Επιχειρηματικά

Επιχειρηματίες Προειδοποίηση: Η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού ενδέχεται να κινδυνεύει από πιθανή κατάρρευση

Επιχειρηματίες Προειδοποίηση: Η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού ενδέχεται να κινδυνεύει από πιθανή κατάρρευση
«Οι οδηγοί φορτηγών, οι πολίτες και οι επιχειρήσεις που εξαρτώνται από τα εμπορεύματα που μετακινούν, πληρώνουν βαρύ τίμημα για τους άστοχους περιορισμούς της Covid που δεν απαλλάσσουν τους εργαζόμενους στις μεταφορές», πρόσθεσε.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Επιχειρηματίες Προειδοποίηση: Η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού ενδέχεται να κινδυνεύει από πιθανή κατάρρευση, προειδοποιούν οι επιχειρηματίες. Η έλλειψη πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δεν μπορεί να αποκατασταθεί γρήγορα καθώς τα φορτηγά πλοία χρειάζονται χρόνια για να κατασκευαστούν. – Οι παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού κινδυνεύουν να καταρρεύσουν εάν οι κυβερνήσεις παγκοσμίως δεν αποκαταστήσουν την ελευθερία κινήσεων για τη μεταφορά εργαζομένων και τους δώσουν προτεραιότητα έναντι των εμβολίων, προειδοποίησε ένας συνασπισμός διεθνών επιχειρηματικών ηγετών. Ο κόσμος γνωρίζει ήδη τις θυσίες που έκαναν οι επαγγελματίες υγείας, οι πρώτοι που ανταποκρίθηκαν και άλλοι βασικοί εργαζόμενοι κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού.


Υπάρχει όμως και μια άλλη ομάδα εργαζομένων, όπως οι ναυτικοί, οι οδηγοί φορτηγών και οι αεροπορικές εταιρείες που έχουν υποστεί καραντίνες, ταξιδιωτικούς περιορισμούς και περίπλοκες απαιτήσεις εμβολιασμού και δοκιμών για την COVID-19 μόνο για να διατηρήσουν τις ήδη τεντωμένες αλυσίδες εφοδιασμού σε κίνηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Πολλοί σε αυτήν την τελευταία ομάδα είναι επίσης κουρασμένοι – φτάνοντας σε σημείο θραύσης, σύμφωνα με ανοιχτή επιστολή την Τετάρτη προς τους αρχηγούς κρατών που παρευρίσκονται στη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών.

Το CTV News Canada αναφέρει ότι το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS) και άλλες βιομηχανικές ομάδες προειδοποίησαν για «κατάρρευση του παγκόσμιου συστήματος μεταφορών» εάν οι κυβερνήσεις δεν αποκαταστήσουν την ελευθερία κυκλοφορίας των εργαζομένων μεταφοράς και τους δώσουν προτεραιότητα να λάβουν εμβόλια αναγνωρισμένα από την Οργάνωση Παγκόσμιας Υγείας.

Η «κακή μεταχείριση» των εργαζομένων πίεζε την ήδη «καταρρέουσα» παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού, ανέφεραν, προσθέτοντας ότι οποιαδήποτε παράλειψη δράσης ενδέχεται να επιδεινώσει τις υπάρχουσες ελλείψεις σε βασικά αγαθά, όπως ηλεκτρονικά, τρόφιμα, καύσιμα και ιατρικά εφόδια πριν από τα Χριστούγεννα , αναφέρουν οι Financial Times. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι περιορισμοί της πανδημίας και το κλείσιμο των επιχειρήσεων έχουν διαταράξει τις παραδοσιακές αλυσίδες εφοδιασμού, οδηγώντας σε συμφόρηση στα λιμάνια, καθυστερήσεις στην παράδοση και στα ύψη των ναύλων στα βασικά δρομολόγια μεταξύ Κίνας, ΗΠΑ και Ευρώπης.

Όταν μια έλλειψη εργαζομένων προστίθεται στο μείγμα, τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα, προειδοποίησε η επιστολή. Στις καλύτερες εποχές, η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού συνέβαλε στην αύξηση του όγκου των εμπορευματικών μεταφορών σε όλο τον κόσμο.

Ο Γκάι Πλάτεν, γενικός γραμματέας του Ινστιτούτου Ορκωτών Ναυλομεσιτών ICS, δήλωσε ότι οι ελλείψεις εργαζομένων είναι πιθανό να επιδεινωθούν προς το τέλος του έτους, καθώς οι ναυτικοί μπορεί να μην θέλουν να δεσμευτούν για νέες συμβάσεις και να διακινδυνεύσουν να μην επιστρέψουν στο σπίτι για τα Χριστούγεννα λόγω των κλειστών λιμένων και των συνεχών αλλαγών στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς.

«Η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού είναι πολύ εύθραυστη και εξαρτάται τόσο από έναν ναυτικό από τις Φιλιππίνες όσο και από έναν οδηγό φορτηγού για την παράδοση αγαθών», πρόσθεσε ο Stephen Cotton, γενικός γραμματέας του Διεθνούς φόρουμ μεταφορών ITF. «Ήρθε η ώρα οι αρχηγοί κυβερνήσεων να ανταποκριθούν στις ανάγκες αυτών των εργαζομένων».

Και είναι πολύ περισσότερο από έναν παρατεταμένο χρόνο επιβίβασης σε πλοίο λόγω κλεισίματος λιμένων ή αλλαγής πρωτοκόλλων, αλλά οι ασυνεπείς απαιτήσεις σημαίνουν ότι ορισμένοι ναυτικοί έχουν εμβολιαστεί πολλές φορές επειδή ορισμένες χώρες έχουν εγκρίνει μόνο ορισμένα εμβόλια, σύμφωνα με το CNN. Γνωρίζω τουλάχιστον έναν ναυτικό που έχει λάβει έξι δόσεις εμβολίου ή τρία σχήματα δύο δόσεων. «Είναι ένας απόλυτος εφιάλτης. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έχουμε κάποιο παγκόσμιο πρότυπο», είπε ο Πλάτεν.

Επιπλέον, η άνιση κατανομή των εμβολίων σε παγκόσμιο επίπεδο σημαίνει ότι μόνο περίπου το 25 έως 30 τοις εκατό των ναυτικών, πολλοί από τους οποίους προέρχονται από την Ινδία και τις Φιλιππίνες, είναι πλήρως εμβολιασμένοι, σύμφωνα με τον Platten. «Οι οδηγοί έχουν αντιμετωπίσει εκατοντάδες ζητήματα συνόρων και αποκλεισμούς μέσω της πανδημίας», δήλωσε ο Umberto de Pretto, γενικός γραμματέας της IRU.

«Οι οδηγοί φορτηγών, οι πολίτες και οι επιχειρήσεις που εξαρτώνται από τα εμπορεύματα που μετακινούν, πληρώνουν βαρύ τίμημα για τους άστοχους περιορισμούς της Covid που δεν απαλλάσσουν τους εργαζόμενους στις μεταφορές», πρόσθεσε. Οι ναυτικοί «διευθύνουν τη ναυτιλιακή βιομηχανία», ωστόσο δεν τους δόθηκε η προτεραιότητα των εργαζομένων στην πρώτη γραμμή, δήλωσε ο Shaailesh Sukte, ο καπετάνιος του Seaspan Amazon, ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. «Αν θέλετε ο κόσμος να συνεχίσει να κινείται, πρέπει να καταρρεύσετε το παγκόσμιο σύστημα. μεταφορών», είπε στο CNN Business.