Πανδημία Covid-19: Το Teachercertification.com εμβάθυνε στα πέντε κορυφαία πράγματα που οι εκπαιδευτικοί λένε ότι θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην ανακούφιση από την επαγγελματική εξουθένωση. Σε έρευνα της Εθνικής Εκπαιδευτικής Ένωσης τον Ιανουάριο του 2022 στα μέλη της, το 90% των εκπαιδευτικών χαρακτήρισε την επαγγελματική εξουθένωση σημαντικό πρόβλημα. Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών υπάρχει εδώ και χρόνια, αλλά η πανδημία COVID-19 την ενέτεινε για πολλούς. Περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα της NEA δήλωσαν ότι είναι πιθανότερο να εγκαταλείψουν τον τομέα νωρίτερα από το αναμενόμενο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Γραφείου Στατιστικής Εργασίας, το ποσοστό παραίτησης τον Ιούνιο για τους υπαλλήλους της εκπαίδευσης των πολιτειών και των τοπικών αρχών ήταν χαμηλότερο από το ποσοστό παραίτησης για όλα τα επαγγέλματα. Όμως, σε ποσοστό άνω του 1% για το μεγαλύτερο μέρος του 2022, το ποσοστό παραίτησης ήταν γενικά υψηλότερο από ό,τι στα χρόνια πριν από την πανδημία.
Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται βοήθεια – ίσως περισσότερο τώρα από ποτέ στην πρόσφατη μνήμη.
Μόλις χτύπησε η πανδημία, τα επίπεδα άγχους αυξήθηκαν για πολλούς εκπαιδευτικούς που έπρεπε να προσαρμοστούν γρήγορα σε ένα πρωτόγνωρο μοντέλο διδασκαλίας, μεταβαίνοντας από την παραδοσιακή τάξη σε μια εικονική εμπειρία μάθησης. Πολλοί εκπαιδευτικοί παραιτήθηκαν λόγω του φόβου της έκθεσης στην COVID-19, και ορισμένοι απλώς στράφηκαν σε άλλα επαγγέλματα. Υπήρξε επίσης μεγάλος αριθμός απουσιών μεταξύ των εκπαιδευτικών.
Ως αποτέλεσμα, προέκυψαν ελλείψεις προσωπικού, οι οποίες προκάλεσαν τους υπάρχοντες εκπαιδευτικούς να εργάζονται περισσότερες ώρες με υψηλότερες απαιτήσεις, οι οποίες εξελίχθηκαν σε μεγαλύτερο φόρτο εργασίας. Πολλοί εκπαιδευτικοί ομολόγησαν επίσης ότι αισθάνονταν υποτιμημένοι κοινωνικά και από το διοικητικό προσωπικό.
Ενώ το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού των σχολείων, οι γονείς και οι μαθητές έχουν επιστρέψει στα δια ζώσης προγράμματα μάθησης, ο αντίκτυπος της πανδημίας στο αμερικανικό εκπαιδευτικό σύστημα παραμένει, με τους μαθητές να έχουν μείνει μήνες πίσω στη μάθηση.
Οι αισθητές διαφορές στις βαθμολογίες των εξετάσεων εξακολουθούν επίσης να επηρεάζουν δυσανάλογα τους μειονεκτούντες μαθητές.
Καθώς οι μαθητές υστερούν ακαδημαϊκά, η ψυχική υγεία των εκπαιδευτικών δέχεται ταυτόχρονα πλήγμα.
Μια μελέτη της Rand Corp. του 2022 διαπίστωσε ότι “οι εκπαιδευτικοί και οι διευθυντές ανέφεραν χειρότερη ευημερία από ό,τι άλλοι εργαζόμενοι ενήλικες”.
Το Teachercertification.com συγκέντρωσε τις ακόλουθες δράσεις που οι εκπαιδευτικοί δήλωσαν ότι θα ανακούφιζαν την εξουθένωση των εκπαιδευτικών με βάση την εν λόγω έρευνα της Εθνικής Ένωσης Εκπαιδευτικών.
#5. Λιγότερες απαιτήσεις γραφειοκρατίας
– Περίπου το 90% των εκπαιδευτικών υποστηρίζει αυτό το μέτρο
Η μείωση της γραφειοκρατίας για τους εκπαιδευτικούς θα μπορούσε να επιτρέψει περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθούν στις ανάγκες των μαθητών τους.
Οι εκπαιδευτικοί συχνά κατακλύζονται από γραφειοκρατία, είτε πρόκειται για πειθαρχικά ζητήματα είτε για την κάλυψη απόντων συναδέλφων.
Το επάγγελμα του δασκάλου είναι ένα επάγγελμα με έντονη νομοθεσία, ιδίως για τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής.
Ο νόμος για την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρίες απαιτεί από τους μαθητές με ειδικές ανάγκες να έχουν λεπτομερή τεκμηρίωση του εκπαιδευτικού τους προγράμματος.
#4. Προσλάβετε περισσότερο υποστηρικτικό προσωπικό
– Περίπου το 92% των εκπαιδευτικών υποστηρίζει αυτό το μέτρο
Η έρευνα της NEA διαπίστωσε ότι το 55% των εκπαιδευτικών σχολείων δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να εγκαταλείψει την εκπαίδευση ή να συνταξιοδοτηθεί νωρίτερα από το προγραμματισμένο, μεταξύ άλλων, λόγω “ενός πρωτοφανούς επιπέδου πίεσης που επιδεινώνεται από τις πρόσφατες σοβαρές ελλείψεις προσωπικού”.
(Το ποσοστό αυτό είναι σχεδόν διπλάσιο από το ποσοστό που διαπίστωσε η NEA σε έρευνα του Ιουλίου 2020).
Οι εκπαιδευτικοί δήλωσαν ότι θα ωφελούνταν τρομερά αν είχαν περισσότερη υποστήριξη από τους συναδέλφους τους.
Αυτό περιλαμβάνει την πρόσβαση σε ευκαιρίες καθοδήγησης που μπορούν να βοηθήσουν τους νέους εκπαιδευτικούς να αναπτυχθούν και να εξελιχθούν.
Μια μελέτη του 2011 από τους Ingersoll & Strong διαπίστωσε ότι η καθοδήγηση από βετεράνους εκπαιδευτικούς ωφέλησε σε μεγάλο βαθμό τους νέους εκπαιδευτικούς και αύξησε τα ποσοστά διατήρησης των εκπαιδευτικών.
#3. Παροχή πρόσθετης υποστήριξης ψυχικής υγείας/συμπεριφοράς για τους μαθητές
– Περίπου το 94% των εκπαιδευτικών υποστηρίζουν αυτό το μέτρο
Οι εκπαιδευτικοί πιστεύουν ότι η αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση της εξουθένωσης του προσωπικού.
Η πανδημία COVID-19 συνέβαλε στην αύξηση των προβλημάτων συμπεριφοράς, καθώς οι μαθητές βρίσκουν τρόπους να αντιμετωπίσουν την κατάσταση μετά τη διαταραχή της εκπαιδευτικής και κοινωνικής τους ζωής από την πανδημία.
Εκτός από την κόπωση των εκπαιδευτικών, τα προβλήματα συμπεριφοράς που εμφανίζουν ορισμένοι μαθητές έχουν καταστήσει το μαθησιακό περιβάλλον πιο δύσκολο.
Ενώ οι πηγές μπορούν να καθοδηγήσουν τους εκπαιδευτικούς στον χειρισμό θεμάτων ψυχικής υγείας και συμπεριφοράς, η επιτόπια υποστήριξη από συμβούλους και κοινωνικούς λειτουργούς παρέχει ζωτικής σημασίας βοήθεια στους μαθητές και μειώνει την επιβάρυνση των εκπαιδευτικών.
#2. Πρόσληψη περισσότερων εκπαιδευτικών
– Περίπου το 93% των εκπαιδευτικών υποστηρίζει αυτό το μέτρο
Οι σχολικές περιφέρειες σε ολόκληρη τη χώρα παλεύουν με ελλείψεις προσωπικού τα τελευταία χρόνια – ελλείψεις που η πανδημία COVID-19 επιδείνωσε. Σύμφωνα με ένα πόρισμα του Ινστιτούτου Επιστημών της Εκπαίδευσης του Ιουνίου 2022, το 62% των δημόσιων σχολείων ανησυχεί για την κάλυψη των κενών θέσεων προσωπικού. Μεταξύ όλων των θεματικών πεδίων που αναφέρουν σημερινές κενές θέσεις, οι θέσεις στην ειδική αγωγή και στο δημοτικό σχολείο έχουν μεγάλη ανάγκη, με 47% και 45% ανεκπλήρωτες θέσεις σε εθνικό επίπεδο, αντίστοιχα.
Οι ελλείψεις είναι τόσο σοβαρές που ορισμένες περιφέρειες σε όλο το αγροτικό Τέξας έχουν στραφεί σε τετραήμερη σχολική εβδομάδα, καθώς παλεύουν με τα προβλήματα διατήρησης και τη δυνατότητα πρόσληψης νέων εκπαιδευτικών. Υπάρχει μια αυξανόμενη δημοτικότητα των αγροτικών περιφερειών που υιοθετούν την τετραήμερη σχολική εβδομάδα για να αποφύγουν την εξουθένωση του προσωπικού και να παραμείνουν ανταγωνιστικές στην αγορά προσλήψεων. Δυστυχώς, δεν έχουν υπάρξει πειστικά στοιχεία για το πώς αυτό επηρεάζει τα μαθησιακά αποτελέσματα.
Για να προσελκύσουν περισσότερους εκπαιδευτικούς, πολιτείες όπως η Καλιφόρνια επέτρεψαν στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς να παρακάμψουν τις βασικές δεξιότητες αν έχουν παρακολουθήσει επιλέξιμα μαθήματα στο κολέγιο.
Η Καλιφόρνια έχει επίσης επιτρέψει στους υποψηφίους εκπαιδευτικούς περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσουν τις απαιτούμενες εξετάσεις για την απόκτηση πιστοποιητικών διδασκαλίας.
#1. Αύξηση των μισθών των εκπαιδευτικών
– Περίπου το 96% των εκπαιδευτικών υποστηρίζει αυτό το μέτρο
Στους περισσότερους κλάδους, οι μισθοί δεν συμβαδίζουν με τον πληθωρισμό. Αυτό περιλαμβάνει και τους μισθούς των εκπαιδευτικών. Το 2022, η NEA δημοσίευσε μια επικαιροποιημένη έκθεση για τους μισθούς των εκπαιδευτικών που δείχνει ότι ο μέσος ετήσιος μισθός ανέρχεται σε 66.432 δολάρια για το σχολικό έτος 2021-22, ο οποίος, αν και είναι αυξημένος κατά 10.000 δολάρια από το 2021, εντούτοις αντιπροσωπεύει μείωση των αποδοχών κατά 2.150 δολάρια όταν προσαρμόζεται στον πληθωρισμό.
Πανδημία Covid-19:
Η απεργία των εκπαιδευτικών δεν αφορούσε μόνο την αποζημίωση- οι εκπαιδευτικοί ήθελαν να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τις καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν βοηθώντας τους μαθητές να επιτύχουν θετικά εκπαιδευτικά αποτελέσματα.
Η απεργία έληξε όταν ο κυβερνήτης της πολιτείας αύξησε τις αποδοχές των εκπαιδευτικών κατά 5%.