Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Δώσε ανάσα στη ζωή σου: Καμπάνια ευαισθητοποίησης της Janssen για την Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση

Δώσε ανάσα στη ζωή σου: Καμπάνια ευαισθητοποίησης της Janssen για την Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση

Δώσε ανάσα στη ζωή σου: Η Janssen Ελλάδος, φαρμακευτική εταιρεία του ομίλου της Johnson & Johnson, αφοσιωμένη στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των ασθενών για τη νόσο της Πνευμονικής Αρτηριακής Υπέρτασης (ΠΑΥ) δημιούργησε την καμπάνια «ΔΩΣΕ ΑΝΑΣΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ» υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Πνευμονικής Υπέρτασης (ΕΕΜΠΥ) και του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών & Φροντιστών με Πνευμονική Υπέρταση.



Συνεχίζει για 2η χρονιά η φαρμακευτική εταιρεία του ομίλου της Johnson & Johnson, Janssen Ελλάδος, την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Πνευμονικής Υπέρτασης (ΕΕΜΠΥ) και του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών & Φροντιστών με Πνευμονική Υπέρταση.


Ο Νοέμβριος, είναι αφιερωμένος στην Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση (ΠΑΥ), μία σπάνια και ιδιαίτερα σοβαρή ασθένεια των αρτηριών των πνευμόνων, η οποία επηρεάζει και την καρδιά, και προσβάλλει περίπου 5-10 άτομα ανά εκατομμύριο πληθυσμού κατ’ έτος, στην Ευρώπη. Όπως σε όλα τα σπάνια νοσήματα, η μεγαλύτερη δυσκολία στην Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση είναι το γεγονός πως ο περισσότερος κόσμος γνωρίζει ελάχιστα γι’ αυτή, με αποτέλεσμα εκείνοι που πιθανώς νοσούν, να μην είναι σε θέση να αναγνωρίσουν τα ύποπτα συμπτώματα εγκαίρως, ώστε να αναζητήσουν ιατρική συμβουλή.

Η Janssen Ελλάδος, φαρμακευτική εταιρεία του ομίλου της Johnson & Johnson, αφοσιωμένη στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των ασθενών για τη νόσο της Πνευμονικής Αρτηριακής Υπέρτασης (ΠΑΥ) δημιούργησε την καμπάνια «ΔΩΣΕ ΑΝΑΣΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ» υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Πνευμονικής Υπέρτασης (ΕΕΜΠΥ) και του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών & Φροντιστών με Πνευμονική Υπέρταση.

Η Υπεύθυνη Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων της Janssen Ελλάδος, Κέλυ Σταυροπούλου, αναφορικά με την ενημερωτική εκστρατεία της ΠΑΥ δήλωσε ότι «για την αντιμετώπιση της ΠΑΥ, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι υπάρχει έγκαιρη διάγνωση. Η εκστρατεία «Δώσε Ανάσα στη ζωή σου – Μάθε για την Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση», αποτελεί για τη Janssen Ελλάδος ένα σημαντικό όχημα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινωνίας που ευθυγραμμίζεται απόλυτα με το όραμα μας να μετατρέψουμε την ΠAY σε μια μακροχρόνια, διαχειρίσιμη νόσο, έτσι ώστε οι ασθενείς να μπορούν να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή».

Η καμπάνια ενημέρωσης για την αόρατη νόσο της ΠΑΥ ξεκίνησε από τη Janssen Ελλάδος το 2020, σε μία δύσκολη στιγμή για την ελληνική κοινωνία εν μέσω της πανδημίας. Ακριβώς αυτή η συνθήκη όμως, την κάνει ακόμα πιο σημαντική για την αναγνώριση της ασθένειας και την αναζήτηση αντιμετώπισης. Καθώς τα πρώιμα συμπτώματα που παρατηρούνται μοιάζουν με αυτά αρκετών καρδιακών και αναπνευστικών καταστάσεων, συχνά υποτιμούνται και η επίσκεψη στον γιατρό, ειδικά σε μία περίοδο πανδημίας, αναβάλλεται συνεχώς με αποτέλεσμα να καθυστερεί η έγκαιρη διάγνωση της νόσου. Η ευαισθητοποίηση της ελληνικής κοινωνίας, καθίσταται απαραίτητη, περισσότερο από ποτέ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Εγκρίθηκε το εμβόλιο της Janssen. : Τι περιέχει ;

Janssen:βράβευση για επιδόσεις καλών εταιρικών πρακτικών

Την ένταξη τους στον εμβολιασμό ζητούν οι ασθενείς με Πνευμονική Υπέρταση

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Your browser does not support the video tag. Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε […]

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας 2024: Δράσεις για ενημέρωση & ευαισθητοποίηση του κοινού

13-15 Νοεμβρίου 2024: Δωρεάν συμβουλευτική, προληπτικές εξετάσεις και ενημερωτικές ομιλίες για το κοινό σε συνεργασία με Δήμους της Αττικής Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία (ΕΠΕ) τιμά την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας (12/11), υλοποιώντας ενημερωτικές δράσεις για το κοινό, προκειμένου να αυξηθεί η επαγρύπνηση για αυτή τη σοβαρή νόσο, που μπορεί να προσβάλει οποιονδήποτε

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Chiesi “We Act-Day” 2024: Μία ακόμα πράξη ευθύνης για το περιβάλλον

Περιβαλλοντικές Δράσεις της Chiesi Hellas στη Λίμνη της Καστοριάς .Η Chiesi Hellas, επέλεξε αυτή τη χρονιά την όμορφη πόλη της Καστοριάς για την υλοποίηση των ετήσιων δράσεων του εταιρικού προγράμματος «We Act-Day».

Close Icon