους, παρά το γεγονός ότι οι εξάρσεις της νόσου τους – ένα από τα χαρακτηριστικά των ΙΦΝΕ – επηρεάζουν σημαντικά σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής τους.

Για το λόγο αυτό, σε κάθε βίντεο της καμπάνιας, βλέπουμε τους ηθοποιούς – πρωταγωνιστές να μοιράζονται την εμπειρία τους από τις επιπτώσεις της νόσου στην εργασιακή, κοινωνική και προσωπική τους ζωή αλλά να δηλώνουν την απόφασή τους να «Μην Κλείνονται» και να συζητήσουν με τον γιατρό τους για τις νεότερες εξελίξεις στην αντιμετώπιση της νόσου τους.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι, σύμφωνα με στοιχεία ερευνών:

  • 1 στους 3 ασθενείς με Ιδιοπαθή Φλεγμονώδη Νοσήματα του Εντέρου (ΙΦΝΕ), όπως η Ελκώδης Κολίτιδα, στην Ελλάδα δηλώνει ότι δεν έχει αποκαλύψει την ύπαρξη της νόσου σε κανέναν από το εργασιακό του περιβάλλον1 ενώ 66% των ασθενών ανησυχούν για τη διαθεσιμότητα τουαλέτας σε χώρους που δεν έχουν επισκεφθεί στο παρελθόν, γι’ αυτό και δεν συμμετέχουν σε όλες τις κοινωνικές δραστηριότητες.
  • Παράλληλα, το 50% των ασθενών αισθάνεται κούραση καθημερινά, σε περιόδους έξαρσης με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της καθημερινότητας.

 

Η κ. Λία Μπερτσιάδου, BU Lead Inflammation & Immunology της Pfizer Hellas, δήλωσε σχετικά ότι «Η Pfizer έχει συνδέσει τη μακρόχρονη πορεία της με σημαντικά επιτεύγματα, που βελτιώνουν την υγεία και την ποιότητα ζωής των ασθενών σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, η δέσμευσή μας προς τους ασθενείς δεν εξαντλείται στη διάθεση καινοτόμων θεραπειών και φαρμάκων. Το κίνητρο που μας ωθεί στην καινοτομία είναι να αλλάξουμε προς το καλύτερο τις ζωές τόσο των ίδιων όσο και των ανθρώπων που βρίσκονται γύρω τους. Eιδικά για τους ασθενείς με IΦΝΕ, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν λόγω της νόσου επηρεάζουν σημαντικά την καθημερινότητά τους και την κοινωνική τους ζωή και κατ’ επέκταση τη ζωή των οικείων τους. Για το λόγο αυτό, επενδύουμε συστηματικά σε πρωτοβουλίες, όπως η ενημερωτική εκστρατεία “Mην κλείνεσαι”, που θέτουν τους ασθενείς με ΙΦΝΕ στο επίκεντρο, και έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν στην ενημέρωσή τους με στόχο στην αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής τους».

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα 3 videos της εκστρατείας Pfizer Hellas εδώ:

Video 1

Video 2

Video 3

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Το νέο σποτ της Γραμμής υποστήριξης χρόνιων ασθενών ΜΑΖΙ - 111 32

Αυτόματη ακύρωση και SMS μετά από 6 μήνες για όσους νόσησαν από κορωνοϊό

Πότε καταβάλλονται συντάξεις και αποζημιώσεις ειδικού σκοπού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Chiesi “We Act-Day” 2024: Μία ακόμα πράξη ευθύνης για το περιβάλλον

Περιβαλλοντικές Δράσεις της Chiesi Hellas στη Λίμνη της Καστοριάς .Η Chiesi Hellas, επέλεξε αυτή τη χρονιά την όμορφη πόλη της Καστοριάς για την υλοποίηση των ετήσιων δράσεων του εταιρικού προγράμματος «We Act-Day».

ΕLPEN "Νέα ακαδημία Τένις από την KICKS Academ

Η νέα ακαδημία τένις της KICKS Academy ξεκινάει τη λειτουργία της και είναι έτοιμη να υποδεχθεί αγόρια και κορίτσια ηλικίας 4-17 ετών, καθώς επίσης και ενήλικες που αγαπούν και θέλουν να μάθουν τα πάντα για το άθλημα του τένις

Η DEMO «άνοιξε τις πόρτες της» στο ΕΚΠΑ

Τις «πόρτες» της στο ΕΚΠΑ άνοιξε, για ακόμη μια φορά, η DEMO, υποδεχόμενη 30 μεταπτυχιακούς φοιτητές του προγράμματος «Οργανική Σύνθεση & Οργανική Χημεία».

Στην τελική φάση η εθελοντική επιστημονική αποστολή στην Μαδαγασκάρη από τους παιδιάτρους Β. Ελλάδος

Στην φάση της τελικής προετοιμασίας εισέρχονται τα μέλη της αποστολής «φροντίΖΩ τα παιδιά της Μαδαγασκάρης» της Ένωσης Ελευθεροεπαγγελματιών Παιδιάτρων Βορείου Ελλάδος, καθώς στις 7 Αυγούστου αναχωρούν για την Τουλεάρ προκειμένου να παράσχουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στους κατοίκους της περιοχής.

Close Icon