Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

AbbVie: Αναδεικνύοντας την αληθινή εικόνα της Ψωρίασης

AbbVie: Αναδεικνύοντας την αληθινή εικόνα της Ψωρίασης

Σε μια πρωτοποριακή ενέργεια, στόχος της οποίας ήταν να ευαισθητοποιηθεί το κοινό σχετικά με την ψωρίαση, ένα μη μεταδοτικό νόσημα από το οποίο πάσχουν περίπου 220.000 συνάνθρωποί μας στην Ελλάδα, συμμετείχε η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie, στο πλαίσιο του 16oυ Athens Xclusive Designers Week.

Μήνυμα της ενέργειας ήταν το «Μήπως βλέπεις τη λάθος εικόνα;». Η συγκεκριμένη ενέργεια αποτελεί μια προσπάθεια προς την κατεύθυνσης της κατανόησης, από πλευράς του κοινού, της πραγματικότητας την οποία βιώνουν οι χρόνιοι ασθενείς με ψωρίαση. Απώτερος στόχος είναι να αναθεωρήσει το κοινό τυχόν προκαταλήψεις που έχει για τη νόσο αυτή.

Πιο συγκεκριμένα το περασμένο Σάββατο ο ανερχόμενος σχεδιαστής ρούχων Stylianos πραγματοποίησε, με τη συμμετοχή των μοντέλων του, ένα ιδιαίτερο δρώμενο το οποίο έτυχε θερμής υποδοχής και θετικής κριτικής από το κοινό που το παρακολούθησε. Θέμα το δρώμενου ήταν η μη μεταδοτικότητα της ψωρίασης.  

Οι επισκέπτες του 16oυ Athens Xclusive Designers Week είχαν παράλληλα την ευκαιρία να  ενημερωθούν τόσο για τη νόσο όσο και για τις επιπτώσεις της στην ποιότητα ζωής των ασθενών, μέσω ειδικού πληροφοριακού υλικού του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών με Ψωρίαση και Ψωριασική Αρθρίτιδα «ΕΠΙΔΕΡΜΙΑ».

Στο πλαίσιο της δράσης η  πρόεδρος του Συλλόγου «ΕΠΙΔΕΡΜΙΑ» Τίνα Κουκοπούλου, τόνισε μεταξύ άλλων ότι ανέφερε ότι «Από τη μεριά μας, θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας με στόχο αφενός την αποστιγματοποίηση της νόσου και αφετέρου τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων των ασθενών με ψωρίαση και ψωριασική αρθρίτιδα».

Επίσης ο δερματολόγος, Επιμελητής Α’ στην Κρατική Κλινική του Νοσοκομείου «Ανδρέας Συγγρός», Παντελής Παναγάκης, υπογράμμισε ότι «Η ψωρίαση είναι ένα συχνό, μη μεταδοτικό δερματικό νόσημα, που τις περισσότερες φορές προκαλεί, πέραν όλων των άλλων συμπτωμάτων, και αισθητικά προβλήματα στους ασθενείς. Το γεγονός αυτό  μπορεί να έχει σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική και κοινωνική ευεξία των ατόμων και κατά συνέπεια στην ποιότητα ζωής τους».

Τέλος από την πλευρά της AbbVie, η Market Access & External Relations Director της εταιρείας Άντζελα Βερναδάκη, επεσήμανε ότι «Η συμμετοχή μας στην πρωτότυπη αυτή πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της AbbVie και αποτελεί μια προσπάθεια να βρεθούν οι ασθενείς με ψωρίαση στο προσκήνιο του κοινωνικού ενδιαφέροντος. Εμείς από την μεριά μας, ως AbbVie, δεσμευόμαστε να είμαστε στο πλευρό τους».

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon