Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Δύο χρυσά βραβεία κέρδισε η Νοvartis Hellas στα Ermis Awards

Δύο χρυσά βραβεία κέρδισε η Νοvartis Hellas στα Ermis Awards

Για τις καλύτερες ιδέες και τις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος βραβεύτηκε η Novartis Oncology.Δύο χρυσά βραβεία κέρδισε η Νοvartis Hellas στα Ermis Awards . 

Συγκεκριμένα στην ενότητα Ermis PR, στην κατηγορία «Διαχείριση Φήμης Εταιριών» η Novartis Oncology απέσπασε τo χρυσό βραβείο με το ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Επικοινωνίας και Διαχείρισης Φήμης «Νovartis-GSK Integration», που σχεδίασε και υλοποίησε με τη εταιρεία Weber Shandwick, στο πλαίσιο της εξαγοράς του χαρτοφυλακίου των ογκολογικών προϊόντων της GSK. Το πρόγραμμα αφορά στην επιτυχημένη και ταυτόχρονη ενημέρωση όλων των εξωτερικών stakeholders μετά την εξαγορά, καθώς και στην υλοποίηση ενός καινοτόμου πλάνου εσωτερικής επικοινωνίας για την ομαλή εσωτερική λειτουργία του οργανισμού και του ανθρώπινου δυναμικού.

Ο Στάθης Λιβανός, Γενικός Διευθυντής του Τμήματος Ογκολογίας της Novartis Ηellas δήλωσε: «Το πρόγραμμα αυτό μας έδωσε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις, να αγκαλιάσουμε τη διαφορετικότητα, να εστιάσουμε ακόμα περισσότερο στο σημαντικό ρόλο των ανθρώπων μας και τελικά να πραγματοποιήσουμε τη μετάβαση αυτή ομαλά χωρίς να επηρεαστεί η απρόσκοπτη πρόσβαση των ασθενών στις θεραπείες τους. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους εργαζόμενους στη Novartis Oncology και τους συνεργάτες μας για τη δημιουργικότητα και τη σκληρή δουλειά τους. Όλοι εμείς δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε προγράμματα που τοποθετούν τον ασθενή στο επίκεντρο».

H Novartis Oncology απέσπασε χρυσή διάκριση και στην κατηγορία «Integration campaigns led by PR» για το πρόγραμμα «Είσαι Γυναίκα. Είσαι Δύναμη!», που σχεδίασε και υλοποίησε με την εταιρεία Asset Ogilvy Public Relations, υπό την αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος και την υποστήριξη συλλόγων ασθενών. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που είχε στόχο την στήριξη και την συναισθηματική ενδυνάμωσή της γυναίκας με καρκίνο μαστού, αλλά και την ευαισθητοποίηση του κοινού για τις ανάγκες των γυναικών ασθενών οι οποίες νιώθουν να χάνουν την αυτοπεποίθησή τους ή την αίσθηση της προσωπικής τους ταυτότητας μετά τη διάγνωση της νόσου. Το πρόγραμμα προσέγγισε τη γυναίκα ασθενή ολιστικά, παρέχοντας της τα απαραίτητα εργαλεία τα οποία θα την βοηθήσουν να ανακαλύψει την εσωτερική της δύναμη και να ανταπεξέλθει με σθένος και αυτοπεποίθηση στον αγώνα της. «Η αναγνώριση αυτή μας κάνει υπερήφανους και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε να κάνουμε πραγματικότητα το όραμα μας για τους ασθενείς. Να κατανοούμε τις πολυδιάστατες ανάγκες τους και να τους υποστηρίζουμε όχι μόνο με καινοτόμα και στοχευμένα αντικαρκινικά φάρμακα, αλλά και με ευρύτερα προγράμματα ολιστικής προσέγγισης, που αξιοποιούν τα σύγχρονα κανάλια & μορφές επικοινωνίας» δήλωσε η Άννα Μουρίκη, επικεφαλής του τμήματος επικοινωνίας της Ογκολογίας της Novartis Ηellas.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της AstraZeneca Ελλάδας κινούνται 100% με ηλεκτρικά οχήματα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Ν. Μπακατσέλος στο 23ο Ετήσιο Συνεδρίου Healthworld οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας

Οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας της χώρας: Η συνεργασία της πολιτικής ηγεσίας με τον ιδιωτικό τομέα, Η στήριξη της καινοτομίας .Ψηφιακός μετασχηματισμός

Η Diaverum ανακοινώνει το όραμα της για την ενίσχυση της νεφρικής φροντίδας στην Ελλάδα

 Diaverum, διεθνής όμιλος παροχής υπηρεσιών υγείας με έδρα τη Σουηδία και ηγέτιδα στον τομέα της νεφρικής φροντίδας παγκοσμίως, πραγματοποίησε συνέντευξη Τύπου την Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου, για να επισημάνει τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με το Εθνικό Σύστημα Υγείας για την αναβάθμιση της παροχής νεφρικής φροντίδας στην Ελλάδα, προς όφελος των ασθενών και των κοινοτήτων σε όλη τη χώρα.

Close Icon