Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Αυξάνονται οι διαφημιστικές δαπάνες των φαρμακευτικών λόγω αμερικανικών εκλογών

Αυξάνονται οι διαφημιστικές δαπάνες των φαρμακευτικών λόγω αμερικανικών εκλογών


Tα φάρμακα και η πολιτική είναι απόλυτα συνυφασμένα. Οι νομοθέτες όχι μόνο αποφασίζουν για τους κανονισμούς και τις πολιτικές φαρμακο-επαγρύπνησης, αλλά και συμβάλλουν στη διαμόρφωση των πολιτισμικών αντιλήψεων του κλάδου. Δεν είναι λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι οι διαφημιστικές δαπάνες φαρμάκων θα αυξάνονταν κατά τη διάρκεια των αμερικανικών εκλογών. Αυτό συμβαίνει το 2020, καθώς οι προεδρικές εκλογές αναδύονται, σύμφωνα με στοιχεία της πλατφόρμας διαφημιστικών πωλήσεων και αναλυτικών μέσων της MediaRadar.

Οι ειδήμονες συγκεντρώνονται για να προβλέψουν και να αναλύσουν την πολιτική, τα οικονομικά και τις διαφημιστικές δαπάνες: 150% από την Pfizer και σχεδόν 100% από την GlaxoSmithKline, για παράδειγμα, δήλωσε ο Todd Krizelman, CEO και συνιδρυτής του MediaRadar. Ορισμένα από τα μη τηλεοπτικά μέσα όπου η φαρμακοβιομηχανία τοποθετεί τις διαφημίσεις περιλαμβάνουν δημοσιεύσεις όπως το The Economist, το New Yorker, το Politico και το CQ Roll Call. Όλες οι διαφημίσεις δείχνουν τη συγκεκριμένη στόχευση των ατόμων που εμπλέκονται ή επηρεάζουν εθνικές πολιτικές που επηρεάζουν το φαρμακείο.


“Αυτό δεν είναι σχόλιο για το αν αυτό είναι καλό ή κακό, είναι μόνο η σημερινή προοπτική αυτή τη στιγμή. Βλέπουμε σίγουρα αυτές τις μεγάλες εξελίξεις στη διαφήμιση για να ενημερώσουμε και να επηρεάσουμε εκ των προτέρων τις προεδρικές εκλογές “, δήλωσε ο Κρίτζελμαν, σημειώνοντας ότι υπήρχαν παρόμοιες τάσεις πριν από τις εκλογές του 2016. Το περιεχόμενο της διαφήμισης είναι επίσης διαφορετικό. Αντί για το τυπικό μάρκετινγκ προϊόντων φαρμάκου, το μήνυμα πίσω από τις διαφημίσεις είναι περισσότερο για το γιατί το pharma είναι σημαντικό για την οικονομία ή το πώς οι φαρμακευτικές εταιρείες επενδύουν στην επόμενη μεγάλη ιατρική θεραπεία.

Ο Krizelman έδωσε πολλά παραδείγματα. Μια σειρά διαφημίσεων της Pfizer μιλά για το πώς ο αγώνας για την εξεύρεση νέων φαρμάκων είναι “πάντα ένας μαραθώνιος”. Ο αγώνας είναι για τη χελώνα, όχι για το λαγό, και απαριθμεί χιλιάδες ενώσεις και εργαστηριακές εξετάσεις, καθώς και χιλιάδες επιστήμονες και ασθενείς και “12 χρόνια αμείλικτης σκληρής δουλειάς” για να πάρουν ένα φάρμακο από την ανακάλυψη στην έγκριση. Μια άλλη σειρά διαφημίσεων από τη Merck παρουσιάζει εικόνες ερευνητών και επιστημόνων με τίτλο εφευρέτες.

“Τους δείχνουν ωραίους ανθρώπους, ανθρώπους που έχουν παιδιά, ανθρώπους που βοηθούν να σωθούν ζωές. Για όλα τα μάρκετινγκ μιλάμε, νομίζω ότι αυτό είναι ένα λογικό σημείο. Βασικά, κάνουν καλό στον κόσμο – δεν είναι σαν να δημιουργούν προϊόντα για τα οποία κανείς δεν ενδιαφέρεται ή κανείς δεν το χρησιμοποιεί » πρόσθεσε. Οι διαφημίσεις που επηρεάζονται από το φαρμακείο περιλαμβάνουν επίσης σχεδόν πάντα συνδέσεις με μικροεπεξεργαστές ή αποκλειστικούς ιστότοπους στους οποίους οι θεατές ή οι αναγνώστες μπορούν να μάθουν περισσότερα. Σε αυτές τις περιοχές, οι εταιρείες παρουσιάζουν περισσότερες πληροφορίες και εκπαίδευση που βοηθούν να τοποθετηθούν σε θετικό επίπεδο.

Φυσικά, η φαρμακοβιομηχανία δεν είναι ο μόνος ρυθμιζόμενος κλάδος που αυξάνει τις δαπάνες για τα έτη των εκλογών. Ενεργειακές εταιρείες όπως η BP και εταιρείες μεταφορών, όπως η Boeing, καθώς και οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι ιδιωτικές ομάδες συμμετοχών, όπως η Koch Enterprises, έχουν επίσης επιδείξει αυξανόμενες διαφημιστικές δαπάνες, δήλωσε ο Krizelman. “Ένας από τους λόγους που είναι τόσο υπερβολικοί τώρα, και αυτό είναι μόνο η δική μας αίσθηση, είναι ότι οι μεγάλες ρυθμιστικές αρχές θα πάρουν έναν νέο ηγέτη εάν υπάρξει αλλαγή στο κόμμα. Για παράδειγμα, η αλλαγή του επικεφαλής του FDA ή του επικεφαλής της FTC “.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Σε λίγες μέρες ξεκινάει το Πανελλήνιο Συνέδριο για τα Οικονομικά και τις Πολιτικές της Υγείας 2024

Η Novartis καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Η Bayer Ελλάς :Προάγοντας την καινοτομία και την τεχνολογική μετάβαση στην υγεία

Για 4η χρονιά η Bayer Ελλάς συμμετείχε στο 4ο Φόρουμ Καινοτομίας, με θέμα «Η Καινοτομία πυλώνας της τεχνολογικής μετάβασης», που πραγματοποιήθηκε στις 13-14 Νοεμβρίου 2024 στο Ίδρυμα Ευγενίδειο.

Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ»

Αύριο 21 Νοεμβρίου, 11:00πμ στο Royal Olympic Hotel (Αίθουσα Templar’s Hall) διεξάγεται το 3ο Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ» που διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας (ΕΕΔΥΥ) σε συνεργασία με την εταιρεία CMT Prooptiki.

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Your browser does not support the video tag. Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε […]

AstraZeneca Ελλάδας: Βράβευση με Silver στα HR Awards για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την χρήση AI

Silver Award στην κατηγορία Best Digital Transformation Programmes, για το πρωτοποριακό της πρόγραμμα «Η αρχή της εποχής της Τεχνητής Νοημοσύνης και ο ρόλος των AI Ambassadors» απέσπασε η AstraZeneca Ελλάδας στα HR Awards 2024.

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας 2024: Δράσεις για ενημέρωση & ευαισθητοποίηση του κοινού

13-15 Νοεμβρίου 2024: Δωρεάν συμβουλευτική, προληπτικές εξετάσεις και ενημερωτικές ομιλίες για το κοινό σε συνεργασία με Δήμους της Αττικής Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία (ΕΠΕ) τιμά την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας (12/11), υλοποιώντας ενημερωτικές δράσεις για το κοινό, προκειμένου να αυξηθεί η επαγρύπνηση για αυτή τη σοβαρή νόσο, που μπορεί να προσβάλει οποιονδήποτε

Close Icon