Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Δώσε ανάσα στη ζωή σου: Καμπάνια ευαισθητοποίησης της Janssen για την Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση

Δώσε ανάσα στη ζωή σου: Καμπάνια ευαισθητοποίησης της Janssen για την Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση

Δώσε ανάσα στη ζωή σου: Η Janssen Ελλάδος, φαρμακευτική εταιρεία του ομίλου της Johnson & Johnson, αφοσιωμένη στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των ασθενών για τη νόσο της Πνευμονικής Αρτηριακής Υπέρτασης (ΠΑΥ) δημιούργησε την καμπάνια «ΔΩΣΕ ΑΝΑΣΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ» υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Πνευμονικής Υπέρτασης (ΕΕΜΠΥ) και του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών & Φροντιστών με Πνευμονική Υπέρταση.


Συνεχίζει για 2η χρονιά η φαρμακευτική εταιρεία του ομίλου της Johnson & Johnson, Janssen Ελλάδος, την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Πνευμονικής Υπέρτασης (ΕΕΜΠΥ) και του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών & Φροντιστών με Πνευμονική Υπέρταση.

Ο Νοέμβριος, είναι αφιερωμένος στην Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση (ΠΑΥ), μία σπάνια και ιδιαίτερα σοβαρή ασθένεια των αρτηριών των πνευμόνων, η οποία επηρεάζει και την καρδιά, και προσβάλλει περίπου 5-10 άτομα ανά εκατομμύριο πληθυσμού κατ’ έτος, στην Ευρώπη. Όπως σε όλα τα σπάνια νοσήματα, η μεγαλύτερη δυσκολία στην Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση είναι το γεγονός πως ο περισσότερος κόσμος γνωρίζει ελάχιστα γι’ αυτή, με αποτέλεσμα εκείνοι που πιθανώς νοσούν, να μην είναι σε θέση να αναγνωρίσουν τα ύποπτα συμπτώματα εγκαίρως, ώστε να αναζητήσουν ιατρική συμβουλή.

Η Janssen Ελλάδος, φαρμακευτική εταιρεία του ομίλου της Johnson & Johnson, αφοσιωμένη στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των ασθενών για τη νόσο της Πνευμονικής Αρτηριακής Υπέρτασης (ΠΑΥ) δημιούργησε την καμπάνια «ΔΩΣΕ ΑΝΑΣΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ» υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Πνευμονικής Υπέρτασης (ΕΕΜΠΥ) και του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών & Φροντιστών με Πνευμονική Υπέρταση.

Η Υπεύθυνη Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων της Janssen Ελλάδος, Κέλυ Σταυροπούλου, αναφορικά με την ενημερωτική εκστρατεία της ΠΑΥ δήλωσε ότι «για την αντιμετώπιση της ΠΑΥ, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι υπάρχει έγκαιρη διάγνωση. Η εκστρατεία «Δώσε Ανάσα στη ζωή σου – Μάθε για την Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση», αποτελεί για τη Janssen Ελλάδος ένα σημαντικό όχημα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινωνίας που ευθυγραμμίζεται απόλυτα με το όραμα μας να μετατρέψουμε την ΠAY σε μια μακροχρόνια, διαχειρίσιμη νόσο, έτσι ώστε οι ασθενείς να μπορούν να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή».

Η καμπάνια ενημέρωσης για την αόρατη νόσο της ΠΑΥ ξεκίνησε από τη Janssen Ελλάδος το 2020, σε μία δύσκολη στιγμή για την ελληνική κοινωνία εν μέσω της πανδημίας. Ακριβώς αυτή η συνθήκη όμως, την κάνει ακόμα πιο σημαντική για την αναγνώριση της ασθένειας και την αναζήτηση αντιμετώπισης. Καθώς τα πρώιμα συμπτώματα που παρατηρούνται μοιάζουν με αυτά αρκετών καρδιακών και αναπνευστικών καταστάσεων, συχνά υποτιμούνται και η επίσκεψη στον γιατρό, ειδικά σε μία περίοδο πανδημίας, αναβάλλεται συνεχώς με αποτέλεσμα να καθυστερεί η έγκαιρη διάγνωση της νόσου. Η ευαισθητοποίηση της ελληνικής κοινωνίας, καθίσταται απαραίτητη, περισσότερο από ποτέ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Εγκρίθηκε το εμβόλιο της Janssen. : Τι περιέχει ;

Janssen:βράβευση για επιδόσεις καλών εταιρικών πρακτικών

Την ένταξη τους στον εμβολιασμό ζητούν οι ασθενείς με Πνευμονική Υπέρταση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Η νέα καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

Με το αιχμηρό μήνυμα «Δυστυχώς γι' αυτούς που δείχνουν δεν υπάρχει θεραπεία. Ευτυχώς για τον HIV υπάρχει θεραπεία», η Gilead Sciences Ελλάδας παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS, αποδομώντας τα κοινωνικά στερεότυπα και αναδεικνύοντας την αναγκαιότητα σωστής ενημέρωσης για τον HIV.

Η AstraZeneca Ελλάδας «Προστατεύει το Περιβάλλον… με Πράξεις» και προσθέτει οξυγόνο με τη φύτευση 8.000 δέντρων

H AstraZeneca Ελλάδας, μένοντας πιστή στη δέσμευσή της ως προς τις αρχές της βιωσιμότητας και της προστασίας του περιβάλλοντος, φυτεύει και φροντίζει συνολικά 8.000 δέντρα σε όλη την Ελλάδα μέσα στο 2024.

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε η Pfizer αφορούν σε διαφορετικές πρωτοβουλίες που αποσκοπούν […]

Close Icon