Τεχνολογία

Οι ιατρικοί έμποροι κάνουν αρκετά για να προστατεύσουν τα δεδομένα υγείας του ασθενούς;

Οι ιατρικοί έμποροι κάνουν αρκετά για να προστατεύσουν τα δεδομένα υγείας του ασθενούς;
Your browser does not support the video tag.  Από όλους τους οργανισμούς που βρίσκονται αντιμέτωποι με έλεγχο των πρακτικών απορρήτου των δεδομένων τους, η Google κατέχει σήμερα το πιο καυτό κάθισμα. Η εταιρεία δεν είναι μόνη της: Ακόμη και όταν η Amazon και η IBM αντιμετωπίζουν παρόμοια στρατηγική ώθηση, σχεδόν όλοι οι χρήστες που εδρεύουν […]

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

 Από όλους τους οργανισμούς που βρίσκονται αντιμέτωποι με έλεγχο των πρακτικών απορρήτου των δεδομένων τους, η Google κατέχει σήμερα το πιο καυτό κάθισμα. Η εταιρεία δεν είναι μόνη της: Ακόμη και όταν η Amazon και η IBM αντιμετωπίζουν παρόμοια στρατηγική ώθηση, σχεδόν όλοι οι χρήστες που εδρεύουν στο Silicon Valley εξακολουθούν να εκτοξεύουν το σκάνδαλο που δημιουργείται από το σκάνδαλο του Facebook / Cambridge Analytica του 2018. Ωστόσο, η εξαγορά της Fitbit από την Google ύψους 2,1 δισ. Δολαρίων ανέφερε ότι εξέτασε τον έλεγχο του Υπουργείου Δικαιοσύνης για τις αντιμονοπωλιακές παραμέτρους. Ομοίως, το Project Nightingale, που βασίζεται στη συλλογή ιατρικών αρχείων από την Ανάληψη, μια αλυσίδα 2.600 καθολικών νοσοκομείων με έδρα το Σαιντ Λούις, την έχει κερδίσει μια ιδιαίτερη επίπληξη από τη Γερουσία των ΗΠΑ – για να μην αναφέρουμε πολλές ερωτήσεις από το Υπουργείο Υγείας των ΗΠΑ Ανθρώπινες υπηρεσίες.

Κάποιοι κριτικοί προχωρούν ακόμη και να ανακοινώσουν τις κινήσεις της Google ως την έλευση της αποκάλυψης της ιδιωτικής ζωής. Αυτό έχει οι έμποροι της υγείας που ρωτούν τους εαυτούς τους ερωτήσεις: Κάνουν αρκετά για να καθησυχάσουν τις ανησυχίες για τις πρακτικές των δεδομένων τους; Και αντιπροσωπεύουν την πολύ πραγματική πιθανότητα ότι η εικόνα της βιομηχανίας, ήδη λιγότερο από αστρική, βρίσκεται στη γραμμή; “Τα μερίδια είναι εξαιρετικά υψηλά επειδή τα προβλήματα ιδιωτικής ζωής δεν είναι αυτό που χρειάζεται η βιομηχανία αυτή τη στιγμή”, λέει ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Crossix Solutions Asaf Evenhaim. “Είναι σημαντικό να δούμε τι μπορεί να γίνει με τα δεδομένα, αλλά είναι εξίσου σημαντικό να δούμε τι δεν πρέπει να κάνουμε.”

Το δυναμικό για τα gaffes δεδομένων είναι τόσο απεριόριστο όσο το δυναμικό για την αποτελεσματική χρήση του. Και όταν τα πράγματα πάνε στραβά, οι ρυθμιστικές αρχές, οι πάροχοι και οι καταναλωτές θα είναι τόσο ευτυχείς να κακοποιούν τη μεγάλη υγειονομική περίθαλψη, όπως είναι οι ευθύνες της μεγάλης τεχνολογίας. “Θα υπάρξει μια υπερβολική προθυμία για τους ανθρώπους να πω ότι η βιομηχανία έχει κάνει κάτι μόνο για εμπορικό πλεονέκτημα, χωρίς να σκεφτεί τις συνέπειες”, εξηγεί ο Evenhaim.

Η Google, η οποία αρνήθηκε να σχολιάσει αυτήν την ιστορία, αγόρασε το Fitbit, όπως ήταν ήδη υπό έλεγχο, επειδή γνώριζε πάρα πολύ, καλά, όλους και όλα. Σε μια πρόσφατη συνέντευξη στην Wall Street Journal , ο Δρ. David Feinberg, πρόσφατα διορισμένος επικεφαλής της Google Health, ακούστηκε μια καθησυχαστική σημείωση: «Ήρθα εδώ για να κάνουν τους ανθρώπους υγιείς, δεν είμαι εδώ για να πουλήσω τις διαφημίσεις τους».

Αλλά επειδή η Google κάνει τα περισσότερα από τα χρήματά της που πωλούν διαφημίσεις, πολλοί δεν το αγοράζουν. Και τώρα η εταιρεία θα γνωρίζει πόσο συχνά 28 εκατομμύρια χρήστες Fitbit κινούνται, τρώνε και κοιμούνται. “Η ερώτηση δεν είναι μόνο πώς να διαφοροποιήσουμε τους τομείς των δεδομένων υγείας αλλά και πώς να εκμεταλλευτούμε τη δύναμη της βαθιάς μάθησης και να διαχειριζόμαστε υπεύθυνα τη σύγκλιση των ιατρικών πληροφοριών προσωπικής υγείας με αποδεικτικά στοιχεία σε πραγματικό κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των Fitbit, τα οποία δεν καλύπτονται από το HIPAA. Εμφανίζεται μια γκρίζα περιοχή “, σημειώνει ο Δρ Τζένιφερ Μακκανί, εκτελεστικός διευθυντής της UCLA BioDesign.