Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η Roche Hellas βραβεύτηκε για την καμπάνια της «forHer»

Η Roche Hellas βραβεύτηκε για την καμπάνια της «forHer»

Με το Ασημένιο Βραβείο τιμήθηκε η Roche Hellas στην εκδήλωση απονομής των Hellenic Responsible Business Awards 2016, για την ενημερωτική καμπάνια «for HER» που αφορά στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού και του γυναικολογικού καρκίνου, όπως είναι ο καρκίνος του τραχήλου της μήτρας και ο καρκίνος των ωοθηκών.

Η σημαντική αυτή διάκριση στην κατηγορία «Πρόγραμμα Επικοινωνίας / Καμπάνια Δέσμευσης Καταναλωτών ή άλλων Ενδιαφερομένων Μερών», επιβεβαιώνει γι άλλη μία φορά τη συνέπεια και την υπεύθυνη στάση της Roche Hellas απέναντι σε ζητήματα πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης.

Η Roche Hellas βραβεύτηκε για την καμπάνια της «forHer»

«Η διάκριση αυτή αποτελεί τη συνέχεια μιας «αλυσίδας ζωής» που έχουμε δημιουργήσει εδώ και δύο χρόνια με την ενημερωτική εκστρατεία «forHer».Οι δράσεις της καμπάνιας έχουν απλωθεί σε ολόκληρη την Ελλάδα με σκοπό να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν όλες οι γυναίκες για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού και του γυναικολογικού καρκίνου. Η Roche, με την καμπάνια «for HER» θέλει να κάνει σε όλους γνωστό ότι η συγκεκριμένη νόσος μέσα από την ενημέρωση και την έγκαιρη διάγνωση μπορεί να αντιμετωπιστεί» δήλωσε η κα Ξένια Καπόρη, Διευθύντρια Εξωτερικών Υποθέσεων της Roche Hellas .

Η καμπάνια «forHer» της Roche Hellas εστιάζει σε δράσεις και πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης και αποτελεί την πρώτη ολιστική καμπάνια ενημέρωσης κοινού στην Ελλάδα.

Η Roche Hellas βραβεύτηκε για την καμπάνια της «forHer»

Οι δράσεις υλοποιούνται σε συνεργασία με επιστημονικούς και κοινωνικούς φορείς που δραστηριοποιούνται στον τομέα της πρόληψης και της αντιμετώπισης του καρκίνου. Με μηνύματα και δράσεις που απευθύνονται σε όλους – γιατί όλοι έχουμε μία πολύτιμη γυναίκα στη ζωή μας – η καμπάνια «for HER» έχει στόχο να ενημερώσει το κοινό για τον καρκίνο της γυναίκας και να αλλάξει τον τρόπο αντιμετώπισης και διαχείρισης της νόσου.

Τα Hellenic Responsible Business Awards 2016 διοργανώνονται από την Boussias Communications και την έκδοση Marketing Week με τη συμμετοχή αντιπροσωπευτικών εταιρειών από ποικίλους παραγωγικούς τομείς της χώρας. Τις υποψηφιότητες για τα Hellenic Responsible Business Awards 2016, αξιολόγησε ανεξάρτητη Κριτική Επιτροπή 22 μελών, με Πρόεδρο τον κ. Παναγιώτη Πικραμμένο, πρώην Πρωθυπουργό, Επίτιμο Πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας και Πρόεδρο του Οργανισμού Προώθησης Εναλλακτικών Μεθόδων Επίλυσης Διαφορών (ΟΠΕΜΕΔ).

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

H σημασία κατανόησης της παχυσαρκίας ως νόσου

Η ταινία «Rare Land» της Chiesi για τις Σπάνιες Παθήσεις 

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μήπως είναι υπερτροφική μυοκαρδιοπάθεια;

«Μήπως είναι υπερτροφική μυοκαρδιοπάθεια;»Η ενημερωτική ιστοσελίδα www.miposeinaihcm.gr παρέχει έγκυρη πληροφόρηση, ενθαρρύνοντας τους ασθενείς να επισκεφθούν έναν εξειδικευμένο ιατρό.

Το «προΣfΕΕρουμε» στο Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρίες

 Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας κοινωνικής υπευθυνότητας «προΣfΕΕρουμε», ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) και ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός (ΕΕΣ), επισκέφθηκαν το Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρίες στη Βούλα Αττικής (ΠΑΑΠΑΒ), με στόχο την ενίσχυση και ψυχολογική τόνωση των παιδιών με αναπηρίες που φιλοξενούνται εκεί.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Η νέα καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

Με το αιχμηρό μήνυμα «Δυστυχώς γι' αυτούς που δείχνουν δεν υπάρχει θεραπεία. Ευτυχώς για τον HIV υπάρχει θεραπεία», η Gilead Sciences Ελλάδας παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS, αποδομώντας τα κοινωνικά στερεότυπα και αναδεικνύοντας την αναγκαιότητα σωστής ενημέρωσης για τον HIV.

Η AstraZeneca Ελλάδας «Προστατεύει το Περιβάλλον… με Πράξεις» και προσθέτει οξυγόνο με τη φύτευση 8.000 δέντρων

H AstraZeneca Ελλάδας, μένοντας πιστή στη δέσμευσή της ως προς τις αρχές της βιωσιμότητας και της προστασίας του περιβάλλοντος, φυτεύει και φροντίζει συνολικά 8.000 δέντρα σε όλη την Ελλάδα μέσα στο 2024.

Close Icon