Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Ασφαλιστικές ΗΠΑ Covid-19: Η πανδημία ήταν καλή για τις επιχειρήσεις στον κλάδο ασφάλισης υγείας

Ασφαλιστικές ΗΠΑ Covid-19: Η πανδημία ήταν καλή για τις επιχειρήσεις στον κλάδο ασφάλισης υγείας

Ασφαλιστικές ΗΠΑ Covid-19: Η πανδημία αποτέλεσε το έναυσμα για αύξηση κερδών στις ασφαλιστικές εταιρείες των ΗΠΑ και ιδιαίτερα του Τέξας, όπως φαίνεται σε πρόσφατη μελέτη.

Σύμφωνα με την Texas Health Market Review, οι ασφαλιστές στο Τέξας σημείωσαν αύξηση κερδών τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2020. Η διετής έκθεση διαπίστωσε ότι τα έξοδα για την COVID-19 αντισταθμίστηκαν από λιγότερες αξιώσεις για μη επείγουσες χειρουργικές επεμβάσεις που είχαν ανασταλεί για αρκετούς μήνες. Οι δείκτες ιατρικών ζημιών για τους ασφαλιστές υγείας του Τέξας μειώθηκαν μεταξύ 2019 και 2020, τροφοδοτώντας σημαντικά περιθώρια κέρδους το 2020. Τα σχέδια HMO του Τέξας είχαν μέσες αναλογίες ιατρικών ζημιών 81,6 % τους πρώτους εννέα μήνες του 2020. Ο αριθμός αυτός είναι πέντε ποσοστιαίες μονάδες χαμηλότερος από την ίδια περίοδο το 2019. Τα περιθώρια κέρδους γι’ αυτά τα σχέδια αυξήθηκαν κατά 159 % από 2,8 % το 2019 σε 6,5 % το 2020.

Τι συνέβη;

Τα κέρδη ήταν ευπρόσδεκτα για τους ασφαλιστές, οι οποίοι φοβούνταν ότι η πανδημία θα εξανέμιζε τα κέρδη τους. Τα ασφάλιστρα έφτασαν στους αποδέκτες, αλλά σημειώθηκαν λιγότερες πληρωμές. Όταν η πανδημία COVID-19 χτύπησε τον Μάρτιο του 2020, ορισμένοι αναλυτές προέβλεψαν μεγάλες απώλειες για τα προγράμματα υγείας για δύο λόγους:

  • Θα έχαναν τα έσοδα από τα ασφάλιστρα καθώς οι εργοδότες που επλήγησαν από την οικονομική ύφεση μείωσαν τα σχέδια παροχών υπαλλήλων τους.
  • Οι ασφαλιστές θα πλημμυρίσουν από μεγάλες απαιτήσεις για νοσηλεία πολλών ασθενών που πάσχουν από COVID-19

Ως επί το πλείστον, αυτοί οι φόβοι δεν επιβεβαιώθηκαν. Ενώ υπήρχαν πρόσθετοι ισχυρισμοί για θεραπεία ασθενών με COVID-19, αυτοί αντισταθμίστηκαν στις περισσότερες περιπτώσεις από τη μείωση των αιτήσεων για χειρουργικές επεμβάσεις χωρίς έκτακτη ανάγκη και άλλες διαδικασίες που ανεστάλησαν για αρκετούς μήνες. Αντισταθμήθηκαν περαιτέρω από τη συνολική μείωση των ασθενών που έρχονται σε νοσοκομεία και κλινικές για πρωτοβάθμια και οξεία περίθαλψη.

Οι Medicaid HMO αυξήθηκαν κατά 15 τοις εκατό τους πρώτους εννέα μήνες του 2020 μετά από πτώση το 2019. Η αύξηση της χρήσης του Medicaid μπορεί να συνδεθεί με την οικονομική ύφεση που προκάλεσε η πανδημία και την αναστολή της επαλήθευσης επιλεξιμότητας. Αυτό σημαίνει ότι όσοι πληρούν τις προϋποθέσεις για Medicaid το έκαναν. Δε χρειάστηκε να υποβάλουν πληροφορίες για την απασχόληση και το εισόδημα που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε απομάκρυνσή τους από το πρόγραμμα. Η εγγραφή στο Medicaid και το αντίστοιχο Πρόγραμμα Ασφάλισης Υγείας των Παιδιών αυξήθηκε από 4,2 εκατομμύρια σε 4,6 εκατομμύρια το 2020. Ο μεγαλύτερος Medicaid HMO, AmeriGroup, πρόσθεσε 105.000 εγγεγραμμένους Medicaid τους πρώτους εννέα μήνες του 2020. Μια τετραμελής οικογένεια πρέπει να κάνει λιγότερους από 52.470 για να πληροί τις προϋποθέσεις Medicaid στο Τέξας.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή την περίοδο αυξήθηκαν οι πωλήσεις ατομικών πλάνων ασφάλισης υγείας. Το 2020, ο αριθμός των ατόμων που αγόρασαν ένα ατομικό πακέτο ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο. Η Ambetter/Superior, η μητρική εταιρεία της οποίας είναι η Centene με έδρα το Σεντ Λούις, είναι ο μεγαλύτερος πωλητής ατομικών προγραμμάτων στην πολιτεία, με περίπου 338.000 εγγεγραμμένους. Το HMO Blue Texas έχει τους δεύτερους περισσότερους εγγεγραμμένους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Μεγαλύτερος ο κίνδυνος καρδιακών παθήσεων για Αφροαμερικανούς

Τα οχήματα μικροκινητικότητας κρύβουν κινδύνους τραυματισμού

Πρωτοποριακό εγκεφαλικό εμφύτευμα θεραπεύει τη σοβαρή κατάθλιψη

Διαδηλώσεις στις ΗΠΑ για το δικαίωμα στην άμβλωση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

Η Nestlé μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών της για το έτος καθώς αγωνίζεται να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς της, αφού οι υψηλότερες τιμές εξέτρεψαν τους καταναλωτές από την αγορά επώνυμων προϊόντων.Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό;

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Close Icon