Χωρίς κατηγορία

Νοσοκομείο Θεσσαλονίκη: Απάντηση Διοικήτριας σε καταγγελία εργαζομένων

Νοσοκομείο Θεσσαλονίκη: Απάντηση Διοικήτριας σε καταγγελία εργαζομένων
Παράλληλα το Σωματείο αναφέρει ότι το ίδιο προέβει στην αγορά μηχανήματος HI-FLOW RESPRO H-80M με κωδικό F1120408004 αξίας περίπου 5.000 ευρώ, για την υποστήριξη εργαζομένου που χτυπήθηκε από την COVID-19 και βρίσκεται ένα βήμα πριν την διασωλήνωση ενώ υποστηρίζει ότι όταν απευθύνθηκε στη Διοίκηση έλαβε την απάντηση ότι δεν υπάρχουν χρήματα.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Νοσοκομείο Θεσσαλονίκη: “Η ασφάλεια του προσωπικού του «Άγιος Δημήτριος» αποτελεί βασική προτεραιότητα της διοίκησης του Νοσοκομείου” σημειώνει η αναπληρώτρια διοικήτρια του Νοσοκομείου, Βασιλική Τραούδα, απαντώντας σε ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων του νοσηλευτικού ιδρύματος.

Το Σωματείο Εργαζομένων του «Άγιος Δημήτριος» καταγγέλλει την Διοίκηση και όλους τους εμπλεκόμενους, υποστηρίζοντας ότι μετά από μήνες πανδημίας, δεν πήρε τα αναγκαία μέτρα για να θωρακίσει το νοσοκομείο για την ασφάλεια των ασθενών και των εργαζομένων.


Παράλληλα το Σωματείο αναφέρει ότι το ίδιο προέβει στην αγορά μηχανήματος HI-FLOW RESPRO H-80M με κωδικό F1120408004 αξίας περίπου 5.000 ευρώ, για την υποστήριξη εργαζομένου που χτυπήθηκε από την COVID-19 και βρίσκεται ένα βήμα πριν την διασωλήνωση ενώ υποστηρίζει ότι όταν απευθύνθηκε στη Διοίκηση έλαβε την απάντηση ότι δεν υπάρχουν χρήματα. Το Σωματείο καταγγέλλει ακόμη ότι ζητείται επιτακτικά να ανοίξουν και άλλα κρεβάτια ΜΕΘ σε χώρους της Παθολογικής, χωρίς το απαιτούμενο ειδικό ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και ακόμη ότι λόγω έλλειψης προσωπικού στα πλυντήρια αναγκάζονται οι εργαζόμενοι να πλένουν τις στολές τους στα σπίτια τους με κίνδυνο διασποράς της covid-19.

Η κ. Τραούδα στην γραπτή απάντησή της αναφέρει ότι «το νοσοκομείο μας διαθέτει πλύντες και πλυντήρια/στεγνωτήρια για την πλύση στολών και ιματισμού κι επιπλέον βρίσκεται σε ισχύ ετήσια σύμβαση για την κάλυψη επιπλέον αναγκών πλύσης.

Η επάρκεια του συστήματος αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι κατά διαστήματα το νοσοκομείο μας έχει εξυπηρετήσει και τις ανάγκες πλύσης ιματισμού και άλλων δομών. Ο ισχυρισμός του σωματείου ότι οι εργαζόμενοι αναλαμβάνουν οι ίδιοι την πλύση των στολών τους κατ’ οίκον, σε καμιά περίπτωση δεν οφείλεται σε αδυναμία πλύσης των στολών αυτών στα πλυντήρια/ στεγνωτήρια του νοσοκομείου.

Σχετικά με την επάρκεια ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για την αντιμετώπιση της πανδημίας COVID-19, το Υπουργείο Υγείας και η Διοίκηση της 3ης ΥΠΕ έχουν ανταποκριθεί πλήρως σε όλα τα σχετικά αιτήματα του νοσοκομείου ώστε να προσφέρεται στους ασθενείς που νοσούν από COVID-19 η απαραίτητη φροντίδα.

Διενεργούνται επίσης καθημερινά τεστ COVID στο προσωπικό, υπάρχει επάρκεια ειδών ΜΑΠ και επιτηρείται συνεχώς η χρήση τους για την πρόληψη της ενδονοσοκομειακής διασποράς. Όσον αφορά τον ιματισμό του προσωπικού, προγραμματίζεται και υλοποιείται τμηματική ανανέωσή του κάθε χρόνο. Επίσης, σε καμιά περίπτωση δεν έχει μείνει ασθενής «αβοήθητος» στο νοσοκομείο μας, όπου η παροχή ιατρικής και νοσηλευτικής φροντίδας είναι άμεση και ανθρώπινη και όπου το σύνολο του προσωπικού παρέχει υπηρεσίες καθημερινά με αυταπάρνηση!».

Για το θέμα του μη επεμβατικού αερισμού βαρέως πασχόντων ασθενών,η ίδια σημειώνει ότι «στο νοσοκομείο έχουν ήδη διατεθεί από το Υπουργείο Υγείας 10 συσκευές πνευμονικής αναζωογόνησης BiPap οι οποίες χρησιμοποιούνται εναλλακτικά με τις συσκευές High Flow.

Σύμφωνα με τις εισηγήσεις των ιατρών του νοσοκομείου μας, αν και οι συσκευές High Flow είναι πιο εύκολα ανεκτές από τους ασθενείς, εντούτοις η ταυτόχρονη χρήση μεγάλου αριθμού αυτών επιβαρύνει δυσανάλογα το δίκτυο αερίων και για το λόγο αυτό προκρίνεται η χρήση των συσκευών BiPap που ήδη διαθέτει το νοσοκομείο. Παρόλα αυτά, το νοσοκομείο βρίσκεται σε διαδικασία προμήθειας συσκευών High Flow στο αμέσως επόμενο διάστημα».