Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Αυξάνονται οι διαφημιστικές δαπάνες των φαρμακευτικών λόγω αμερικανικών εκλογών

Αυξάνονται οι διαφημιστικές δαπάνες των φαρμακευτικών λόγω αμερικανικών εκλογών

Tα φάρμακα και η πολιτική είναι απόλυτα συνυφασμένα. Οι νομοθέτες όχι μόνο αποφασίζουν για τους κανονισμούς και τις πολιτικές φαρμακο-επαγρύπνησης, αλλά και συμβάλλουν στη διαμόρφωση των πολιτισμικών αντιλήψεων του κλάδου. Δεν είναι λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι οι διαφημιστικές δαπάνες φαρμάκων θα αυξάνονταν κατά τη διάρκεια των αμερικανικών εκλογών. Αυτό συμβαίνει το 2020, καθώς οι προεδρικές εκλογές αναδύονται, σύμφωνα με στοιχεία της πλατφόρμας διαφημιστικών πωλήσεων και αναλυτικών μέσων της MediaRadar.

Οι ειδήμονες συγκεντρώνονται για να προβλέψουν και να αναλύσουν την πολιτική, τα οικονομικά και τις διαφημιστικές δαπάνες: 150% από την Pfizer και σχεδόν 100% από την GlaxoSmithKline, για παράδειγμα, δήλωσε ο Todd Krizelman, CEO και συνιδρυτής του MediaRadar. Ορισμένα από τα μη τηλεοπτικά μέσα όπου η φαρμακοβιομηχανία τοποθετεί τις διαφημίσεις περιλαμβάνουν δημοσιεύσεις όπως το The Economist, το New Yorker, το Politico και το CQ Roll Call. Όλες οι διαφημίσεις δείχνουν τη συγκεκριμένη στόχευση των ατόμων που εμπλέκονται ή επηρεάζουν εθνικές πολιτικές που επηρεάζουν το φαρμακείο.

“Αυτό δεν είναι σχόλιο για το αν αυτό είναι καλό ή κακό, είναι μόνο η σημερινή προοπτική αυτή τη στιγμή. Βλέπουμε σίγουρα αυτές τις μεγάλες εξελίξεις στη διαφήμιση για να ενημερώσουμε και να επηρεάσουμε εκ των προτέρων τις προεδρικές εκλογές “, δήλωσε ο Κρίτζελμαν, σημειώνοντας ότι υπήρχαν παρόμοιες τάσεις πριν από τις εκλογές του 2016. Το περιεχόμενο της διαφήμισης είναι επίσης διαφορετικό. Αντί για το τυπικό μάρκετινγκ προϊόντων φαρμάκου, το μήνυμα πίσω από τις διαφημίσεις είναι περισσότερο για το γιατί το pharma είναι σημαντικό για την οικονομία ή το πώς οι φαρμακευτικές εταιρείες επενδύουν στην επόμενη μεγάλη ιατρική θεραπεία.

Ο Krizelman έδωσε πολλά παραδείγματα. Μια σειρά διαφημίσεων της Pfizer μιλά για το πώς ο αγώνας για την εξεύρεση νέων φαρμάκων είναι “πάντα ένας μαραθώνιος”. Ο αγώνας είναι για τη χελώνα, όχι για το λαγό, και απαριθμεί χιλιάδες ενώσεις και εργαστηριακές εξετάσεις, καθώς και χιλιάδες επιστήμονες και ασθενείς και “12 χρόνια αμείλικτης σκληρής δουλειάς” για να πάρουν ένα φάρμακο από την ανακάλυψη στην έγκριση. Μια άλλη σειρά διαφημίσεων από τη Merck παρουσιάζει εικόνες ερευνητών και επιστημόνων με τίτλο εφευρέτες.

“Τους δείχνουν ωραίους ανθρώπους, ανθρώπους που έχουν παιδιά, ανθρώπους που βοηθούν να σωθούν ζωές. Για όλα τα μάρκετινγκ μιλάμε, νομίζω ότι αυτό είναι ένα λογικό σημείο. Βασικά, κάνουν καλό στον κόσμο – δεν είναι σαν να δημιουργούν προϊόντα για τα οποία κανείς δεν ενδιαφέρεται ή κανείς δεν το χρησιμοποιεί » πρόσθεσε. Οι διαφημίσεις που επηρεάζονται από το φαρμακείο περιλαμβάνουν επίσης σχεδόν πάντα συνδέσεις με μικροεπεξεργαστές ή αποκλειστικούς ιστότοπους στους οποίους οι θεατές ή οι αναγνώστες μπορούν να μάθουν περισσότερα. Σε αυτές τις περιοχές, οι εταιρείες παρουσιάζουν περισσότερες πληροφορίες και εκπαίδευση που βοηθούν να τοποθετηθούν σε θετικό επίπεδο.

Φυσικά, η φαρμακοβιομηχανία δεν είναι ο μόνος ρυθμιζόμενος κλάδος που αυξάνει τις δαπάνες για τα έτη των εκλογών. Ενεργειακές εταιρείες όπως η BP και εταιρείες μεταφορών, όπως η Boeing, καθώς και οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι ιδιωτικές ομάδες συμμετοχών, όπως η Koch Enterprises, έχουν επίσης επιδείξει αυξανόμενες διαφημιστικές δαπάνες, δήλωσε ο Krizelman. “Ένας από τους λόγους που είναι τόσο υπερβολικοί τώρα, και αυτό είναι μόνο η δική μας αίσθηση, είναι ότι οι μεγάλες ρυθμιστικές αρχές θα πάρουν έναν νέο ηγέτη εάν υπάρξει αλλαγή στο κόμμα. Για παράδειγμα, η αλλαγή του επικεφαλής του FDA ή του επικεφαλής της FTC “.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon