Πληθωρισμός Άνοδος: Για να προσπαθήσουν να επανορθώσουν τη σταθερή άνοδο του πληθωρισμού και την έναρξη της ύφεσης, πολλοί καταναλωτές στις ΗΠΑ κάνουν σημαντικές αλλαγές στον τρόπο ζωής και τις συνήθειες δαπανών τους. Αυτό βασίζεται σε πληροφορίες που ελήφθησαν από την τελευταία μελέτη του Forbes Advisor σε 2.000 άτομα. Ένας από τους βασικούς οικονομικούς δείκτες είναι η κατανάλωση αλκοόλ.
Τόσο στο σπίτι όσο και στα εστιατόρια, οι άνθρωποι φαίνεται να καταναλώνουν λιγότερο αλκοόλ συχνά, ως αποτέλεσμα του πληθωρισμού. Κατανάλωση αλκοόλ Σχεδόν ένας στους πέντε ανθρώπους αναφέρει ότι ξοδεύει λιγότερα χρήματα για αλκοόλ όταν δειπνεί έξω (19 τοις εκατό) και το 17 τοις εκατό των ανθρώπων ξοδεύουν λιγότερα για όλα τα αλκοολούχα ποτά καθημερινά.
Πάνω από ένας στους δέκα οινοπότες αγοράζουν λιγότερο κρασί κατά τη διάρκεια των εβδομαδιαίων παντοπωλείων τους, προκειμένου να περιορίσουν τις συνήθειές τους στα έξοδα (12%).
Μέσα σε αυτά τα στοιχεία, οι πωλήσεις των οινοπνευματωδών ποτών αυξάνονται σταθερά, σε συνδυασμό με μια σταθερή μείωση της μπύρας.
Αγορές τεχνολογίας Ένας άλλος τομέας όπου η ύφεση δαγκώνει είναι η τεχνολογία των καταναλωτών. Συνολικά, το ένα τρίτο των καταναλωτών έχει περιορίσει τα χρήματα που ξοδεύει σε gadget και συσκευές (36 τοις εκατό).
Από τους ερωτηθέντες, ένας στους πέντε (21 τοις εκατό) χρησιμοποιεί ξεπερασμένα gadget, για να αποφύγει την αναβάθμισή τους και να εξοικονομήσει κόστος.
Ένας στους έξι (15 τοις εκατό) έχει πάρει το «κάντε το μόνος σας» (ή DIY) σε μια προσπάθεια να διορθώσει την ελαττωματική τεχνολογία και ως εκ τούτου να αποφύγει να ξοδέψει χρήματα σε νέα gadget και συσκευές.
Όσον αφορά συγκεκριμένα τα κινητά τηλέφωνα, περισσότερο από το ένα τέταρτο έχουν αποφύγει την αναβάθμιση του μοντέλου κινητού τηλεφώνου τους, για να εξοικονομήσουν χρήματα (όπως ανέφερε το 28 τοις εκατό των ερωτηθέντων).
Ένας στους δέκα πολίτες των ΗΠΑ, με βάση τα προεκτεθέντα δεδομένα (10 τοις εκατό), έχει υποβαθμίσει το πακέτο κινητών τηλεφώνων του (για παράδειγμα, μειώνοντας τα λεπτά ή τη συνολική χωρητικότητα δεδομένων), καθώς του προσφέρθηκε μια φθηνότερη εναλλακτική λύση. Δημιουργία πιστώσεων
Ο τελικός τομέας ενδιαφέροντος στην έρευνα από το Forbes Advisor σχετίζεται με την πίστωση.
Εδώ, η δημοσκόπηση διαπίστωσε ότι περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές στις ΗΠΑ έχουν προσαρμόσει τη χρήση της πιστωτικής τους κάρτας, σύμφωνα με το αυξανόμενο κόστος της καθημερινής ζωής (50 τοις εκατό).
Αυτό σημαίνει ότι περισσότεροι από το ένα τέταρτο των ανθρώπων που αναγκάζονται να χρησιμοποιούν την πιστωτική τους κάρτα πιο συχνά από ό,τι στο παρελθόν (27 τοις εκατό).
Αντίθετα, πάνω από τα δύο πέμπτα των ανθρώπων είναι πιο προσεκτικοί να χρησιμοποιούν την πιστωτική τους κάρτα λιγότερο από ό,τι πριν (22 τοις εκατό).