Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Αυξάνονται οι διαφημιστικές δαπάνες των φαρμακευτικών λόγω αμερικανικών εκλογών

Αυξάνονται οι διαφημιστικές δαπάνες των φαρμακευτικών λόγω αμερικανικών εκλογών

Tα φάρμακα και η πολιτική είναι απόλυτα συνυφασμένα. Οι νομοθέτες όχι μόνο αποφασίζουν για τους κανονισμούς και τις πολιτικές φαρμακο-επαγρύπνησης, αλλά και συμβάλλουν στη διαμόρφωση των πολιτισμικών αντιλήψεων του κλάδου. Δεν είναι λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι οι διαφημιστικές δαπάνες φαρμάκων θα αυξάνονταν κατά τη διάρκεια των αμερικανικών εκλογών. Αυτό συμβαίνει το 2020, καθώς οι προεδρικές εκλογές αναδύονται, σύμφωνα με στοιχεία της πλατφόρμας διαφημιστικών πωλήσεων και αναλυτικών μέσων της MediaRadar.

Οι ειδήμονες συγκεντρώνονται για να προβλέψουν και να αναλύσουν την πολιτική, τα οικονομικά και τις διαφημιστικές δαπάνες: 150% από την Pfizer και σχεδόν 100% από την GlaxoSmithKline, για παράδειγμα, δήλωσε ο Todd Krizelman, CEO και συνιδρυτής του MediaRadar. Ορισμένα από τα μη τηλεοπτικά μέσα όπου η φαρμακοβιομηχανία τοποθετεί τις διαφημίσεις περιλαμβάνουν δημοσιεύσεις όπως το The Economist, το New Yorker, το Politico και το CQ Roll Call. Όλες οι διαφημίσεις δείχνουν τη συγκεκριμένη στόχευση των ατόμων που εμπλέκονται ή επηρεάζουν εθνικές πολιτικές που επηρεάζουν το φαρμακείο.

“Αυτό δεν είναι σχόλιο για το αν αυτό είναι καλό ή κακό, είναι μόνο η σημερινή προοπτική αυτή τη στιγμή. Βλέπουμε σίγουρα αυτές τις μεγάλες εξελίξεις στη διαφήμιση για να ενημερώσουμε και να επηρεάσουμε εκ των προτέρων τις προεδρικές εκλογές “, δήλωσε ο Κρίτζελμαν, σημειώνοντας ότι υπήρχαν παρόμοιες τάσεις πριν από τις εκλογές του 2016. Το περιεχόμενο της διαφήμισης είναι επίσης διαφορετικό. Αντί για το τυπικό μάρκετινγκ προϊόντων φαρμάκου, το μήνυμα πίσω από τις διαφημίσεις είναι περισσότερο για το γιατί το pharma είναι σημαντικό για την οικονομία ή το πώς οι φαρμακευτικές εταιρείες επενδύουν στην επόμενη μεγάλη ιατρική θεραπεία.

Ο Krizelman έδωσε πολλά παραδείγματα. Μια σειρά διαφημίσεων της Pfizer μιλά για το πώς ο αγώνας για την εξεύρεση νέων φαρμάκων είναι “πάντα ένας μαραθώνιος”. Ο αγώνας είναι για τη χελώνα, όχι για το λαγό, και απαριθμεί χιλιάδες ενώσεις και εργαστηριακές εξετάσεις, καθώς και χιλιάδες επιστήμονες και ασθενείς και “12 χρόνια αμείλικτης σκληρής δουλειάς” για να πάρουν ένα φάρμακο από την ανακάλυψη στην έγκριση. Μια άλλη σειρά διαφημίσεων από τη Merck παρουσιάζει εικόνες ερευνητών και επιστημόνων με τίτλο εφευρέτες.

“Τους δείχνουν ωραίους ανθρώπους, ανθρώπους που έχουν παιδιά, ανθρώπους που βοηθούν να σωθούν ζωές. Για όλα τα μάρκετινγκ μιλάμε, νομίζω ότι αυτό είναι ένα λογικό σημείο. Βασικά, κάνουν καλό στον κόσμο – δεν είναι σαν να δημιουργούν προϊόντα για τα οποία κανείς δεν ενδιαφέρεται ή κανείς δεν το χρησιμοποιεί » πρόσθεσε. Οι διαφημίσεις που επηρεάζονται από το φαρμακείο περιλαμβάνουν επίσης σχεδόν πάντα συνδέσεις με μικροεπεξεργαστές ή αποκλειστικούς ιστότοπους στους οποίους οι θεατές ή οι αναγνώστες μπορούν να μάθουν περισσότερα. Σε αυτές τις περιοχές, οι εταιρείες παρουσιάζουν περισσότερες πληροφορίες και εκπαίδευση που βοηθούν να τοποθετηθούν σε θετικό επίπεδο.

Φυσικά, η φαρμακοβιομηχανία δεν είναι ο μόνος ρυθμιζόμενος κλάδος που αυξάνει τις δαπάνες για τα έτη των εκλογών. Ενεργειακές εταιρείες όπως η BP και εταιρείες μεταφορών, όπως η Boeing, καθώς και οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι ιδιωτικές ομάδες συμμετοχών, όπως η Koch Enterprises, έχουν επίσης επιδείξει αυξανόμενες διαφημιστικές δαπάνες, δήλωσε ο Krizelman. “Ένας από τους λόγους που είναι τόσο υπερβολικοί τώρα, και αυτό είναι μόνο η δική μας αίσθηση, είναι ότι οι μεγάλες ρυθμιστικές αρχές θα πάρουν έναν νέο ηγέτη εάν υπάρξει αλλαγή στο κόμμα. Για παράδειγμα, η αλλαγή του επικεφαλής του FDA ή του επικεφαλής της FTC “.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Φοιτητές του ΕΚΠΑ επισκέφθηκαν τα γραφεία της MSD

Καθοριστικός ο ρόλος της ιατρικής τεχνολογίας το 2025 στην Ελλάδα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

AstraZeneca Ελλάδας: Διπλή Διάκριση για Καινοτομία και Βιωσιμότητα

 Η AstraZeneca Ελλάδας αναδείχθηκε με δύο σημαντικές διακρίσεις στα Procurement Excellence Awards 2025, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την προώθηση της συμπερίληψης στην εφοδιαστική της αλυσίδα.

ΠΕΦ: Κινητήρια Δύναμη για Επενδύσεις και Κάλυψη 8,5 εκ. ΑΜΚΑ

Η Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) διοργάνωσε μια ξεχωριστή εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας 2025, την οποία τίμησαν με την παρουσία τους, ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, κ.κ. Ιερώνυμος Β', εκπρόσωποι της κυβέρνησης και της αξιωματικής αντιπολίτευσης, υπουργοί και βουλευτές, εκπρόσωποι θεσμικών και κρατικών φορέων, πλήθος ακαδημαϊκού και δημοσιογραφικού κόσμου.

Η Η Bayer Ελλάς στηρίζει το οικοσύστημα καινοτομίας

Η Bayer Ελλάς για 6η συνεχόμενη χρονιά συμμετείχε ενεργά στη διοργάνωση του συνεδρίου «Innovation Greece 6.0: Η Καινοτομία στην Ελλάδα και οι φορείς που τη στηρίζουν», το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 29 και 30 Ιανουαρίου στις εγκαταστάσεις του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.

ELPEN: Αρωγός στις περιβαλλοντικές εκπαιδεύσεις

Για 3η συνεχόμενη χρονιά, η ELPEN συνεργάστηκε με τον περιβαλλοντικό μη κερδοσκοπικό οργανισμό We4all και το project του “Green Future”, στηρίζοντας δράσεις που προστατεύουν το περιβάλλον και ενισχύουν την τοπική κοινωνία που δραστηριοποιείται.

Close Icon