Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

AstraZeneca: Τριπλή βράβευση για την καμπάνια «Η Δύναμη του μΑΖί»

AstraZeneca: Τριπλή βράβευση για την καμπάνια «Η Δύναμη του μΑΖί»

Τριπλή βράβευση της AstraZeneca για την καμπάνια «Η Δύναμη του μΑΖί» στη φετινή διοργάνωση των Healthcare Business Awards, σε 3 κατηγορίες, αποσπώντας δύο Silver και ένα Bronze βραβείο.


Οι δυναμικές πρωτοβουλίες που έλαβε η AstraZeneca για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας, με κεντρικό μήνυμα: «Η Δύναμη του μΑΖί», βραβεύθηκαν στη φετινή διοργάνωση των Healthcare Business Awards, σε 3 κατηγορίες, αποσπώντας δύο Silver και ένα Bronze βραβείο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία έλαβε τις ακόλουθες διακρίσεις στην ενότητα «Δράσεις για την αντιμετώπιση της Covid-19»:

  • 2 Silver Awards στις κατηγορίες «Τεχνολογία και Καινοτομία» & «Ασφάλεια, Υποστήριξη και ενημέρωση των εργαζομένων»
  • 1 Βronze Award στην κατηγορία «Δράσεις Υποστήριξης σε ευάλωτες ομάδες»

Aπό αριστερά: η κυρία Χριστίνα Κεφαλά HR Director της AstraZeneca, ο κύριος Γρηγόρης Ντάκουλας Medical Director της AstraZeneca, η κυρία Έλενα Χουλιάρα Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της AstraZeneca Ελλάδας και Κύπρου, η κυρία Γιώτα Κοτσεκίδου External Affairs Director της AstraZeneca, η κυρία Χριστίνα Γιόγιακα Corporate Communications Manager της AstraZeneca, η κα Ελίνα Καραγιάννη Γενική Διευθύντρια της Unlimited Creativity.

Η κα Έλενα Χουλιάρα Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της AstraZeneca Ελλάδας & Κύπρου δήλωσε σχετικά: «Στην AstraZeneca εργαζόμαστε εντατικά ώστε να εξασφαλίζουμε τη σταθερή διάθεσή των φαρμάκων μας στους ασθενείς, καθώς και την ταυτόχρονη διασφάλιση της ασφάλειας, της ποιότητας και της αποτελεσματικότητάς τους. Στις προτεραιότητες μας εντάσσουμε  την  υποστήριξη της επιστημονικής και υγειονομικής κοινότητας, ενώ κύριο μέλημα μας  είναι να φροντίζουμε για την ασφάλεια των εργαζόμενων μας. Είμαστε επομένως ιδιαιτέρως περήφανοι για την τριπλή διάκριση που απέσπασε η καμπάνια μας «Η Δύναμη του μΑΖί», σε μια τόσο σημαντική κατηγορία, με πολλές συμμετοχές και αξιόλογες πρωτοβουλίες εταιρειών του κλάδου, για την αντιμετώπιση του πρωτόγνωρου περιβάλλοντος που δημιούργησε η πανδημία. Με αισιοδοξία και συνέπεια στις αξίες της εταιρείας μας συνεχίζουμε τη συνεισφορά μας, αναλαμβάνοντας και συμμετέχοντας σε νέες πρωτοβουλίες, και ενισχύοντας την αξία της συνεργασίας και της συλλογικής προσπάθειας. Είμαστε μΑΖί στην πρώτη γραμμή, ενωμένοι ώστε να αντιμετωπίσουμε όλες τις προκλήσεις».

Έλενα Χουλιάρα Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της AstraZeneca Ελλάδας & Κύπρου

Στόχος του κεντρικού μηνύματος της καμπάνιας «Η Δύναμη του μΑΖί» είναι η ανάδειξη της σημασίας της ομοψυχίας και της κοινής προσπάθειας στην αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας. Στις δύσκολες στιγμές η δυναμική όλων μΑΖί πολλαπλασιάζεται. Όλοι γινόμαστε μια μεγάλη δύναμη, μια μεγάλη ομάδα, που μΑΖί θα παλέψουμε για να αντιμετωπίσουμε κάθε δυσκολία. Τη δημιουργική επιμέλεια της καμπάνιας ανέλαβε η Unlimited Creativity.

Αναλυτικότερα οι διακρίσεις ανά ενότητα:

 Silver Award στην ενότητα «Τεχνολογία και Καινοτομία»

 H AstraZeneca ανταποκρινόμενη στην ανάγκη για συνεχή ενημέρωση του ιατρικού προσωπικού πρώτης γραμμής, διοργάνωσε live web casts, όπου κορυφαίοι εμπειρογνώμονες και εκπρόσωποι της παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας, συζήτησαν και αντάλλαξαν απόψεις και επιστημονικές γνώσεις σχετικά με την εξάπλωση της νόσου και την κλινική εμπειρία στη θεραπεία των ασθενών.  Παγκοσμίως, η εταιρεία προχώρησε σε δωρεά 9 εκατομμυρίων ιατρικών μασκών για την υποστήριξη των εργαζομένων στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, ενώ στην Ελλάδα η εταιρεία συμμετείχε στη συλλογική εθνική προσπάθεια του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) για την αντιμετώπιση της ταχείας εξάπλωσης της νόσου COVID-19 και των αυξημένων νοσοκομειακών αναγκών, προσφέροντας στο Υπουργείο Υγείας 4.000 ιατρικές μάσκες FFP2 ,10 οθόνες ζωτικών λειτουργιών ΜΕΘ και 43.000 PCR tests.

 Silver Award στην ενότητα « Ασφάλεια, Υποστήριξη και ενημέρωση των εργαζομένων»

Για την προστασία της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων της, η AstraZeneca εφαρμόζει μέτρα για τη μείωση του κινδύνου εξάπλωσης και διάδοσης του SARS-CoV-2, θέτοντας σε εφαρμογή την τηλεργασία και λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για τους εργαζόμενους στη διανομή φαρμάκων. Στη διάρκεια του lockdown, ποικίλες ενέργειες πραγματοποιήθηκαν, με στόχο την ενίσχυση του ηθικού των εργαζομένων, οι οποίες περιλάμβαναν συμβουλευτική ψυχολογική υποστήριξη για μικρούς και μεγάλους, διάδραση και επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων.

 Βronze Award στην ενότητα «Δράσεις Υποστήριξης σε ευάλωτες ομάδες»

Κατανοώντας την ανάγκη των ασθενών για επικοινωνία και θέλοντας να συμβάλλει στη βελτίωση των νέων συνθηκών ζωής, η εταιρεία υποστήριξε διαδικτυακά σεμινάρια που υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την Ένωση Ασθενών Ελλάδος, την Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου και το σύλλογο ασθενών «Άλμα Ζωής». Στις πρωτόγνωρες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, η AstraZeneca υποστήριξε το πρόγραμμα κατ΄ οίκον παράδοσης φαρμάκων της Patient Plus, με γνώμονα την απρόσκοπτη πρόσβαση των ογκολογικών ασθενών σε φάρμακα και θεραπείες.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

AstraZeneca: Νέο κοκτέιλ μονοκλωνικών αντισωμάτων έναντι του SARS-CoV-2

AstraZeneca διάκριση: Έλαβε Bronze βραβείο για το πρόγραμμα «Προστατεύουμε το περιβάλλον… με πράξεις!»

Η AstraZeneca στήριξε για 4η συνεχή χρονιά τις γυναίκες με καρκίνο μαστού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Η νέα καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

Με το αιχμηρό μήνυμα «Δυστυχώς γι' αυτούς που δείχνουν δεν υπάρχει θεραπεία. Ευτυχώς για τον HIV υπάρχει θεραπεία», η Gilead Sciences Ελλάδας παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS, αποδομώντας τα κοινωνικά στερεότυπα και αναδεικνύοντας την αναγκαιότητα σωστής ενημέρωσης για τον HIV.

Η AstraZeneca Ελλάδας «Προστατεύει το Περιβάλλον… με Πράξεις» και προσθέτει οξυγόνο με τη φύτευση 8.000 δέντρων

H AstraZeneca Ελλάδας, μένοντας πιστή στη δέσμευσή της ως προς τις αρχές της βιωσιμότητας και της προστασίας του περιβάλλοντος, φυτεύει και φροντίζει συνολικά 8.000 δέντρα σε όλη την Ελλάδα μέσα στο 2024.

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε η Pfizer αφορούν σε διαφορετικές πρωτοβουλίες που αποσκοπούν […]

Close Icon