Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Δύο Χρυσά Βραβεία για το έργο της Novartis Hellas

Δύο Χρυσά Βραβεία για το έργο της Novartis Hellas

Δύο ακόμη σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Novartis Hellas ως επιβράβευση των σημαντικών της πρωτοβουλιών. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε σε μια λαμπρή τελετή απονομής των Hellenic Responsible Business Awards 2015, που διοργάνωσε η Boussias Communications και το περιοδικό Marketing Week και αποτελεί ένα νέο θεσμό που επιβραβεύει το έργο των Υπεύθυνων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

Αναγνώριση της ασθενοκεντρικής προσέγγισης της Novartis Hellas αποτέλεσε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Πρόγραμμα Επικοινωνίας / Καμπάνια ΜΚΟ για την ενέργεια «Here & Now – Πρόγραμμα Ενημέρωσης για το Μεταστατικό Καρκίνο του Μαστού». Η καμπάνια αυτή είναι μια σημαντική πρωτοβουλία που αναδεικνύει τις ανάγκες των ασθενών με προχωρημένο καρκίνο του μαστού, κάνοντας πράξη τη δέσμευση της εταιρείας να βρίσκεται δίπλα στον ασθενή και να κατανοεί τις ανάγκες του.

Η δεύτερη διάκριση αφορά στην κατηγορία Υγεία & Ασφάλεια / Μεγάλη Επιχείρηση, όπου στη Novartis Hellas απονεμήθηκε και πάλι το Χρυσό Βραβείο για το «Προσέχω το διαβήτη μου», ένα πρόγραμμα που παρείχε δωρεάν εξετάσεις σε περίπου 5.000 ανασφάλιστους συμπολίτες μας με δυσκολία πρόσβασης στο σύστημα υγείας.

Η κα Κατερίνα Κόντζαλη, Επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας της Novartis Oncology και η κα Φωτεινή Μπαμπανάρα, Επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας της Novartis

Η κα Κατερίνα Κόντζαλη, Επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας της Novartis Oncology και η κα Φωτεινή Μπαμπανάρα, Επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας της Novartis

Η κα Κατερίνα Κόντζαλη, Επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας της Novartis Oncology και η κα Φωτεινή Μπαμπανάρα, Επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας της Novartis, δήλωσαν ότι «στη Novartis εμπνεόμαστε από τους ασθενείς. Αυτή η έμπνευση και η ευθύνη του ηγέτη, μας δίνει κίνητρα να ξεπερνάμε τους εαυτούς μας και να διαμορφώνουμε τα υψηλότερα πρότυπα και προγράμματα που εξασφαλίζουν μεγαλύτερη διάρκεια και ποιότητα ζωής για τους ασθενείς. Ευχαριστούμε τους συνεργάτες μας και την υπέροχη ομάδα μας που μας έδωσαν τη δυνατότητα με τις καμπάνιες «Here & Now» και «Προσέχω το Διαβήτη μου» να σταθούμε στο πλευρό των γυναικών με καρκίνο μαστού και των ανασφάλιστων διαβητικών σε όλη την Ελλάδα.»

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της AstraZeneca Ελλάδας κινούνται 100% με ηλεκτρικά οχήματα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Ν. Μπακατσέλος στο 23ο Ετήσιο Συνεδρίου Healthworld οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας

Οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας της χώρας: Η συνεργασία της πολιτικής ηγεσίας με τον ιδιωτικό τομέα, Η στήριξη της καινοτομίας .Ψηφιακός μετασχηματισμός

Η Diaverum ανακοινώνει το όραμα της για την ενίσχυση της νεφρικής φροντίδας στην Ελλάδα

 Diaverum, διεθνής όμιλος παροχής υπηρεσιών υγείας με έδρα τη Σουηδία και ηγέτιδα στον τομέα της νεφρικής φροντίδας παγκοσμίως, πραγματοποίησε συνέντευξη Τύπου την Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου, για να επισημάνει τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με το Εθνικό Σύστημα Υγείας για την αναβάθμιση της παροχής νεφρικής φροντίδας στην Ελλάδα, προς όφελος των ασθενών και των κοινοτήτων σε όλη τη χώρα.

Close Icon