Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Κάνε SKIP το βάρος της Ατοπικής Δερματίτιδας

Κάνε SKIP το βάρος της Ατοπικής Δερματίτιδας

H εκστρατεία ενεργοποίησης των ατόμων που ζουν με ατοπική δερματίτιδα «SKIP AD - Κάνε SKIP το βάρος της Ατοπικής Δερματίτιδας» είναι στον ‘αέρα’ μέσω της ιστοσελίδας www.skipad.gr, από 29 Μαρτίου 2023.


Πρόκειται για μία πρωτοβουλία της AbbVie, της παγκόσμιας βιοφαρμακευτικής εταιρείας, που στόχο έχει να ενημερώσει, να ενδυναμώσει και να ενεργοποιήσει τους ασθενείς με ατοπική δερματίτιδα ώστε να επικοινωνήσουν και να επισκεφθούν τον εξειδικευμένο επαγγελματία Υγείας, τον Δερματολόγο, για την έγκαιρη διάγνωση και τον σχεδιασμό εξατομικευμένης θεραπείας που συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών.

Βίντεο: SKIP AD – Κάνε SKIP το βάρος της Ατοπικής Δερματίτιδας

Η ατοπική δερματίτιδα είναι μία χρόνια κνησμώδης, φλεγμονώδης δερματοπάθεια που προσβάλλει περίπου το 20% των παιδιών και το 5 έως 10% των ενηλίκων. Συχνά,  εμφανίζεται στη βρεφική ηλικία και στο 30% των ασθενών συνεχίζει και στην ενήλικη ζωή, ενώ μπορεί να εμφανιστεί στην ενήλικη ζωή και στην τρίτη ηλικία. Η σημαντικότερη διαταραχή είναι η φλεγμονή που οδηγεί στην εμφάνιση ερυθρών βλαβών με πολλαπλές φυσαλίδες και έντονο κνησμό, ενώ το δέρμα γίνεται πιο παχύ στην περιοχή των βλαβών.

Η ‘αποκάλυψη’ της εκστρατείας και της σχετικής ιστοσελίδας www.skipad.gr πραγματοποιήθηκε σε συνέντευξη Τύπου με ομιλητές τους ειδικούς Δερματολόγους-Αφροδισιολόγους: κ. Ευστράτιο Βακιρλή, Δερματολόγος – Αφροδισιολόγος, Επίκουρος Καθηγητής Δερματολογίας Α.Π.Θ., Α΄ Πανεπιστημιακή Δερματολογική Κλινική Α.Π.Θ., Νοσοκομείο Αφροδισίων & Δερματικών Νόσων Θεσσαλονίκης, κ. Σταμάτη Γρηγορίου Δερματολόγος – Αφροδισιολόγος, Επίκουρος Καθηγητής Δερματολογίας – Αφροδισιολογίας Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α., Νοσοκομείο Αφροδισίων & Δερματικών Νόσων «Ανδρέας Συγγρός», κ. Ιωάννη Μπάρκη, Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος, Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α., Πρόεδρος Δ.Σ. Ελληνικής Δερματολογικής & Αφροδισιολογικής Εταιρείας (ΕΔΑΕ). Την πλευρά των ασθενών εκπροσώπησε ο κ. Ρένος Βαμβακούσης, Πρόεδρος Συλλόγου Ασθενών «Επιδέρμια». Από την AbbVie, ο κ. Γιώργος Παπαγεωργίου, Υπεύθυνος Επικοινωνίας και Διαλόγου με τους Συλλόγους Ασθενών για την Ανοσολογία, εξήγησε τη σημασία της ενημέρωσης των ασθενών και τη δέσμευση της AbbVie να αναγνωρίζει σημαντικά θεραπευτικά κενά και να δίνει αποτελεσματικές θεραπευτικές λύσεις μέσω της καινοτομίας και της προηγμένης επιστήμης που διαθέτει.

Ο κ. Μπάρκης ανέφερε για τη νόσο και για την εκστρατεία ενημέρωσης ότι: «Σήμερα, είχαμε τη χαρά και την τιμή να συμμετέχουμε ως ΕΔΑΕ σε μια πολύ σημαντική συνέντευξη τύπου με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού για την ατοπική δερματίτιδα, και κυρίως τη συνειδητοποίηση των πασχόντων για τη σημαντικότητα της δερματολογικής εξέτασης που θα βάλει έγκαιρα και αξιόπιστα τη διάγνωση της νόσου. Με βάση αυτό το δεδομένο, ο σύγχρονος δερματολόγος θα επιλέξει και θα οργανώσει σωστά τη βέλτιστη θεραπευτική προσέγγιση, στηριζόμενος κυρίως στην ένταση των συμπτωμάτων της νόσου. Έτσι, λοιπόν, σήμερα, με τη βοήθεια των καινοτόμων θεραπειών που έχουμε στη διάθεσή μας μπορούμε να απαλλάξουμε τους ιδιαίτερα ταλαιπωρημένους ασθενείς μας, από τα βασανιστικά συμπτώματα της ατοπικής δερματίτιδας, καθώς και να αποκαταστήσουμε πλήρως την ιδιαίτερα διαταραγμένη ποιότητα ζωής τους».

Ο κ. Γρηγορίου πρόσθεσε ότι: «Η Ατοπική Δερματίτιδα είναι η πιο κοινή μορφή εκζέματος. Μπορεί τα πιο γνωστά -για το ευρύ κοινό- συμπτώματα να είναι ο κνησμός, η ερυθρότητα και η ξηρότητα του δέρματος, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε το τεράστιο φορτίο που φέρουν οι ασθενείς και την αρνητική επίδραση στην ποιότητα ζωής τους. Για το λόγο αυτό, η καμπάνια SKIP AD μπορεί να λειτουργήσει ως αρωγός έγκυρης πληροφόρησης των ασθενών με ατοπική δερματίτιδα».

Ο κ. Βακιρλής ανέφερε ότι η παρότρυνση των ασθενών να κλείσουν ραντεβού με δερματολόγους είναι κομβικής σημασίας όπως και η αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων ενημέρωσης: «Η Ατοπική Δερματίτιδα είναι μια ιδιαίτερα πολύπλοκη πάθηση που πέρα από τα προφανή σημεία και συμπτώματα, προκαλεί προβλήματα στον ύπνο, στη συγκέντρωση, στο σχολείο και στην εργασία. Δυστυχώς, στη χώρα μας μέχρι και σήμερα δεν έχουμε καταφέρει να δώσουμε τη βαρύνουσα σημασία που αρμόζει σε αυτό το νόσημα, ώστε να μπορέσουν οι ασθενείς μας να λάβουν τη θεραπεία που θα τους ανακουφίσει από τα δυσμενή συμπτώματα της νόσου και να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους. Μέσω αυτής της καμπάνιας θεωρώ πως θα μπορέσουν να ευαισθητοποιηθούν και να κινητοποιηθούν οι ασθενείς, ώστε να συναποφασίσουν και να επιλέξουν με τον δερματολόγο τους την καταλληλότερη θεραπεία, τόσο από την άποψη της αποτελεσματικότητας, όσο και από την ασφάλεια που παρέχουν τα νεότερα φάρμακα».

Ο κ. Βαμβακούσης ως Πρόεδρος του Συλλόγου Ασθενών «Επιδέρμια» τόνισε ότι: «Η ατοπική δερματίτιδα είναι μία νόσος με μεγάλο επιπολασμό που αφορά 230 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η μη μεταδοτική αυτή νόσος επηρεάζει σημαντικά την ποιότητα ζωής των ασθενών, καθώς και των οικείων τους. Ο έντονος κνησμός και οι δυσκολίες στον ύπνο, είναι κάποια από τα πολυάριθμα συμπτώματα που επηρεάζουν αρνητικά την καθημερινότητα των ασθενών με ατοπική δερματίτιδα. Αξιοσημείωτο είναι πως το 45% των ασθενών με ατοπική δερματίτιδα αναγκάζεται να περιορίσει τις κοινωνικές του δραστηριότητες. Ο Πανελλήνιος Σύλλογος ‘Επιδέρμια’, εκπροσωπώντας τους ασθενείς με ατοπική δερματίτιδα τονίζει, σήμερα, ότι η νόσος επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα ζωής των ασθενών, και πρέπει να αντιμετωπίζεται ανάλογα. Επιπλέον, θεωρούμε δεδομένο ότι η κατάλληλη θεραπεία συνεπάγεται τη μείωση του αντίκτυπου της νόσου και τη βελτίωση της ζωής μας. Ως ασθενείς διεκδικούμε την απρόσκοπτη πρόσβασή μας σε όλες τις θεραπευτικές επιλογές και την ισότιμη αντιμετώπιση των Ελλήνων ασθενών με τους αντίστοιχους Ευρωπαίους συνασθενείς μας».

Ο κ. Παπαγεωργίου πρόσθεσε ότι: «Στην AbbVie, οι ασθενείς είναι ο σκοπός μας και οι ανάγκες τους τροφοδοτούν το πάθος μας να προάγουμε την έρευνα στο πεδίο της δερματολογίας. Η καμπάνια SKIP AD μπορεί να λειτουργήσει ως αρωγός έγκυρης πληροφόρησης των ασθενών με ατοπική δερματίτιδα και έρχεται να καλύψει ένα κενό που υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια στον τομέα της ενημέρωσης, ενδυνάμωσης και ορθής διασύνδεσης ασθενών και δερματολόγων. Η κατανόηση των συμπτωμάτων από τους ασθενείς με ατοπική δερματίτιδα μπορεί να προσφέρει δύο πράγματα: πρώτον, να μπορέσει ο ασθενής να επικοινωνήσει σωστά τις δυσκολίες που βιώνει στην καθημερινότητά του και δεύτερον να συναποφασίσει με τον γιατρό του την κατάλληλη διαχείριση της νόσου. Το www.skipad.gr είναι πλέον διαθέσιμο σε όλες και όλους, και αποτελεί έναν θεμέλιο λίθο στην ενεργοποίηση των ασθενών».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Νίκος Χαλαράκης στο healthweb: Η Ατοπική Δερματίτιδα δεν είναι ένα απλό έκζεμα αλλά μια πολύπλοκη νόσος

Η ατοπική δερματίτιδα παράγοντας κινδύνου για ημικρανία

Tips που θα κάνουν την επιδερμίδα σας πιο νεανική

Αύξηση κινδύνου για κάταγμα σε παιδιά με ατοπική δερματίτιδα

Η ατοπική δερματίτιδα αυξάνει τον κίνδυνο κατάγματος στα παιδιά

Η κρέμα βοηθάει στην αποφυγή εκζέματος στα βρέφη;

Ποιοι είναι οι μύθοι γύρω από την ατοπική δερματίτιδα;

Τοπική Θεραπεία εγκρίθηκε για την ψωρίαση σε ενήλικες και εφήβους

Οι διατροφικές ίνες ανακουφίζουν την ατοπική δερματίτιδα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Η νέα καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

Με το αιχμηρό μήνυμα «Δυστυχώς γι' αυτούς που δείχνουν δεν υπάρχει θεραπεία. Ευτυχώς για τον HIV υπάρχει θεραπεία», η Gilead Sciences Ελλάδας παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS, αποδομώντας τα κοινωνικά στερεότυπα και αναδεικνύοντας την αναγκαιότητα σωστής ενημέρωσης για τον HIV.

Η AstraZeneca Ελλάδας «Προστατεύει το Περιβάλλον… με Πράξεις» και προσθέτει οξυγόνο με τη φύτευση 8.000 δέντρων

H AstraZeneca Ελλάδας, μένοντας πιστή στη δέσμευσή της ως προς τις αρχές της βιωσιμότητας και της προστασίας του περιβάλλοντος, φυτεύει και φροντίζει συνολικά 8.000 δέντρα σε όλη την Ελλάδα μέσα στο 2024.

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε η Pfizer αφορούν σε διαφορετικές πρωτοβουλίες που αποσκοπούν […]

Close Icon