Ενδιαφέρον Υγεία: Το αν ο όγκος των αξιόπιστων και ελεγμένων πηγών στο Διαδίκτυο έχει αυξηθεί ή αντ’ αυτού υπάρχει περισσότερη πρόσβαση στην παραπληροφόρηση είναι αντικείμενο επανειλημμένης συζήτησης. Τέτοιες συζητήσεις δεν επηρεάζουν όλους τους καταναλωτές και υπάρχουν ενδείξεις ότι περισσότεροι άνθρωποι το χρησιμοποιούν για να αναζητήσουν συμβουλές υγείας από ποτέ. Στην πραγματικότητα, πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι 2 στους 5 ανθρώπους επιλέγουν μια γενική διαδικτυακή αναζήτηση όταν αναζητούν συμβουλές για μια σωματική ασθένεια. Η ίδια ανασκόπηση της ψηφιακής υγείας διαπίστωσε επίσης ότι 3 στα 5 άτομα με κακή ψυχική υγεία που αναφέρουν οι ίδιοι έχουν περισσότερες πιθανότητες να ελέγξουν online παρά με έναν επαγγελματία για συμβουλές υγείας. Αυτό είναι μέρος των αλλαγών στην ψηφιοποίηση της υγειονομικής περίθαλψης.
Η ψηφιακή υγεία αφορά τη χρήση των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών στην ιατρική.
Αφορά επίσης τη διαφοροποίηση των σκελών πληροφοριών που θα χρησιμοποιήσουν οι άνθρωποι για τη διαχείριση ασθενειών και κινδύνων για την υγεία και για την προώθηση της ευεξίας, είτε εντός, είτε σε συνεργασία, είτε χωριστά από το ιατρικό ίδρυμα. Αντιπροσωπεύει αυτό μια τάση ανθρώπων που επιλέγουν να μάθουν περισσότερα και, ταυτόχρονα, αποφεύγουν να επισκέπτονται γιατρούς;
Υπάρχουν στοιχεία ότι οι καταναλωτές στρέφονται στο διαδίκτυο για συμβουλές υγείας;
Η μελέτη προέρχεται από το Power Clinical Trials.
Εδώ οι ερευνητές εξέτασαν πάνω από 1.000 άτομα για να κατανοήσουν καλύτερα πού απευθύνονται οι άνθρωποι για συμβουλές υγείας και γιατί.
Τα ευρήματα έδειξαν ότι οι καταναλωτές στις ΗΠΑ έχουν 50% περισσότερες πιθανότητες να στραφούν στο Διαδίκτυο από έναν επαγγελματία ιατρό για συμβουλές υγείας και ευεξίας. Λοιπόν, γιατί οι άνθρωποι να είναι επιφυλακτικοί όταν επισκέπτονται έναν γιατρό;
Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι αποφεύγουν να αναζητούν άμεσες συμβουλές υγείας περιλαμβάνουν την αντίληψη ότι χρειάζεται πολύς χρόνος (ανέφερε το 46 τοις εκατό των ερωτηθέντων). Ακολούθησε η ιατρική περίθαλψη, καθώς με βάση το δαπανηρό σύστημα αγοράς των ΗΠΑ, το οποίο θεωρείται πολύ ακριβό (όπως αναφέρεται από το 42 τοις εκατό της ομάδας έρευνας). Πιο ανησυχητικό για τις προσπάθειες να πρωτοστατήσουν στην ψηφιακή διακυβέρνηση, το 74 τοις εκατό των ανθρώπων δεν πιστεύουν ότι οι κυβερνητικοί ιστότοποι αποτελούν αξιόπιστη πηγή για συμβουλές υγείας. Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι οι ιστότοποι υγείας που χρηματοδοτούνται από υπηρεσίες της Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης αποτελούν καλές πηγές πληροφοριών. Υπάρχει ένα χάσμα μεταξύ της αντίληψης και της πραγματικότητας και η δυσπιστία προς τις κυβερνητικές υπηρεσίες των ΗΠΑ είναι υψηλή.
Ήταν ιδιαίτερα εμφανές στην περίπτωση του δημογραφικού μάρκετινγκ «Gen Zers».
Με αυτό το κομμάτι πληθυσμού, 9 στους 10 δήλωσαν ότι απευθύνονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για συμβουλές υγείας και ευεξίας.
Το μειονέκτημα αυτής της προσέγγισης είναι ότι η διαδικτυακή έρευνα για την υγεία μπορεί να οδηγήσει σε ανακριβή αυτοδιάγνωση.