Η νόσος COVID-19 οδήγησε σε αύξηση του ποσοστού εξ αποστάσεως εργασίας και οι πτυχές της απομακρυσμένης εργασίας φαίνονται να γίνονται μέρος της νέας κανονικότητας. Αναφέρεται δε αύξηση της παραγωγικότητας από την απομακρυσμένη εργασία. Ωστόσο, μια έρευνα παρουσιάζει διαφορετική άποψη.
Σε μια βαθιά βουτιά στο νέο ψηφιακό χώρο εργασίας μετά το COVID, η έρευνα από την 1E ανακάλυψε ότι οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι έχουν σημειώσει σημαντική επιτυχία στην παραγωγικότητα τους τελευταίους μήνες. Η έρευνα διαφέρει από άλλες μελέτες, καθώς το 1E μίλησε με πρακτικούς υπαλλήλους κατά τη διάρκεια της πανδημίας και όχι με τους διευθυντές. Αντίθετα, μια μελέτη που ανέφερε το BBC δείχνει ότι η παραγωγικότητα της απομακρυσμένης εργασίας αυξήθηκε κατά 13% κατά τη διάρκεια της καραντίνας.
Η έρευνα δείχνει ότι ενώ οι περισσότεροι εργαζόμενοι εργάζονται εξ αποστάσεως και θέλουν να είναι επιχείρηση ως συνήθως, είναι σαφές ότι οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να μην είναι αρκετά ισχυρές για να αντιμετωπίσουν τα ζητήματα που απορρέουν από την απομακρυσμένη εργασία. Εδώ η έρευνα δείχνει τεράστια κενά στην υποδομή πληροφορικής που πρέπει να συνδεθούν για να καταστήσουν το μέλλον «δουλειά από οπουδήποτε» πραγματικότητα και να προσφέρουν βελτιωμένες εμπειρίες εργαζομένων έξω από τα τείχη του γραφείου.
Ένα βασικό εύρημα από τη μελέτη είναι ότι αν και υπάρχουν πολλά άρθρα που λένε ότι η παραγωγικότητα έχει αυξηθεί λόγω της απομακρυσμένης εργασίας, τα ευρήματα από την 1Ε δείχνουν ότι πολλές αμερικανικές επιχειρήσεις έχουν σημειώσει τεράστια επιτυχία στην παραγωγικότητα, καθώς 18 εκατομμύρια απομακρυσμένοι υπάλληλοι δεν μπόρεσαν να εργαστούν λόγω αδύναμης πρόσβασης στο διαδίκτυο.
Οι συνεντεύξεις με το προσωπικό διαπιστώνουν ότι oι εργαζόμενοι στη γνώση των ΗΠΑ (98 %) νοιάζονται για την απόδοση της συσκευής τους καθώς εξαρτώνται πλήρως από αυτήν. Ωστόσο, το 53% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η συσκευή τους λειτουργεί πιο αργά έξω από τους τοίχους του γραφείου. Επιπλέον, το 48 % τα αναφέρει ως τα τρία κορυφαία ζητήματα που επηρεάζουν την παραγωγικότητά τους.
Περαιτέρω επηρεάζοντας την παραγωγικότητα των εργαζομένων είναι οι ώρες αναμονής στο γραφείο εξυπηρέτησης . Με αυτό, το 72 % περιμένουν ώρες, ημέρες και ακόμη εβδομάδες για την επίλυση προβλημάτων στις συσκευές τους. Ακολουθεί ότι το 68% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η εργασία τους επηρεάζεται από τη διαδικασία αποκατάστασης.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube