Επιχειρηματικά

Η Amazon έχει ξεπεράσει 150 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως

Η Amazon έχει ξεπεράσει 150 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως
Your browser does not support the video tag.   Η Amazon συγκέντρωσε 45,7 δισεκατομμύρια δολάρια στις πωλήσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος στο 4ο τρίμηνο του 2019, φθάνοντας στο προηγούμενο υψηλό των 39,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 4ο τρίμηνο του 2018, ανά απελευθέρωση κερδών. Ο τομέας αυξήθηκε κατά 15% σε ετήσια βάση (εξαιρουμένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών), γεγονός που […]

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

 
Η Amazon συγκέντρωσε 45,7 δισεκατομμύρια δολάρια στις πωλήσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος στο 4ο τρίμηνο του 2019, φθάνοντας στο προηγούμενο υψηλό των 39,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 4ο τρίμηνο του 2018, ανά απελευθέρωση κερδών. Ο τομέας αυξήθηκε κατά 15% σε ετήσια βάση (εξαιρουμένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών), γεγονός που αποτελεί μια απότομη πτώση από την αύξηση κατά 22% που σημείωσε το τρίτο τρίμηνο του 2019. Ωστόσο, αντιπροσωπεύει μια μικρή επιτάχυνση από την αύξηση κατά 14% Q4 2018, και δεδομένου του όγκου των εσόδων της Amazon που εισέρχονται κατά το τέταρτο τρίμηνο χάρη στην περίοδο των διακοπών, η ετήσια σύγκρισή του μπορεί να είναι πιο σχετική.
 
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος Jeff Bezos ανακοίνωσε ότι η Amazon αριθμεί τώρα πάνω από 150 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, ενώ περισσότεροι καταναλωτές ενώνουν την Prime στο Q4 του 2019 από ποτέ άλλοτε. Ο Bezos συζήτησε για τελευταία φορά τον αριθμό των πρωταρχικών μελών του e-tailer τον Απρίλιο του 2018, όταν αποκάλυψε ότι η παγκόσμια βάση συνδρομητών του είχε ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια. Αυτό υποδηλώνει ότι η Amazon έχει προσθέσει περίπου 50 εκατομμύρια βασικούς συνδρομητές σε λιγότερο από δύο χρόνια και μπορεί να σημαίνει ότι θα συνεχίσει να αυξάνει το πρόγραμμα αρκετά γρήγορα.
 
Η προσέλκυση της Prime στις νέες αγορές, όπως η Βραζιλία, έχει σίγουρα ενισχύσει τις τάξεις του προγράμματος, αλλά δύο νέες αξίες μπορεί επίσης να ευθύνονται για την επιτυχία του Prime. Η Amazon ανήγγειλε την αλλαγή τον Απρίλιο του 2019 και έχει αυξήσει τον αριθμό των επιλέξιμων προϊόντων και τον αριθμό των αγορών που το perk είναι διαθέσιμο από τότε, με αποκορύφωμα τον αριθμό των προϊόντων Amazon που παραδίδονται στις Η.Π.Α. στο 4ο τρίμηνο του 2019.
 
Η παροχή δωρεάν ημερήσιας παράδοσης μπορεί να πείσει περισσότερους καταναλωτές να εγγραφούν στην Prime: το 77% των Αμερικανών καταναλωτών ανέφερε ότι η ελεύθερη παράδοση είναι το κλειδί για να τους προτρέψει να κάνουν online αγορά. Και καθώς η Amazon προσθέτει μονοήμερη παράδοση για περισσότερα προϊόντα και αγορές, το perk θα μπορούσε να φέρει ακόμα περισσότερους συνδρομητές της Prime προς τα εμπρός.
  Οι παραγγελίες παράδοσης τροφίμων Amazon από την Amazon Fresh και Whole Foods υπερδιπλασιάστηκαν το 4ο τρίμηνο του 2019 σε ετήσια βάση και ένα βασικό κομμάτι της αυξανόμενης δημοτικότητάς της μπορεί να σχετίζεται με την πρόσφατη κίνηση της Amazon για την κατάργηση του τέλους 14,99 δολ. κατά τη χρήση του Amazon Fresh πάνω από το τέλος συνδρομής του Prime.
 Αυτό πιθανόν να προσελκύσει τους καταναλωτές να εγγραφούν στην Prime γιατί, αφαιρώντας το πρόσθετο τέλος, η Amazon άρχισε να παρέχει δωρεάν παράδοση σε παντοπωλεία για τους συνδρομητές της Prime που έζησαν από τα 500 περίπου καταστήματα της Whole Foods, κάτι που δεν έκανε προηγουμένως, προσθέτοντας νέα αξία σε Prime, που μπορεί να έχουν ιδιαίτερη επιρροή καθώς το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα ηλεκτρονικά παντοπωλεία αυξάνεται.